TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Pierwszy KISS dla Aeroexpress dostarczony
INFORAIL/STADLER - Opublikowano: 19.11.2014 10:17:47
Pierwszy KISS dla Aeroexpress dostarczony
Stadler Rail dostarczył do Moskwy pierwszy z 25 piętrowych pociągów typu KISS, zamówionych przez rosyjskiego przewoźnika Aeroexpress. Proces ubiegania się o homologację dla pociągu, w ramach którego pojazd przejdzie testy dynamiczne na torze doświadczalnym Kolei Rosyjskich w Szczerbince, koło Moskwy, rozpocznie się od razu. Zgodnie z planem pierwszy skład ma pojawić się na torach latem 2015 roku, a ostatni ma być włączony do eksploatacji latem 2016. Nowe pociągi będą obsługiwać trasy między Moskwą a lotniskami międzynarodowymi –Domodiedowo, Szeremietiewo i Wnukowo.Pierwszy, sześcioczłonowy skład piętrowy dotarł do moskiewskiej bazy Aeroexpress z nowej fabryki Grupy Stadler Rail zlokalizowanej na przedmieściach Mińska na Białorusi. Pojazd zaprezentowano oficjalnie w obecności mediów oraz przedstawicieli władz –Siergieja Sobianina, mera Moskwy, Maxima Liksutova, wicemera ds. rozwoju transportu i infrastruktury oraz Pierre’a Helga, ambasadora Szwajcarii w Rosji i Igora Petrishenko, ambasadora Białorusi w Rosji. Nowe piętrowe zespoły trakcyjne mają szerokość 3 400 mm oraz wysokość 5 240 mm. Pojazdy zostały zaprojektowane tak, aby mogły stawić czoło trudnym warunkom pogodowym panującym w Rosji, czyli np. temperaturom, które wahają się między –50 a +40 stopni Celsjusza. Pociągi powstały w oparciu o wersje pojazdów FLIRT, które są eksploatowane w Finlandii, Norwegii, Estonii i na Białorusi. Moskiewskie składy KISS osiągają prędkość 160 km/h. Ich wnętrza w przedziałach obu klas (biznesowej i ekonomicznej) są bardzo wygodne i przestronne. Pudła pociągów zostały wykonane z lekkich stopów aluminium, dzięki czemu są one o wiele lżejsze od powszechnie używanych, metalowych odpowiedników. W efekcie pociągi zużywają mniej energii, co wiąże się ze znaczącymi oszczędnościami wynikającymi z codziennego użytkowania składów.Grupa Stadler Rail została partnerem strategicznym firmy Aeroexpress po wygraniu w 2013 roku międzynarodowego przetargu. 28 maja 2013 roku strony podpisały umowę na dostawę 25 piętrowych pociągów KISS (118 wagonów), w tym 16 czteroczłonowych oraz 9 sześcioczłonowych. Cztery pierwsze pojazdy są produkowane w szwajcarskiej fabryce Grupy Stadler Rail w Altenrhein, zaś pozostałe 21 w nowym zakładzie produkcyjnym grupy znajdującym się w Mińsku na Białorusi. Aeroexpress przeznaczyło na zakup pociągów własne środki finansowe, inwestując w rozwój kolejowych przewozów pasażerskich. Nowa flota pozwoli na 35-50% zwiększenie zdolności przewozowych Aeroexpress.Kolejny etap, to testy dynamiczne oraz inne wymagane do otrzymania homologacji, którym zostaną poddane składy. Planowane jest też sprawdzenie eksploatacji pociągów w warunkach zimowych na torze testowym w Szczerbince. Po przejściu wszystkich testów, pojazdy otrzymają dopuszczenie do ruchu. Według umowy, pierwszy pociąg ma się pojawić na torach w czerwcu 2015 roku, a ostatni w czerwcu 2016 roku.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Stadler
KISS
Moskwa
lotnisko
Rosja

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....