TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Pierwszy Traxx pojechał do Izraela
InfoRail.pl - Opublikowano: 02.08.2017 23:42:08 8 komentarzy
Pierwszy Traxxy pojechał do Izraela

31 lipca 2017 roku pierwsza z 62 zamówionych lokomotyw Bombardier Traxx AC dla Kolei Izraela została załadowana w porcie w Bremie na prom, którym ruszyła w pierwszy etap podróży morskiej do Izraela.

Lokomotywy przystosowane do sieci 25 kV 50 Hz i do kursowania z prędkością 160 km/h, są produkowane w fabryce Bombardiera w Kassel. Pierwsza z nich była gotowa już w marcu. Po testach, m.in. w czeskim Velimiu, udała się do odbiorcy.

Zamówienia są realizowane na mocy podpisanej w październiku 2015 roku umowy, o wartości ok. 280 mln dolarów. Kontrakt zawiera także opcję na dodatkowe 32 elektrowozy. TRAXX-y dla Izraela oparte są na najbardziej niezawodnej i wszechstronnej platformie lokomotyw. Nowe lokomotywy będą wykorzystywane głównie do kursowaniu w składach z piętrowymi jednostkami BOMBARDIER TWINDEXX Vario. Będą niemal identyczne jak lokomotywy TRAXX AC, które eksploatowane są przez Deutsche Bahn. Warto zaznaczyć, że pudła lokomotyw TRAXX Bombardier buduje we wrocławskiej fabryce.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Bombardier
Traxx
Izrael
  • NCi – 03.08.2017

    I to jest przykład godny naśladowania. Niewielki Izrael zamówił 62 lokomotywy. Tymczasem narodowy przewoźnik w Polsce zamawia i rozpisuje przetarg na 20 loków i... po dwóch dniach wycofuje się z kretyńskich zapisów w SIWZ. Na razie (po dwóch dniach) zmieniono już termin składania ofert oraz trzy warunki zamówienia. Jak dalej tak pójdzie cały ten śmieszny przetarg zostanie wyrzucony do kosza a na nowe loki w ilości 20 szt. poczekamy jeszcze kilka lat. Najpierw trzeba będzie przecież zmodernizować ( czytaj: wyrzucić w błoto pieniądze podatnika ) EP/EU-07. To jest prawdziwy priorytet głosicieli jakiś tam Luxtorped 2.0Nie wystarczy popatrzeć jak to się robi np. w Izraelu. Trzeba jeszcze umieć podejmować racjonalne decyzje, a tego nikt w Polsce nie potrafi.

  • NCi – 03.08.2017

    Acha, jeszcze jedno szanowna redakcjo, poprawcie błąd. Nie 25kW tylko 25kV.

  • NCi – 03.08.2017

    I nie piszcie "lokomotywy o mocy" pisząc o napięciu w sieci i jej częstotliwości. Nie sądzę aby Bombardier miał w swym portfolio tak słabe lokomotywy.

  • zeus04 – 03.08.2017

    Ale my już mamy EU07 i wagony, a Izrael jaką ma kolej? Dopiero zaczyna kolej budować i jest w punkcie wyjścia...

  • www – 03.08.2017

    Tytuł po polsku to trudna sprawa...

  • Wiesław – 05.08.2017

    A w polsce zmodernizujemy siódemki

  • zeus04 – 05.08.2017

    Nawet na wikipedii jest co poczytać o kolejach państwa Izrael. Odzedziczyli bardzo skromną sieć po Turkach i Brytyjczykach. Do niedawna zero elektryfikacji, więc inwestują...

  • posejdon05 – 06.08.2017

    Za to w Polsce odziedziczyliśmy ogromną infrastrukturę i... likwidujemy jej ogromną część, a "inwestujemy" w modernizacje 30 i 40 letnich lokomotyw (EU/P07) i dostosowanie ich do prędkości 160 km/h zapowiadając pozbycie się stosunkowo najmłodszych dziewiątek. Jesteśmy na prawdę geniuszami biznesu.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....