TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

PKP CARGO planują zakupy nowoczesnych lokomotyw. Badają rynek
- Opublikowano: 05.10.2018 08:30:49 1 komentarz
PKP CARGO planują zakupy nowoczesnych lokomotyw. Badają rynek (foto: PKP CARGO)

PKP CARGO planuje zakup nowych lokomotywy elektrycznych i dlatego opublikowało za pośrednictwem platformy zakupowej ogłoszenie o rozpoznaniu rynku w zakresie możliwości pozyskania takich pojazdów w różnych wariantach.

PKP CARGO uruchomiły procedurę RFP (Request For Proposal), czyli zapytań ofertowych w zakresie cztero- lub sześcioosiowych lokomotywy do przewozów towarowych. Pytamy zarówno o pojazdy jedno-, dwu- i wielosystemowe, z modułami dojazdowymi i bez nich. W ogłoszeniu, które znajduje się na naszej platformie zakupowej (https://ezakupy.pkp-cargo.eu/) podaliśmy podstawowe parametry techniczne i eksploatacyjne, jakimi powinny się charakteryzować pojazdy. Ponadto część lokomotywy powinna mieć świadectwa dopuszczenia do ruchu nie tylko w Polsce, ale również w innych państwach europejskich.

Producenci mogą składać pytania dotyczące lokomotyw na platformie zakupowej w zakładce "Pytania/Informacje", jeśli potrzebują dodatkowych danych, aby przygotować swoją ofertę sprzedaży. Propozycje sprzedaży lokomotyw muszą zostać złożone najpóźniej do 19 października br., do godz. 15.00. Oferty powinny zawierać: możliwy termin rozpoczęcia dostaw, zdolności produkcyjne zakładu (liczbę lokomotyw, które producent może zbudować w ciągu miesiąca), cenę pojazdu w dwóch wariantach – z lub bez modułu dojazdowego. Warto dodać, że procedura zapytań ofertowych nie oznacza od razu zakupu, jest to póki co tylko badanie rynku, sprawdzanie możliwości dostarczenia przez producentów interesujących nas lokomotyw. RFP nie rozstrzyga również ile pojazdów i jakich typów kupimy. Regulamin zapytania ofertowego jest dostępny w zakładce "Regulacje i procedury".

Czesław Warsewicz, prezes PKP CARGO S.A. podkreśla, że nowe lokomotywy są potrzebne, gdyż poprawią zdolności taborowe największego towarowego przewoźnika w Polsce. – Wozimy coraz więcej ładunków i w kolejnych latach chcemy wozić jeszcze więcej. Potrzebujemy do tego nowoczesnego taboru, aby sprostać wymaganiom klientów. Bez takich inwestycji rozwój Grupy PKP CARGO byłby utrudniony – mówi prezes Warsewicz. – Plany zakupu lokomotyw elektrycznych trzeba wiązać z ogłoszonym we wrześniu przetargiem na zakup blisko tysiąca platform intermodalnych. Będziemy mieli wagony i chcemy mieć lokomotywy do prowadzenia pociągów intermodalnych. Ten sektor przewozów towarowych dynamicznie się rozwija, a Grupa PKP CARGO chce być coraz bardziej znaczącym graczem na rynku intermodalnym w Polsce i za granicą – podkreśla Czesław Warsewicz.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP CARGO
lokomotywa
  • DarekP – 04.10.2018

    Powstaje podstawowe pytanie, ile sztuk?Bo jeżeli będzie to kilkaset, to można zapewnić sensowny byt na parę lat zarówno Newagowi, jak i Pesie, a na trasy międzynarodowe Siemensowi, Bombardierowi lub ewentualnie Skodzie. Oczywiście kandydatów może pojawić się więcej, ale obawiam się, że zakupy skończą się na 20-30 sztukach i mało kto będzie tym zainteresowany.

  • Jakub Białkowski – 05.10.2018

    Jak miałem praktyki to miałem wrażenie, że to upada, a tu proszę :)

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....