TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

PKP Intercity bez 10 ezt-ów na wakacje
InfoRail.pl - Opublikowano: 22.06.2017 13:47:34 20 komentarzy
PKP Intercity bez 10 ezt-ów na wakacje

16 ED250, 18 Flirtów i 16 Dartów – tyle ezt-ów będzie do dyspozycji pasażerów w trakcie wakacji. Do wakacyjnego rozkładu jazdy, z uwago na usterki, nie wejdzie 10 składów – poinformował Jarosław Oniszczuk, członek Zarządu PKP Intercity.

To 4 Darty, 2 Flirty i 4 Pendolino. Łącznie 10 składów. Siedem z nich jest trwale wyłączonych z eksploatacji z uwagi na zdarzenia z pojazdami drogowymi. Być może wpływ na taki stan faktyczny mają terminy odbiorów pojazdów od producentów. Ten problem sygnalizują bowiem same firmy wykonujące naprawy. Niestety do tej kwestii nie odniósł się przedstawiciel PKP Intercity.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
ED250
Pendolino
Flirt
Dart
ezt
  • Eksporter – 22.06.2017

    4+4+3 to razem 10 ?

  • b – 22.06.2017

    no i co Dart i Flirt popsute a tak niedawno niektórzy krytykowali Pesę

  • Elektronik – 22.06.2017

    Było niestety ostatnio sporo wypadków na przejazdach, więc trochę pojazdów powypadało. Ale też mi się obiło o uszy, że bardzo długie procedury zlecania napraw IC przeciągają wszystko w czasie.

  • pytanko – 22.06.2017

    A ED74 to nie ezt?

  • www – 22.06.2017

    No na wypadki to producenci nie mają wpływu. 1/6 EZT-ów wyłączonych z eksploatacji. Oj, nieźle.

  • yogeeboo – 22.06.2017

    nie ED74 to nie ezt - statystyke by popsuły - to one są w PKP Intercity? ha ha ha....

  • Tomek – 22.06.2017

    powyższa informacja dobitnie pokazuje, że nie można rezygnować z wagonów (pomijam już tutaj samo podejścia do szeroko pojętego serwisu wagonów, przeglądów itp. w wydaniu PKP IC, które woła o pomstę do nieba) na rzecz EZT-ów, które o wiele łatwiej "uziemić" m. in. przez zdarzenia losowe jak wypadki/kolizje na przejazdach. Oby ktoś to w końcu w IC zrozumiał. Oby.

  • G.kolejarz – 22.06.2017

    PKP IC muszą pozyskać pilnie nowy i modernizowany tabor by zaspokoić potrzeby przewozowe.Chyba ze czekają aż wejdzie konkurencja. Wagony wypożyczane od Czechów to blamaz a nie daj Boże jakby zaczęli wypożyczać kible od PRów.

  • guido – 22.06.2017

    EP07 i reszta górą!!!!

  • kolejFAN – 22.06.2017

    ED74 to tramwaj, dlatego nie włączają go do statystyk :Pszczerze, cieszy mnie ta informacja że 11 ciasnych turpistycznych niewygodnych cmentarnych karpi i flyyyrtów mniej będzie jeździć po polskich torach.

  • JanuszJG – 23.06.2017

    @kolejFAN:Skończ już z tymi swoimi mikolskimi gadkami, że Darty, Flirty oraz Pendolino są tramwajami. Jednak na Twoje nieszczęście PKP IC całkowicie nie przekreśla zakup nowych EZT i za parę lat wzbogaci się o kilkadziesiąt sztuk.Poza tym opinie większości pasażerów mówią same za siebie, że EZT są o wiele wygodniejsze niż wagony z 8 miejscowymi przedziałami. Chcesz jeździć jak sardynka w puszce, to sobie jeździj...

  • Tomek – 23.06.2017

    @JanuszJG,jeżeli pasażer ma do wyboru zapocony wagon pamiętający "świetność okresu PRL" z przedziałem na 8 osób a nowy EZT, to chyba jest oczywiste że będzie szczęśliwy kiedy podróż odbędzie tym drugim a nie pierwszym.Ten sam efekt miałbyś przy podstawieniu wagonów - nowych wagonów (choćby bezprzedziałowych).A co się tyczy EZT-ów. Każdy zakup nowych pociągów/wagonów cieszy, ale też trzeba to robić z głową. Kupno ED250 to było wyrzucenie kasy w błoto niezależnie od kwiku mikoli i fanatycznych zachwytów polityków - pociąg, który na niewielkim odcinku jedzie 200 km/h to książkowy przykład jak w Polsce marnotrawi się publiczne pieniądze. Ten sam "efekt wow" można by było uzyskać w większej skali i za mniejsze pieniądze choćby kupując więcej Flirtów albo wspominanych tutaj nie raz i nie dwa RailJetów.Jeżeli jednak w bliższej bądź dalszej perspektywie czasowej PKP IC oraz sami producenci mają nas "uszczęśliwiać" choćby EZT-ami, gdzie fotel pasażera mamy z widokiem na ścianę itp. itd. to dziękuję bardzo za wszelakie zakupy, które tylko utwierdzają bylejakość na kolei, z której wręcz słynie PKP IC. Pozdrawiam.

  • joel – 23.06.2017

    Ta sytuacja też pokazuje, że spokojnie te 10 dodatkowych Dartów by się przydało. Wypadki będą się zdarzać i pojazdy będą wypadać na dłuższe lub krótsze okresy (choć oczywiście mam nadzieje, że takich sytuacji będzie jak najmniej).

  • Pasażer przejazdem – 23.06.2017

    Widziałem 3 darty za płotem w pesie z czego 2 miały rozwalone dzioby od zderzeń.

  • DarekP – 23.06.2017

    I smutne jest to, że nie można zostawić tych dwóch rozbitych dziobów do ekspertyz i napraw, a z pozostałych dwóch jeżdżący EZT.

  • zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz – 23.06.2017

    Kupiliby piętrowe EZT na Łódź-Warszawa.

  • kolejFAN – 24.06.2017

    JANUSZ, wracaj do Grażyny lepiej bo ci z innym chłopem pójdzie w siną dal..mikolem nie jestem tylko realistą jeżdzącym koleją w kilku krajach UE i mam porównanie, na podstawie którego mogę śmiało powiedzieć że karpie i flyyyrty to szrot,badziew,z poupychanymi jak w samolocie siedzeniami, kiblami dla krasnoludków, zarówno designerski jak i użytkowy shrot, który w najlepszym razie nadaje sie do wykorzystywania w kolei regionalnej a nie w przewozach dalekobieżnych, a tym bardziej nie jako kategoria "IC"... i choćbyś pisał nie wiadomo co, prawda obiektywna będzie taka jaka jest.

  • J.K. – 24.06.2017

    @kolejFANNie prawda obiektywna, tylko Twoja prawda...

  • Tomek – 25.06.2017

    @kolejFAN,za układ siedzeń i ich jakość odpowiada tylko i aż przewoźnik, który takie a nie inne fotele sobie zamówił.A to, że ww. składy to pociągi typowo do ruchu regionalnego to już inna para kaloszy, ale jak wiesz z własnego doświadczenia (choćby w odniesieniu do tego kiedy widzisz jak wygląda kolej w cywilizowanych krajach) w naszym kraju wszystko stoi na głowie, co też nie powinno dziwić, wszak za kolej dalekobieżną odpowiada IC..., a ten przewoźnik to chyba ostatni podmiot, który powinien się tym zajmować, kiedy prześledzimy jego "dokonania", pomysły, wizje, "politykę taborową i transportową" itp. itd. Pocieszam się tym, że za niedługo skończy się ochronka dla ww. "prestiżowej spółki" i dzięki konkurencji, przynajmniej na niektórych relacjach IC będzie cieniutko piszczeć - z korzyścią dla pasażera.

  • zdzih – 26.06.2017

    Nie jeżdżę zbyt często, ale wygodniej mi jechać Flirtem ze Szczecina do Łodzi niż wagonem przedziałowym Łódź-Warszawa z podkulonymi pod siebie nogami bo nie ma ich jak przed siebie trzymać, żeby kogoś nie kopać. Jak się jedzie w przedziale w 2 osoby to OK, ale jak jedzie 6-8 to nie jest to wcale wygodne.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....