TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

PKP Intercity chcą kupić 10 wielosystemowych elektrowozów
InfoRail.pl - Opublikowano: 27.12.2019 20:45:30 10 komentarzy
PKP Intercity chcą kupić 10 wielosystemowych elektrowozów

PKP Intercity nie ustają w taborowych inwestycjach. Przewoźnik ogłosił przetarg na dostawę 10 lokomotyw elektrycznych wielosystemowych wraz ze świadczeniem usług utrzymania.

Ponadto zamówienie obejmuje przeszkolenie osób wskazanych przez zamawiającego w zakresie ich obsługi oraz dostawę wyprawki.

Przewoźnik chce pozyskać lokomotywy przystosowane do kursowania z prędkością 200 km/h oraz z dopuszczeniem na sześć krajów: Polskę, Słowację, Czechy, Niemcy i Węgry. Zamówienie przewiduje również opcję, która dotyczy 5 dodatkowych elektrowozów. 

Wszystkie lokomotywy, podobnie jak zespoły, podzespoły i elementy wykorzystane przy ich budowie muszą być fabrycznie nowe.  

Oferty można składać do 28 stycznia 2020 roku. Kryteria ich ocen to:

Kryterium jakości - stawka za świadczenie usług utrzymania - Waga: 35

Kryterium jakości - gwarancja dla Pojazdu - Waga: 7

Kryterium jakości - maksymalna liczba zdarzeń powodujących utratę zasadniczych cech eksploatacyjnych w cyklu 250 tys. km na poziomie nie większym niż 3 - Waga: 6

Kryterium jakości - współczynnik gotowości technicznej na poziomie co najmniej 95 % - Waga: 4

Kryterium jakości - współczynnik niezawodności technicznej na poziomie co najmniej 95 % - Waga: 3

Cena - Waga: 45.

Wymagane jest doświadczenie. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który posiada zdolność techniczną i zawodową. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał:

a) dostawę (dostawy) lub naprawę (naprawy) lub modernizację (modernizacje) łącznie nie mniej niż pięciu fabrycznie nowych pojazdów kolejowych z napędem elektrycznym i

b) co najmniej dziesięć usług utrzymania pojazdów kolejowych z napędem elektrycznym obejmującym czynności utrzymaniowe na 2-gim poziomie utrzymania, oraz co najmniej trzy usługi na co najmniej 4-tym poziomie utrzymania.

Przypomnijmy, że obecnie trwa realizacja kontraktu na dostawę 30 Griffinów dla PKP Intercity. Dostarczy je Newag. Producent z Nowego Sącza buduje również Dragony 2 dla PKP CARGO. Część z nich będzie mogła kursować poza granicę Polski. Wydaje się, że to właśnie Newag jest faworytem do wygranej także przetargu na 10 wielosystemowych elektrowozów dla PKP Intercity.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
przetarg
lokomotywa
  • pyrlander – 28.12.2019

    Czy jest polski producent lokomotyw do 200 km/h, z homologacją m.in. na Niemcy? - do takich zadań PKP IC chce kupić maszyny. Jeśli nie, to jest to przetarg skierowany do zagranicznych producentów.

  • advisor – 28.12.2019

    Newag byłby w stanie spokojnie zbudować lokomotywę na 200 km/h (jak dobrze pamiętam jeden z wariantów Griffina jest tak zaprojektowany), natomiast kwestią najważniejszą jest homologacja na Niemcy. Jeśli Newag będzie w stanie ją załatwić to na 99% zgarnie przetarg, jeśli jednak producent musi mieć od razu homologację to na 99% przetarg wygra Vectron od Siemensa.

  • zeus04 – 28.12.2019

    Jeżeli E4Guziec będzie dobrym produktem, to o homologację nie ma się co martwić :)

  • Kaszebe – 28.12.2019

    Podoba mi się profesjonalne podejście że tanie nie znaczy dobre,ma być pewne i sprawne. Nareszcie przetarg gdzie głównym kryterium nie jest cena.

  • zeus04 – 28.12.2019

    ...tym bardziej że to są całkowicie niemierzalne kryteria w przypadku nowych produktów, a więc można wpisać liczby z sufitu...

  • przemas22223 – 29.12.2019

    PKP IC ma na swoim stanie 10 Taurusów Siemensa. Ja jestem za tym aby iść właśnie w tym kierunku. Przecież prędkość maja Vmax230, do tego pogadać z Firmą Siemens o zamontowaniu systemu ETSC i po temacie. Taurusy mi bardziej przypadły do gustu. Fajnie wyglądały w okleinie Euro 2012.

  • DarekP – 29.12.2019

    Przemasie, taurusy są od wielu lat nieprodukowane, a faworytem jest Siemens, ale ze swoim aktualnym modelem - Vectron. Mówienie o Newagu to de-facto skazywanie ich na porażkę, którą zafunduje im EBA. W 2 lata homologacja w Niemczech?

  • Alibaba – 29.12.2019

    FPS chce homologować wagon w 2 lata. To Newag nie da rady z lokomotywą?

  • sphinx – 29.12.2019

    FPS raczej nie da rady, Newag na pewno nie. Lokomotywa to znacznie bardziej skomplikowana konstrukcja, a problemy z EBA miała nie tylko Pesa ale i wielcy producenci jak Siemens. Tam homologacja trwająca 3-4 lata to norma.

  • mechanik – 30.12.2019

    @sphinx "Newag na pewno nie", bo...?

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....