Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

PKP Intercity chce podwoić liczbę przewożonych pasażerów

inforail
25.09.2019 11:48
0 Komentarzy

PKPIntercity biją rekordy przewożonych pasażerów. Ale to ciąglemało. Przewoźnik ma ambitny plan. Pomóc ma nowy tabor, o którymsporo mówi się na targach w Gdańsku.

Najlepszefirmy produkują dla nas pojazdy. Wczoraj podpisaliśmy umowę nadodatkowe lokomotywy Griffin. Otrzymamy je w rekordowo szybkim tempie– powiedział Marek Chraniuk, Prezes PKP Intercity.

Wagony,lokomotywy i ezt-y – to są nowe produkty dla PKP Intercity. Chcemyrozwijać się w każdym obszarze, ale pasażer zwraca uwagę przedewszystkim na komfort – stwierdził.

Kupowanyprzez nas tabor pozwoli na zwiększenie liczby pociągów. Z każdymrokiem mamy więcej miejsc zatrzymań, a to zwiększa też liczbęnaszych pasażerów. Chcemy podwoić liczbę przewożonych pasażerówi znacznie zwiększyć pracę przewozową. Rynek wymusza wprowadzenienowych połączeń. Dziś nas pasażer jeździ pociągiem średnio 8razy rocznie, chcemy, aby to zwiększyło się do 14 – podał MarekChraniuk.

Dobrymprzykładem jest linia do Krakowa, gdzie będziemy mieli 25 połączeńdziennie. Wiać, że jest zapotrzebowanie na kolej – powiedziałszef PKP Intercity.

Jakprzyciągnąć pasażerów?

Naszastrategia jest z myślą o podróżnych – powiedział MarekChraniuk. I dodał, że obejmuje ona nie tylko tabor, ale takżedbanie o pasażerów. Celem jest ich zadowolenie z podróży. To dużazasługa pracowników PKP Intercity. Każdy pasażer jest zadbany izagospodarowany, także ten niepełnosprawny. W Pendolino jestnajlepsza kawa. Pasażerowie wybierają te pociągi także ze względuna obsługę.

Pracaludzi to nie tylko czas, w którym pociąg jedzie. Trzeba godzin, abyprzygotować go do trasy – mówił szef PKP Intercity.

Rewelacjąjest możliwość wyboru kolorystyki w wagonach. Kiedyś tego niebyło. Wizje są nieprzewidywalne – podkreślił Chraniuk.Najważniejszy jest człowiek – podsumował.

Liczy się powtarzalność. W przyszłości pociągi mają być zestawiane podobnie, tak, aby pasażer wiedział, gdzie kupić kawę, a gdzie można podróżować z wózkiem. 




Komentarze