TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

PKP Intercity nie wiedzą kogo wożą? I dlaczego nie ED74?
InfoRail - Opublikowano: 03.08.2016 12:39:47 12 komentarzy
PKP Intercity nie wiedzą kogo wożą? I dlaczego nie ED74?

I mamy kolejny pomysł na zagospodarowanie ?Edyt?. Gdzie, po co i dlaczego? Po kolei.

Wydaje się, że w PKP Intercity nikt nie robi analizy sprzedawanych biletów ? twierdzi poseł Adam Abramowicz. I dodaje, że gdyby takowa była robiona spółka wiedziałaby, że wozi w większości osoby posiadające prawo do ulg. Twierdzi też, że już dawno przewoźnik powinien zacząć prowadzić odpowiedzialną politykę cenową, aby pozyskać pozostałych pasażerów.

Poseł przypomina, że, m.in. po jego interwencji, w ostatnim czasie doszło do obniżki ceny biletów pociągów PKP Intercity na trasie Biała Podlaska ? Warszawa Centralna z 45 zł do 39,90 zł (bilet taniomiastowy. I od razu pyta dlaczego PKP Intercity nie przeprowadziły żadnej kampanii w regionalnych mediach, portalach internetowych, na bilbordach informujących o tej obniżce?

Z powodu braku jakichkolwiek działań promocyjnych obniżka cen odbiła się bez echa u lokalnej społeczności. Pociągami nadal podróżują tylko ci, których na to stać, tj. studenci posiadający 51% zniżkę, czy seniorzy mający 30% zniżki. Pozostali pasażerowie wybierają przewoźników autobusowych, bowiem ceny w PKP IC nie są dostosowane do rynku.

Poseł przypomina, że na trasie Biała Podlaska - Warszawa połączenia realizują: Polski Bus, Garden Service, OKbus. Pojawiają się też coraz to nowi prywatni przewoźnicy. Istnieje zatem duży rynek, na którym obecnie PKP Intercity istnieją w sposób fragmentaryczny, obsługując głównie osoby z ustawowymi zniżkami. Ceny u przewoźników autobusowych (już po obniżce) są 15 zł niższe niż ceny biletów w PKP. Ale. Jak trafnie zauważa poseł podróż pociągiem na tej trasie jest o około 1 godzinę krótsza niż busem i zdecydowanie wygodniejsza. Mając taką przewagę nad konkurencją busową PKP Intercity po zastosowaniu agresywnej polityki cenowej są, zdaniem posła, naszym zresztą też, w stanie przejąć większą część rynku i zacząć zarabiać na ilości sprzedanych biletów (pociągi poza weekandami nie są wypełnione), a nie utrzymywać całkowicie nierynkowe ceny tracąc przez to klientów. Poseł zaznacza na koniec, że w powiatach wschodniej Polski dochody mieszkańców są bardzo niskie i 15 zł robi różnicę.

Poseł sugeruje też, że relację Warszawa ? Terespol powinny obsługiwać jednostki ED74. Jak twierdzi jednostki te idealnie nadawałyby się na te 200 km trasę. Mieszkańcy Południowego Podlasia byliby niewątpliwie zadowoleni z poprawy usług PKP Intercity poprzez przeznaczenie tych stosunkowo nowoczesnych składów do wyłącznej obsługi przedmiotowej trasy.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
ED74
  • hgw – 03.08.2016

    No i proszę,niby poseł a niegłupi!Przynajmniej takie sprawia wrażenie.A można wiedzieć jaką opcję reprezentuje?

  • Bozia – 03.08.2016

    Oo początku mówiłem, że wschodnia E20 to idealna trasa dla tych jednostek. Zmodernizowana linia (160km/h), sensowny dystans, oraz nie przegięty potok.

  • qwerty – 03.08.2016

    @hgwPiS.

  • rewizor – 03.08.2016

    A nic nie napisze szanowna redakcja na temat usterek w Gamach? Jak usunąć niewygodnego posta, opisujacego stan dostepności Gam, to moderator aż sie rwał do usuniecia tej informacji. O przyczynach pozyskiwania siedmiu spalinówek napisałem 27.07. Niestety, post został usunięty i po trzech dniach poinformowano, że "Dzierżawione spalinowki wcale nie za Gamy..." Najnowszej generacji tabor z Bydgoszczy znów się posypał, o czym informuje rzetelna konkurencja. No, ale w tym portalu cichosza. Tu panuje zasada, o Pesie tylko dobrze lub wcale. Przypominam, że mój post był odpowiedzią do pytania internauty o nicku Owieczka, którego zdziwienie budziły informacje o dostepności tych lokomotyw.

  • jatal – 03.08.2016

    @ rewizorIstneje coś takiego jak prawa do artykułów i jeśli informacja nie jest oficjalnym komunikatem to nie można bezkarnie kopiować czyichś tekstów. Każda redakcja pracuje na swoje konto. Jedna pyta o jedno, druga o drugie. W sumie otrzymany obraz jest większy/lepszy/szerszy i dlatego dobrze że są różne źródła informacji. Nie ma nic gorszego jak bezsensowne wyścigi w powielaniu tych samych infomacji. Najlepszym dowodem jest fakt że teraz (powyżej) sam przyznałeś że myliłeś się co do oceny powodów wynajmu 7 spalinówek. No bo chyba... nie chcesz uzurpować sobie większej wiedzy na temat taboru od jego właściciela? A tak poza tym, "nieładnie" jest chodzić w gości po to żeby gospodarzom mówić że u nich jest brzydko. Jak gdzieś jest ci lepiej, to tam chodź i chwal, a nie nawracaj na siłę niezainteresowanych twoją jedyną wiarą.

  • bun – 03.08.2016

    Toruń - Gdańsk PKP IC - 50złAutokar Arriva - 25 złCzas przejazdu ten sam. Wybór dosyć oczywisty

  • rewizor – 03.08.2016

    Jatal co ty pieprzysz o mojej pomyłce? To właśnie ja miałem rację. Nie ładnie jest tworzyć propagandę i fałszować rzeczywistość. Skorzystaj choć raz z rzetelnych informacji. Skopiowane zostały słowa a nie tekst baranku, co ujęte zostało w odpowiednim znaku. Lepiej nie wypowiadaj się na temat praw autorskich bo nawet nie wiesz czym one są. Po prostu nie kompromituj się.

  • Wars – 04.08.2016

    "Poseł sugeruje też, że relację Warszawa ? Terespol powinny obsługiwać jednostki ED74. Jak twierdzi jednostki te idealnie nadawałyby się na te 200 km trasę." Już teraz należy złożyć szczere wyrazy współczucia mieszkańcom Podlasia. Będzie i "smieszno i straszno" jak z krzaków na trasę wyruszy ten bydgoski złom. Mieszkańcy Łodzi i Warszawy mieli okazję przetestować ten wspaniały produkt Pesy. ZKA będzie równie często uruchamiana jak to się dzieje od ponad pół roku w przypadku relacji Rzeszów-Zagórz i Rzeszów-Zamość. Tam też do obsługi skierowano bardzo dobre, bo nowe lokomotywy Gama rodem z Pesy. Aż strach pomyśleć co stanie się gdy na trasy wyjadą lekko zużyte Edytki. Polegać jak na Zawiszy można na słowach prezesa Zaboklickiego, że ED 74 to dobre pociągi. Tylko tyle i aż tyle. W końcu czego można oczekiwać od narodowego producenta taboru kolejowego?

  • jatal – 04.08.2016

    @ rewizorNie czytałem rzeczonego postu, ale sens pierwszego twojego postu jest dla mnie jasny. Napisałeś: "usunęli mój NIEWYGODNY post a potem napisali WCALE NIE ZA gamy". Dla mnie wyraźnie czemuś (domyślam się że twojemu postowi) ZAPRZECZYLI, a ty WYRAŹNIE masz redakcji to za złe. Jeśli napisali to samo co ty, to nie ma sensu burzyć się ż kasują NIEWYGODNE wypowiedzi. Teraz rozumiesz?

  • rewizor – 04.08.2016

    Skoro nie czytałeś to się nie wypowiadaj. Tyle i aż tyle, bo więcej i tak nie zrozumiesz.

  • Prośba – 04.08.2016

    proszę o banowanie przygłupów typu rewizor. Robią śmietnik i trollują

  • Combino – 05.08.2016

    Przygłupów Prośba i jatal też?

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....