TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

PKP Intercity ponownie poszukują maszynistów
InfoRail - Opublikowano: 14.12.2016 09:03:10 5 komentarzy
PKP Intercity ponownie poszukują maszynistów

PKP Intercity ponownie ogłosiły przetarg na odpłatne świadczenie obsługi pojazdów trakcyjnych PKP Intercity serii SM 42 (6D), EU 07 przez maszynistów wykonawcy.

To już druga w krótkim okresie czasu próba znalezienia maszynistów przez przewoźnika w firmie zewnętrznej. Pociągi PKP Intercity mieliby oni prowadzić w okresie od 1 stycznia do 31 sierpnia 2017 roku. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie miesięcznych planów obsługi pracy na rzecz PKP Intercity przez maszynistów wykonawcy opracowanych na podstawie liczby pracogodzin obsługi trakcyjnej w poszczególnych lokalizacjach zamówionej przez PKP Intercity. Maszyniści muszą być zatrudnieni na umowę o pracę.

Przypomnijmy, że w poprzednim przetargu złożona została tylko jedna oferta przez Cargo Master z Torunia. Jak się okazało była ona jednak ponad dwukrotnie wyższa niż finansowe możliwości PKP Intercity. Spółka chciała bowiem wykonywać usługi za 17.185.806,00 zł, podczas gdy przewoźnik chciał na ten cel przeznaczyć kwotę 6.518.754,00 zł netto. W konsekwencji postępowanie zostało unieważnione.

Przy następnym podejściu oferty można składać do 27 grudnia 2016 roku.

O zamówienie mogą ubiegać się podmioty, które w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy ? w tym okresie, należycie wykonały lub wykonują co najmniej jedną usługę (realizowaną na podstawie jednej umowy) obsługi trakcyjnej maszynistami lub/i maszynistami z pojazdem trakcyjnym na rzecz przewoźnika pasażerskiego w liczbie średniorocznie co najmniej 15 500 godzin. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy ? w tym okresie, zatrudniał średniorocznie nie mniej niż 40 maszynistów, którzy posiadają 10-letni staż pracy na stanowisku maszynisty oraz posiadają prawo kierowania pojazdu kolejowego i doświadczenie w wykonywaniu pracy manewrowej na stacjach postojowych i stacjach zestawiania składów pociągów.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
maszynista
lokomotywa
  • gutek – 14.12.2016

    nie naprawiane wagony i lokomotywy,brak szkoleń w kierunku prowadzenia lokmotyw i obsługi poc-to też krajobraz po 8 latach rządów platformianych

  • dd – 14.12.2016

    Gradobicie i koklusz też.

  • zxc – 14.12.2016

    To krajobraz po rzadach solidarnosciowych kiedy to zlikwidowano lekka reka szkoly kolejowe nie martwiac sie o przyszlosc.Myslano ze maszynistow,czy tez innych pracownikow da sie zatrudnic z ulicy,

  • gutek – 14.12.2016

    @zxc- w żadnej szkole nie było i nie ma do dzisiaj kierunku w zawodzie m-sta kolejowy -były i są kursy

  • Kysó – 14.12.2016

    @Gutek: były klasy o profilu trakcja ale może Przyjacielu za krótko żyjesz na tym świecie aby to pamiętać.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....