TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

PKP Intercity poszukują lokomotyw spalinowych, w tym szerokotorowej
InfoRail - Opublikowano: 11.02.2016 09:15:31 2 komentarze
PKP Intercity poszukują lokomotyw spalinowych, w tym szerokotorowej

PKP Intercity poszukują lokomotyw spalinowych. Przewoźnik ogłosił właśnie przetarg na wykonywanie pociągowej i pozapociągowej obsługi trakcyjnej lokomotywami z drużynami trakcyjnymi.

Przedmiotem zamówienia jest obsługa trakcyjna pociągów i związana z nimi uzasadniona jazda luzem lokomotyw z drużynami trakcyjnymi:

pociągu nr 21010/1 na odcinku Jagodin ? Dorohusk lokomotywą spalinową zapewniającą ogrzewanie, wentylację i klimatyzację oraz działanie urządzeń elektrycznych w składzie pociągów, prędkość maksymalna ? nie mniejsza niż 80 km/h, przystosowana do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadająca przewody zasilające powietrze w zakresie 0,8 ? 1,0 MPa, moc silnika ? nie mniejsza niż 1000 kW oraz

pociągu nr 12010/1 na odcinku Dorohusk ? Jagodin lokomotywą spalinową zapewniającą ogrzewanie, wentylację i klimatyzację oraz działanie urządzeń elektrycznych w składzie pociągów, prędkość maksymalna ? nie mniejsza niż 80 km/h, przystosowana do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadająca przewody zasilające powietrze w zakresie 0,8 ? 1,0 MPa, moc silnika ? nie mniejsza niż 1000 kW;

Zamówienie obejmuje także wykonywanie pracy pozapociągowej lokomotywami z drużynami trakcyjnymi i dojazd luzem lokomotyw z drużynami trakcyjnymi do i z miejsca wykonywania pracy manewrowej na:

stacji Przemyśl ? Przemyśl Bakończyce ? 24 godziny pracy w dobie, lokomotywa spalinowa jednokabinowa, przystosowana do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadająca przewody zasilające powietrze na 0,8 MPa, moc silnika ? nie mniejsza niż 500 kW;

stacji Przemyśl (obsługa punktu przestawczego) ? 8 godziny pracy w dobie, lokomotywa spalinowa jednokabinowa, przystosowana do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadająca przewody zasilające powietrze na 0,8 MPa, moc silnika ? nie mniejsza niż 500 kW;

stacji Przemyśl (obsługa punktu przestawczego) ? 8 godziny pracy w dobie, lokomotywa spalinowa jednokabinowa, przystosowana do jazdy po torze o szerokości 1524 mm, posiadająca przewody zasilające powietrze na 0,8 MPa, moc silnika ? nie mniejsza niż 500 Kw

stacji Zakopane ? 16 godzin pracy w dobie (w terminach), lokomotywa spalinowa jednokabinowa, przystosowana do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadająca przewody zasilające powietrze na 0,8 MPa, moc silnika ? nie mniejsza niż 500 kW;

Lokomotywy przeznaczone do realizacji zamówienia muszą posiadać następujące dokumenty:

? świadectwo dopuszczenia do eksploatacji typu pojazdu kolejowego wydane przez Głównego Inspektora Kolejnictwa lub Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego; termin obowiązywania świadectwa nie może być krótszy niż do końca terminu realizacji zamówienia;

? ważne świadectwo sprawności technicznej.

Lokomotywy przeznaczone do realizacji zamówienia powinny także spełniać wymagania stawiane przez zarządcę infrastruktury określone w ?Regulaminie przydzielania tras pociągów i korzystania z przydzielonych tras pociągów przez licencjonowanych przewoźników kolejowych w ramach rozkładu jazdy? oraz wymagania wynikające z obowiązujących przepisów.

Wykonawca musi posiadać prawo do dysponowania przeznaczonymi do realizacji zamówienia lokomotywami w zakresie przedmiotu zamówienia. Ponadto zobowiązany jest do zatrudniania drużyn trakcyjnych do wykonania przedmiotu zamówienia, spełniających ogólnie przyjęte zasady w zakresie wyszkolenia oraz autoryzacji na typy lokomotyw i infrastrukturę. W przypadku pociągowej obsługi trakcyjnej na odcinku Jagodin-Dorohusk/Dorohusk-Jagodin, maszynista/ci obsługujący pociągi na tym odcinku muszą posiadać kwalifikacje i uprawnienia do obsługi pojazdów trakcyjnych na odcinku granicznym (PKP ? UZ).

Powyższe prace mają być wykonywane w okresie od 1 kwietnia do 31 grudnia 2016 roku. Oferty można składać do 24 lutego 2016 roku. Zamówienie na charakter ograniczony. Kryteria wyboru stanowią: cena ? 95% oraz termin płatności ? 5%.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
lokomotywa
Przemyśl
Zakopane
Dorohusk
  • ORD – 12.02.2016

    "stacji Przemyśl (obsługa punktu przestawczego) ? 8 godziny pracy w dobie, lokomotywa spalinowa jednokabinowa, przystosowana do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadająca przewody zasilające powietrze na 0,8 MPa, moc silnika ? nie mniejsza niż 500 kW; stacji Przemyśl (obsługa punktu przestawczego) ? 8 godziny pracy w dobie, lokomotywa spalinowa jednokabinowa, przystosowana do jazdy po torze o szerokości 1524 mm, posiadająca przewody zasilające powietrze na 0,8 MPa, moc silnika ? nie mniejsza niż 500 KwCzytaj więcej: http://inforail.pl/pkp-intercity-poszukuja-lokomotyw-spalinowych-w-tym-szerokotorowej_more_81732.html"Przecież prace przestawcze to spokojnie mogą zrobić lokotraktorami... Po co lokomotywy zatrudniać do tego?

  • Iwangroźny – 15.02.2016

    Jak na szeroki to tylko TEM2 ale po co taka silna maszyna do przestawiania wagonów

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....