TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

PKP Intercity ubezpieczają tabor
InfoRail - Opublikowano: 29.01.2016 15:22:08 4 komentarze
PKP Intercity ubezpieczają tabor

PKP Intercity ogłosiły przetarg na świadczenie usług ubezpieczeniowych w zakresie ubezpieczenia casco taboru. Przedmiot zamówienia zostanie podzielony na pięć odrębnych części:
1. część nr 1: Ubezpieczenie casco lokomotyw i składów zespolonych ED74,
2. część nr 2: Ubezpieczenie casco wagonów,
3. część nr 3: Ubezpieczenie casco składów zespolonych (EZT oraz ED250 ?Pendolino?),
4. część nr 4: Ubezpieczenie lokomotyw i składów zespolonych ED74, wagonów oraz składów zespolonych EZT oraz ED250 ?Pendolino? w trakcie postoju w lokalizacjach,
5. część nr 5: Ubezpieczenie lokomotyw i składów zespolonych ED74, wagonów oraz składów zespolonych EZT oraz ED250 ?Pendolino? od ryzyka terroryzmu.

Ubezpieczeniem podstawowym objęty będzie następujący tabor:
1. lokomotywy i składy zespolone ED74 ? w dniu zawarcia umowy ubezpieczeniem objętych zostanie 46 lokomotyw. Limit odpowiedzialności na zdarzenie wynosi 36 000 000 PLN;
2. wagony osobowe ? w dniu zawarcia umowy ubezpieczeniem objęte zostanie 598 wagonów osobowych. Limit odpowiedzialności na zdarzenie wynosi 42 000 000 PLN;
3. elektryczne składy zespolone (EZT: ?Dart? ? 20 sztuk i ?Flirt? ? 20 sztuk oraz ED250 ?Pendolino? ? 20 sztuk) ? w dniu zawarcia umowy ubezpieczeniem objęte zostanie 60 sztuk składów zespolonych. Limit odpowiedzialności na zdarzenie wynosi: dla składów EZT: ?Dart? i ?Flirt? ? 94 000 000 PLN, dla składów ED250 ?Pendolino? ? 180 000 000 PLN;
4. ubezpieczenie lokomotyw i składów zespolonych ED74, wagonów oraz składów zespolonych EZT oraz ED250 ?Pendolino? (ubezpieczanych w ramach części 1 ? 3) ? 704 sztuki ? w trakcie postoju w lokalizacjach od pożaru i innych zdarzeń losowych. Limit odpowiedzialności na zdarzenie wynosi 600 000 000 PLN, a dla ryzyka upadku statku powietrznego 2 000 000 000 PLN;
5. ubezpieczenie lokomotyw i składów zespolonych ED74, wagonów oraz składów zespolonych EZT oraz ED250 ?Pendolino? (ubezpieczanych w ramach części 1 ? 3) ? 704 sztuki ? od ryzyka terroryzmu. Limit odpowiedzialności na zdarzenie wynosi:
? lokomotywy i składy zespolone ED74 ? 36 000 000 PLN,
? wagony osobowe ? 42 000 000 PLN,
? składy zespolone EZT ?Dart? i ?Flirt? ? 94 000 000 PLN,
? składy zespolone ED250 ?Pendolino? ? 180 000 000 PLN.

Zamówienie przewiduje opcjonalne ubezpieczenie dodatkowego taboru, o którym mowa w zamówieniu podstawowym. Okres ubezpieczenia to 1 maja 2016 r. ? 30 kwietnia 2017 r.

Wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów:

1. Cena (część 1) ? 95,

2. Cena (część 2, 3, 4, 5) ? 97,

3. Franszyza (część 1) ? 5,

4. Klauzula fakultatywna (część 4) ? 3,

5. Franszyza (cześć 2, 3, 5) ? 3.

Termin składania ofert 12 lutego 2016 roku.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
tabor
ED74
lokomotywa
wagon
Pendolino
  • Et52cre87ght76 – 30.01.2016

    Fachowy portal, a ja znalazłem 2 błędy: ED74 lokomotywami(?!) oraz franszyza(?!) Poprawcie to; na razie macie ode mnie minusa

  • InfoRail – 30.01.2016

    Ale co mamy poprawić?

  • Adam – 30.01.2016

    Z tego co widać pisze jasno: lokomotywy i składy zespolone ED74 a nie ED74 z lokomotywami... Et52cre87ght76 - minus raczej dla Ciebie

  • PiotrekKolejarz – 31.01.2016

    i słowo "Franszyza" jest również jak najbardziej poprawnie napisane.Et52cre87ght76 - kolejny minus dla Ciebie.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....