TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

PKP Intercity zmodernizują kolejne SM42
InfoRail.pl - Opublikowano: 11.08.2017 09:10:16 6 komentarzy
PKP Intercity zmodernizują kolejne SM42

Mamy kolejny taborowy przetarg PKP Intercity. Tym razem chodzi o modernizację lokomotyw SM42.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy okresowej na 5 – tym poziomie utrzymania wraz z modernizacją 9 lokomotyw spalinowych serii SM42 oraz przeszkolenie osób wskazanych przez zamawiającego w zakresie ich obsługi, a także dostawa wyprawki. Zamawiający wymaga udzielenia pisemnej gwarancji jakości na wykonaną naprawę wraz z modernizacją, a także rękojmi, przez okres minimum 36 miesięcy, naprawy wraz z modernizacją każdej lokomotywy w terminie nie dłuższym niż 90 dni kalendarzowych, przy czym wykonanie naprawy wraz z modernizacją pierwszej lokomotywy ma zostać wykonane w terminie nie dłuższym niż 280 dni kalendarzowych. Na realizację całego zamówienia będą 24 miesiące.

Kryteria wyboru ofert, które można składać do 26 września 2017 roku, są następujące:

Kryterium jakości - Termin gwarancji i rękojmi za wykonaną naprawę wraz z modernizacją - Waga: 25

Kryterium jakości - Współczynnik dostępności - Waga: 5

Kryterium kosztu - Cena za wykonanie naprawy wraz z modernizacją jednej lokomotywy - Waga: 70.

Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji polegające na wykonaniu naprawy wraz z modernizacją nie więcej niż 4 lokomotyw spalinowych serii SM42.

O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał naprawę (naprawy) lub dostawy (dostawę) nie mniej niż 3 (słownie: trzech) lokomotyw spalinowych.

Ostatnie modernizacje lokomotyw SM42 dla PKP Intercity wykonywał Newag. Jak będzie tym razem?



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
SM42
modernizacja
  • Przemo – 11.08.2017

    A czy IC nie może zmodernizować tych lokomotyw do standartu SU42?Mogłyby one normalnie prowadzić prace manewrowe lub być wykorzystywane do prowadzenia lekkich pociągów pasażerskich na liniach niezelektryfikowanych.Jestem troche laikiem w sprawach technicznych ale czego brakuje SM?Agregatu prądowego do ogrzewania składu?A czy taki agregat potrzebny jest także do funkcjonowania klimy?

  • Maciek Lublina – 11.08.2017

    Popieram pomysł modernizowania stonek do SU42 . Linie kolejowe co raz są remontowane , także te pierwszorzędne i drugorzędne , więc kolejne lokomotywy spalinowe , zdolne obsługiwać całorocznie ruch pasażerski , są potrzebne . Nie rozumiem też , czemu modernizując lokomotywy EU/EP07 , nie widać zgłaszanego zapotrzebowania na podniesienie prędkości do 160km/h . To niedorzeczne tym bardziej , że przybywa linii kolejowych o prędkości 160km/h ...

  • starykolejor – 11.08.2017

    a po co imm zmoernizowane sm 42 do czego mają służyc . tylko do manewrów? ,bo takie było ich załozenie konstrukcyjne jak projektowali 50 lat temu . przeciez podnajmuja innych "cargo"do manewrów w wielu miejscach . to p o co im SM 42 ???

  • taborolog – 11.08.2017

    Nie ma sensu ani modernizowanie SM42, ani ich przebudowa do standardu SU42. Potrzeba w PKP IC niezbyt dużej ilości lokomotyw spalinowych dwóch typów:- trzyosiowe lokomotywy stricte manewrowe niskiej mocy do intensywnych manewrów w największych węzłach, mogłaby to być na przykład hybrydowa wersja Primy H3 o mocy 0,7 MW- czteroosiowe lokomotywy średniej mocy to ciężkich manewrów i prowadzenia lekkich pociągów (moc 1,2-1,6 MW), absurdem jest obecnie Gama o mocy 2,2, czy tam 2,3 MW prowadząca 2-3 wagony.

  • gutek – 11.08.2017

    trzeba wstawić nowe mocniejsze silniki takie jak wstawiło Cargo do swoich modernizowanych lokomotyw SM-42 i nie potrzebna nam będzie dzierżawa Nurkow do prowadzenia poc składających się z 2 czy 5 wagonów

  • zeus04 – 14.08.2017

    Czy nowoczesna kolej może funkcjonować bez sztabu specjalistów?

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....