TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

PKP Intercity: Zrobił się kłopot z dostępnością Pendolino
InfoRail.pl - Opublikowano: 21.12.2017 09:57:39 18 komentarzy
PKP Intercity: Zrobił się kłopot z dostępnością Pendolino

PKP Intercity cały czas nie mogą korzystać ze wszystkich składów ED250. Dla przewoźnika to kłopot.

Przyznaje to Jarosław Oniszczuk, członek Zarządu PKP Intercity. Zdarzenia z pojazdami na przejazdach sprawiły, że zrobił nam się kłopot z dostępnością Pendolino. Mieliśmy jedno zderzenie, pod Opolem, które spowodowało wyłączenie pojazdu na półtora roku. Kolejne to zderzenie z autobusem, następne z samochodem. Powoduje to duże perturbacje w eksploatacji tych jednostek – tłumaczy przedstawiciel przewoźnika. I dodaje, że w tej chwili do dyspozycji PKP Intercity pozostaje 15 pociągów. To skutkuje koniecznością zastępowania ED250 składami wagonowymi.

Normalny stan to 17 jednostek do ruchu plus 3 w rezerwie. Nie do przewidzenia są natomiast zdarzenia losowe, także te na przejazdach kolejowych, które zmniejszają dostępność pociagów – tłumaczy Jarosław Oniszczuk.

Jak podaje członek zarządu PKP Intercity w połowie stycznia pierwszy powypadkowy skład wróci na tory. To jednostka, która zderzyła się z autobusem pod Modlinem.

Jak wspomnieliśmy wcześniej braki we flocie taborowej ED250 skutkują koniecznością uruchomienia składów zastępczych. Dla pasażerów nie oznacza to gorszego standardu – tłumaczy Jarosław Oniszczuk. Jest on porównywalny. W wagonach mamy nawet więc miejsca, są większe odstępy między siedzeniami – dodaje przedstawiciel PKP Intercity.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
ED250
Pendolino
  • Ortograf – 21.12.2017

    Rok jest rodzaju męskiego, więc jest "półtora roku", nie "półtorej roku".

  • yeti – 21.12.2017

    Jak standard jest porównywalny to po co kupowali te nieszczęsne i bardzo drogie Pendolino?!

  • bun – 21.12.2017

    W składach wagonowych jest więcej miejsca - nie ma to jak przeinaczyć porażkę w sukces. Szkoda, że nie wspomnieli o jednym pędraku, który szlaja się po niemieckich torach na testach.

  • Przemo – 21.12.2017

    bun -ten pendrak już dawno wrócił z Niemiec.W przyszłym roku ma być wysłany do pepików na homologacje

  • reporter1945 – 21.12.2017

    Przede wszystkim zgadzam się z Ortografem. Odnośnie dostępności pendolino, mam następującą myśl - skierować je tam, gdzie na całej trasie są bezkolizyjne przejazdy drogowe.

  • gutek – 21.12.2017

    a przetargów na nowy tabor nie widać-tylko obiecują

  • Irka – 21.12.2017

    Cała trasa z bezkolizylnymi przejazdami to średnica od wschodniej do zachodniej ćfoku

  • WojciechBB – 21.12.2017

    Jak można po kolizji naprawiać pojazd 1,5 roku? Jest to termin zdecydowanie zbyt długi. Przypomnę, że Pesa zaprojektowała i wybudowała zupełnie nowe pojazdy Dart w dwa lata.

  • Mateo – 21.12.2017

    Efekty tempa projektowego Pesy odczuwamy codziennie, jeżdżąc awaryjnym grzechotkami, w których rezonuje i hałasuje dosłownie każdy element. Do standardów jakościowych Alstomu nikt w Polsce nie będzie mógł się równać przez kolejne wiele lat.

  • G.kolejarz – 21.12.2017

    Zarząd IC musi naciskać zarówno na PLK aby budowali bezkolizyjne przejazdy jak i na władze aby zaostrzyć znacząco kary dla drogowych bandytów. Duża firma posiada prawników. Nie można siedzieć z założonymi rękami i patrzeć jak piraci drogowi niszczą tabor za grube pieniądze.

  • soad – 22.12.2017

    Skierować to badziewie na trasę Gliwice - Mysłowice! Tory krzywe, rozjazdy chwiejne ale przejazdów brak - same zbytkowe mostki:):):)

  • T – 22.12.2017

    @mateo chciałbym się wypowiedzieć o komforcie farta Ale nie mogę. Wprawdzie już cztery razy miałem nim jechać Ale zawsze jechał zastępczy skład wagonowy..

  • kolejFAN – 22.12.2017

    TO ILE ONI ich mają czynnych i gotowych do jazdy tak naprawdę? 15? 17? bo chyba aż 5 nie jest po wypadkach??

  • Łan – 22.12.2017

    @Mateo @T ciekawy jest ten typ ludzi, że gdy tekst jest o innych firmach i pojazdach, ci i tak muszą pisać hejty o Pesie...

  • Ate – 22.12.2017

    Ciekawy jest ten typ ludzi którzy muszą komentować wpisy realnie opisujące pojazdy i ich jakość jako hejt. Zbudowali fatalne jakościowo pojazdy i dzień w dzień zmuszeni są czytać o efektach swojej pracy.

  • Jacek z Zebrzydowic – 24.12.2017

    Powinni obniżyć ceny do poziomu ekspresów Intercity. Co z tego, że komfort porównywalny, skoro prędkość mniejsza.

  • k.olej – 26.12.2017

    PLK+pendolino=wiejskie drogi, przejazdy w jednym poziomie! to chyba lata '80 miały taki standard.

  • drewnolino – 26.12.2017

    Dałbym Drewnolino zamiast brakujących Pendolino. Drewnolino to EN57 i EN71. Jak Czesi mieli już swoje Pendolina to nasze "Kible" nazywali Drewnolino.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....