Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Podkarpackie kupuje tabor dla Podmiejskiej Kolei Aglomeracyjnej

inforail
12.10.2018 07:25
0 Komentarzy

Województwo Podkarpackie ogłosiło przetargna dostawę taboru kolejowego przeznaczonego do wykonywania przewozówpasażerskich w ramach realizowanego projektu pn. Budowa Podmiejskiej Kolei Aglomeracyjnej.

Zamówienieobejmuje zakup taboru wraz z usługą serwisowo – utrzymaniowo – naprawczą izostało podzielone na dwie części:

Część 1 – Przedmiotem zamówienia w zakresie podstawowym jest dostawa 8 szt.fabrycznie nowych pojazdów szynowych z napędem elektrycznym w wersjitrójczłonowej, zwanych w dalszej części EZT, przeznaczonych do wykonywaniaprzewozów pasażerskich w ramach Podmiejskiej Kolei Aglomeracyjnej – PKA ośredniodobowym przebiegu każdego z pojazdów w przedziale 300-500 km (przyzałożeniu rocznego rozliczania) wraz z:

1) przeprowadzeniem szkoleń osób wskazanych przez Zamawiającego zzakresu obsługi i utrzymania,

2) świadczeniem usługserwisowo – utrzymaniowo – naprawczych w zakresie spełniającym cztery poziomyutrzymania pojazdów kolejowych tj. P1, P2, P3 i P4.

Przedmiotemzamówienia w zakresie opcjonalnym jest:

1) dostawa pakietunaprawczego pozderzeniowego, o którym mowa w załączniku nr 7 do Umowy,

2) dostawa niezbędnychprzyrządów i narzędzi gwarantujących należyte świadczenie Obsługi Pojazdów dopoziomu utrzymania P3 włącznie zgodnie z Dokumentacją Systemu Utrzymania (dalejDSU), oraz przeszkolenie osób wskazanych przez Operatora z zakresu obsługi tegowyposażenia,

3) dostawa fabrycznienowego, kompletnego, stacjonarnego symulatora jazdy wraz z jego instalacją,uruchomieniem, przeszkoleniem pracowników i pięcioletnim upgrade (systemu wrazz aktualizacją tras). Symulator powinien odpowiadać wymogom stawianym w RozporządzeniuMinistra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie ośrodków szkolenia i egzaminowaniamaszynistów oraz kandydatów na maszynistów. Wykonawca zamówienia zobowiązanyjest do ścisłej współpracy z Wykonawcą Zaplecza Technicznego PKA – punktuobsługi technicznej wraz z zapleczem na terenie stacji kolejowej Rzeszowie -Staroniwa.

Całość ma zostać zrealizowana do 30 września 2026 roku.

Przedmiotem zamówienia w zakresie opcjonalnym jest:

1) dostawa pakietu naprawczego pozderzeniowego, o którymmowa w załączniku nr 7 do Umowy,

2) dostawa niezbędnych przyrządów i narzędzi gwarantującychnależyte świadczenie Obsługi Pojazdów do poziomu utrzymania P3 włącznie zgodniez Dokumentacją Systemu Utrzymania (dalej DSU), oraz przeszkolenie osóbwskazanych przez Operatora z zakresu obsługi tego wyposażenia,

3) dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, stacjonarnegosymulatora jazdy wraz z jego instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniempracowników i pięcioletnim upgrade (systemu wraz z aktualizacją tras).Symulator powinien odpowiadać wymogom stawianym w Rozporządzeniu MinistraInfrastruktury i Rozwoju w sprawie ośrodków szkolenia i egzaminowaniamaszynistów oraz kandydatów na maszynistów. Wykonawca zamówienia zobowiązanyjest do ścisłej współpracy z Wykonawcą Zaplecza Technicznego PKA – punktuobsługi technicznej wraz z zapleczem na terenie stacji kolejowej Rzeszowie -Staroniwa.

Termin wykonania zamówienia:

1) do 30.9.2026 r. – termin przybliżony, zależny od terminuwykonania przeglądu P4 – dla części nr 1.

2) Wymagany przez zamawiającego termin dostawy 8 szt.fabrycznie nowych pojazdów szynowych z napędem elektrycznym w wersjitrójczłonowej:

2 szt. ETZ – do 30.6.2020 r.

6 szt. ETZ – do 30.9.2020 r.

Termin dostawy zakresu opcjonalnego – do 30.9.2020 r.

Część 2 – Przedmiotem zamówienia w zakresie podstawowym jestdostawa 2 szt. fabrycznie nowych dwuczłonowych zespołów trakcyjnych z napędemspalinowym, zwanymi w dalszej części autobusami szynowymi lub pojazdami,przeznaczonych do wykonywania przewozów pasażerskich w ramach PodmiejskiejKolei Aglomeracyjnej – PKA o średniodobowym przebiegu każdego z pojazdów wprzedziale 300 – 500 km (przy założeniu rocznego rozliczania) wraz z:

1) przeprowadzeniem szkoleń osób wskazanych przezZamawiającego z zakresu obsługi i utrzymania,

2) świadczeniem usług serwisowo – utrzymaniowo – naprawczychw zakresie spełniającym cztery poziomy utrzymania pojazdów kolejowych tj. P1,P2, P3 i P4.

Przedmiotem zamówienia w zakresie opcjonalnym jest:

1) dostawa pakietu naprawczego pozderzeniowego, o którymmowa w załączniku nr 7 do Umowy,

2) dostawa niezbędnych przyrządów i narzędzi gwarantującychnależyte świadczenie Obsługi Pojazdów do poziomu utrzymania P3 włącznie zgodniez Dokumentacją Systemu Utrzymania (dalej DSU), oraz przeszkolenie osóbwskazanych przez Operatora z zakresu obsługi tego wyposażenia.

Termin wykonania zamówienia

1) do 30.6.2029 r. – termin przybliżony, zależny od terminuwykonania przeglądu P4 – dla części nr 2.

2) Wymagany przez zamawiającego termin dostawy 2 szt.fabrycznie nowych dwuczłonowych zespołów trakcyjnych z napędem spalinowym – do30.6.2020 r.

3) Termin dostawy zakresu opcjonalnego – do 30.6.2020 r.

Dla części nr 1 Wykonawca musi wykazać, że:

1) okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tymokresie, wykonał należycie dostawę nie mniej niż 4 sztuk fabrycznie nowych conajmniej trójczłonowych zespołów trakcyjnych z napędem elektrycznym o wartościnie mniejszej niż 15 000 000,00 PLN brutto każdy.

2) wykonał lub wykonuje usługęserwisowo-utrzymaniowo-naprawczą co najmniej dla czterech zespołów trakcyjnychz napędem elektrycznym przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy.

Dla części nr 2 Wykonawca musi wykazać, że:

1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tymokresie, wykonał należycie dostawę nie mniej niż 2 sztuk fabrycznie nowych conajmniej dwuczłonowych zespołów trakcyjnych z napędem spalinowym o wartości niemniejszej niż 12 000 000,00 PLN brutto każdy,

2) wykonał lub wykonuje usługęserwisowo-utrzymaniowo-naprawczą co najmniej dla czterech zespołów trakcyjnychz napędem elektrycznym przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy.

Oferty można składać do 21 listopada 2018 roku. Kryteria wyboruto:

Kryterium jakości – Usługa serwisowo-utrzymaniowo-naprawcza SA- Waga: 26.60

Kryterium jakości – Gwarancja pojazdów SA – Waga: 10.70

Kryterium jakości – Pakiet pozderzeniowy (naprawczy) SA -Waga: 2.00

Kryterium jakości – Przyrządy i narzędzia niezbędne dowykonania P3 dla SA – Waga: 0.70

Cena – Waga: 57.30


Komentarze