TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Pozytywny wynik badań dynamiki Linków dla DB
InfoRail.pl - Opublikowano: 11.07.2017 15:56:47 12 komentarzy
Pozytywny wynik badań dynamiki Linków dla DB (foto: PESA)

Badania dynamiki Linków dla DB zakończone zostały pozytywnym wynikiem – poinformowała PESA.

Brały w nich udział dwie jednostki, dwu i trzyczłonowa, BR632+BR633. Jak już informowaliśmy na łamach InfoRail.pl jazdy testowe odbywały się w okolicach Innsbrucka, Salzburga oraz Wiednia. Badania prowadziła certyfikowana jednostka badawcza TÜV SÜD Rail GmbH z Halle.

PESA informowała, że proces homologacji pojazdów produkowanych dla Deutsche Bahn ma zakończyć się w lutym 2018 roku, a pierwsze dostawy zgodnie z nowym harmonogramem zaplanowano na kwiecień tego samego roku.

Przypomnijmy, że niemiecki przewoźnik podpisał z PESĄ umowę ramową na dostawę 420 pojazdów spalinowych typu LINK dla DB Regio. Jej wartość to ok. 1 mld 200 mln euro. Bydgoska firma dostarczyła już pierwszych siedem LINK-ów innego typu dla prywatnego przewoźnika NEB. Pojazdy te wożą pasażerów w Brandenburgii obsługują m.in. linię Berlin - Kostrzyn. LINK-i z PESY to pierwsze wyprodukowane w Polsce pociągi spalinowe dopuszczone do ruchu na terenie Niemiec.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
DB
Link
  • NCi – 11.07.2017

    Gratulacje dla PESY, choć to dopiero pewien etap. Do celu pozostało jeszcze kilka miesięcy kolejnych badań. Warto, aby przy tej okazji portal dopytał jakie kolejne badania w procesie homologacji ma przed sobą PESA. Zadziwiające jest to jak długo cały ten proces się ciągnie i dlaczego UTK też nie jest tak skrupulatny i dokładny? Czyżby u nas te same procesy były mało wnikliwe i pobieżne?I jeszcze jedno. Czy komuś, coś wiadomo o efekcie audytu jaki DB miała przeprowadzić do końca maja w Newagu?

  • Afa – 12.07.2017

    To już jest nudne. Jeszcze 5 lat testów w Hamburgu czy innym Rostocku i stwierdzą Rost czyli Schrott.

  • EBA – 12.07.2017

    @NCi Porównaj poziom wiedzy tam u tu i masz odpowiedź dotyczącą UTK :)

  • soad – 12.07.2017

    Mam propozycję - UTK przyjmuje standardy niemieckie, sejm niemieckie przepisy i... hulaj dusza. Idziemy na wojnę z... Chińczykami?

  • Mikey – 12.07.2017

    @NCiNiemieckie procedury są absurdalnie skomplikowane, chcesz żeby tak było w Polsce, mało mamy absurdalnej biurokracji? UTK i tak ma za dużo do powiedzenia np. ws. wolnego dostępu do tras, przecież to powinno być ustalane na linii PLK przewoźnik.

  • NCi – 12.07.2017

    @MickeyNie wyraziłem chęci czy woli stosowania podobnych zasad. Wyraziłem jedynie moją opinię. Procedury są w Niemczech jakie są. Przez takie postępowanie na długo można zablokować dostęp dla wielu producentów taboru, a nawet spowodować odstąpienie od wyników przetargu niekoniecznie z powodu niedostosowania taboru do przepisów określonych w danym kraju, co niedotrzymania terminów ich dostaw.Czy słusznie wypełnić należy wszystkie formalności? Tak. Porównując to jednak z czasem w jakim przebiegają podobne działania przed UTK wydaje się, że komuś może bardzo zależyć na wyeliminowaniu konkurencji np. poprzez uporczywe i długotrwałe działania nie mające swego pełnego uzasadnienia. Oczywiście, że EBA stosuje prawo niemieckie i z niego korzysta i je wypełnia. Ma nawet taki obowiązek. W żadnym jednak wypadku nie postuluje wprowadzenia podobnych form przez UTK, choć pewnie byłoby ciekawie gdyby np. taki Siemens każdy typ pojazdu musiał tak długo homologować przechodząc długotrwałą i kosztowną gehennę. Ciekawe jakie larum podniosłyby niemieckie media, czy niemieccy przedsiębiorcy stając przed takimi procedurami szczególnie w obliczu nieublagalnych terminów dostaw i ew. wykluczenia takiego oferenta z kolejnych przetargów na skutek niedotrzymania terminów dostaw.A absurdach polskiej biurokracji można dyskutować. Warto jednak przyjżeć się jak to samo wygląda w podobno cywilizowanym świecie.

  • NCi – 12.07.2017

    Dodam może jeszcze, że PESA ma już homologację na Linka do poruszania się po niemieckich torach. Ta dla Linków w barwach NEB podobno jest na inny typ pojazdu.

  • Mikey – 12.07.2017

    @NCiŹle zrozumiałem Twój pierwszy wpis, sorry.EBA jest wyjątkowo trudną do przejścia instytucją i faktycznie trochę pośrednio pomaga niemieckim producentom.Kibicuję Pesie !

  • Loek – 12.07.2017

    A kiedy lubuskie linki dostana papiery?

  • Elf – 12.07.2017

    Nie dostaną. Obawiam się że te też nie.

  • komes – 13.07.2017

    @Elf moim zdaniem właśnie te austriackie testy są bardzo pozytywnym sygnałem, że wszystko idzie w dobrym kierunku.

  • kolejFAN – 14.07.2017

    brawo pesa

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....