TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Przetarg na modernizacje 24 siódemek unieważniony
InfoRail.pl - Opublikowano: 01.02.2017 08:50:36 5 komentarzy
Przetarg na modernizacje 24 siódemek unieważniony

PKP Intercity unieważniły przetarg na naprawy na 4-tym poziomie wraz z modernizacją 24 lokomotyw serii EU/EP07.

Zamówienie zostało podzielone na trzy części, w żadnej z nich nie udało się wybrać wykonawcy.

W zakresie części 1 przedmiotu zamówienia tj. wykonania napraw okresowych na 4-tym poziomie utrzymania wraz z modernizacją 8 lokomotyw elektrycznych serii EU/EP07 o udzielenie zamówienia ubiegało się trzech wykonawców:

1) Pojazdy Szynowe Pesa Bydgoszcz;

2) PKP CargoTabor;

3) Olkol Oleśnica;

Oferty ważne i podlegające rozpatrzeniu złożyli wykonawcy wskazani w pkt 2 i 3. Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia kryterium jakim kierował się zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej była:

1) cena za wykonanie przedmiotu zamówienia - waga 70,00 pkt.

2) gwarancja, o której mowa w Rozdziale IV ust. 7 SIWZ ? waga 10,00 pkt.

3) termin wykonania naprawy każdej z lokomotyw ? waga 20,00 pkt.

Zamawiający dokonał oceny punktowej złożonych ofert, która kształtuje się następująco:

1) oferta złożona przez PKP CargoTabor:

a) cena ? 69,91 pkt.

b) gwarancja ? 10,00 pkt.

c) termin wykonania naprawy każdej z lokomotyw ?15,38 pkt.

d) łączna punktacja ? 95,30 pkt.

2) oferta złożona przez Olkol Oleśnica:

a) cena ? 70,00 pkt.

b) gwarancja ? 9,23 pkt.

c) termin wykonania naprawy każdej z lokomotyw ?20,00 pkt.

d) łączna punktacja 99,23 pkt.

Jak wynika z powyższych danych oferta złożona przez Olkol otrzymała najwyższą ilość punktów a tym samym należy uznać taką ofertą za najkorzystniejszą. Jednakże oferta ta przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wykonawca zaoferował realizację przedmiotu zamówienia za cenę 6 587 482,46 zł podczas gdy zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę 6 297 600,00 zł.

W zakresie części 2 przedmiotu zamówienia tj. wykonania napraw okresowych na 4-tym poziomie utrzymania wraz z modernizacją 8 lokomotyw elektrycznych serii EU/EP07 o udzielenie zamówienia ubiegało się trzech wykonawców:

1) Pojazdy Szynowe Pesa Bydgoszcz;

2) PKP CargoTabor;

3) Olkol Oleśnica;

Oferty ważne i podlegające rozpatrzeniu złożyli wykonawcy wskazani w pkt 2 i 3. Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia kryterium jakim kierował się zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej była:

1) cena za wykonanie przedmiotu zamówienia - waga 70,00 pkt.

2) gwarancja, o której mowa w Rozdziale IV ust. 7 SIWZ ? waga 10,00 pkt.

3) termin wykonania naprawy każdej z lokomotyw ? waga 20,00 pkt.

Zamawiający zgodnie ze wskazaną w SIWZ formułą dokonał oceny punktowej złożonych ofert, która kształtuje się następująco:

1) oferta złożona przez PKP CargoTabor:

a) cena ? 69,39 pkt.

b) gwarancja ? 10,00 pkt.

c) termin wykonania naprawy każdej z lokomotyw ?15,38 pkt.

d) łączna punktacja ? 94,77 pkt.

2) oferta złożona przez Olkol Oleśnica:

a) cena ? 70,00 pkt.

b) gwarancja ? 9,23 pkt.

c) termin wykonania naprawy każdej z lokomotyw ?20,00 pkt.

d) łączna punktacja 99,23 pkt.

Jak wynika z powyższych danych oferta złożona przez Olkol Oleśnica otrzymała najwyższą ilość punktów a tym samym należy uznać taką ofertą za najkorzystniejszą. Jednakże oferta ta przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wykonawca zaoferował realizację przedmiotu zamówienia za cenę 6 538 282,46 zł podczas gdy zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę 6 297 600,00 zł.

W zakresie części 3 przedmiotu zamówienia tj. wykonania napraw okresowych na 4-tym poziomie utrzymania wraz z modernizacją 8 lokomotyw elektrycznych serii EU/EP07 o udzielenie zamówienia ubiegało się trzech wykonawców:

1) Pojazdy Szynowe Pesa Bydgoszcz;

2) PKP CargoTabor;

3) Olkol Oleśnica;

Oferty ważne i podlegające rozpatrzeniu złożyli wykonawcy wskazani w pkt 2 i 3. zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia kryterium jakim kierował się zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej była:

1) cena za wykonanie przedmiotu zamówienia - waga 70,00 pkt.

2) gwarancja ? waga 10,00 pkt.

3) termin wykonania naprawy każdej z lokomotyw ? waga 20,00 pkt.

Zamawiający zgodnie ze wskazaną w SIWZ formułą dokonał oceny punktowej złożonych ofert, która kształtuje się następująco:

1) oferta złożona przez PKP CargoTabor:

a) cena ? 68,87 pkt.

b) gwarancja ? 10,00 pkt.

c) termin wykonania naprawy każdej z lokomotyw ?15,38 pkt.

d) łączna punktacja ? 94,25 pkt.

2) oferta złożona przez Olkol Oleśnica:

a) cena ? 70,00 pkt.

b) gwarancja ? 9,23 pkt.

c) termin wykonania naprawy każdej z lokomotyw ?20,00 pkt.

d) łączna punktacja 99,23 pkt.

Jak wynika z powyższych danych oferta złożona przez Olkol Oleśnica otrzymała najwyższą ilość punktów a tym samym należy uznać taką ofertą za najkorzystniejszą. Jednakże oferta ta przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wykonawca zaoferował realizację przedmiotu zamówienia za cenę 6 489 082,46 zł podczas gdy Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę 6 297 600,00 zł.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
PESA
Olkol
PKP CARGOTABOR
EP07
EU07
  • gutek – 01.02.2017

    a letni rozkład za niedługo i jak trwoga to w tym przypadku do Czech lub Cargo po pomoc

  • PPP – 01.02.2017

    Tanio dawno umarło...

  • Kamil Sikora – 01.02.2017

    Modernizacja? Zakres tej "modernizacji" to jakaś kpina a nie modernizacja. Można by naprawę P4 nazwać w ten sposób jeśli zakładałaby dostosowanie lokomotyw do prędkości 140 km/h poprzez wymianę łożysk na toczne i zmianę przełożenia przekładni głównej na 77:24, tak jak jest to stosowane równo od 45 lat w maszynach serii EP08 typu 102E. Koszt takich P4+M nie byłby wyższy niż 1,3-4 mln za sztukę zaś korzyści byłyby wymierne.

  • DarekP – 01.02.2017

    Odnoszę wrażenie, że jak tylko Olkol wygra przetarg, nawet przy minimalnym przekroczeniu, to zawsze przetarg jest uwalany. To mi już wygląda podejrzanie.

  • Wafel – 02.02.2017

    Razem by o milion więcej zapłacili. A tak wynajmą od Czechów za parę milionów loki na rok, a potem od nowa...

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....