TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Przetarg na modernizacje 24 siódemek unieważniony
InfoRail.pl - Opublikowano: 01.02.2017 08:50:36 5 komentarzy
Przetarg na modernizacje 24 siódemek unieważniony

PKP Intercity unieważniły przetarg na naprawy na 4-tym poziomie wraz z modernizacją 24 lokomotyw serii EU/EP07.

Zamówienie zostało podzielone na trzy części, w żadnej z nich nie udało się wybrać wykonawcy.

W zakresie części 1 przedmiotu zamówienia tj. wykonania napraw okresowych na 4-tym poziomie utrzymania wraz z modernizacją 8 lokomotyw elektrycznych serii EU/EP07 o udzielenie zamówienia ubiegało się trzech wykonawców:

1) Pojazdy Szynowe Pesa Bydgoszcz;

2) PKP CargoTabor;

3) Olkol Oleśnica;

Oferty ważne i podlegające rozpatrzeniu złożyli wykonawcy wskazani w pkt 2 i 3. Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia kryterium jakim kierował się zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej była:

1) cena za wykonanie przedmiotu zamówienia - waga 70,00 pkt.

2) gwarancja, o której mowa w Rozdziale IV ust. 7 SIWZ ? waga 10,00 pkt.

3) termin wykonania naprawy każdej z lokomotyw ? waga 20,00 pkt.

Zamawiający dokonał oceny punktowej złożonych ofert, która kształtuje się następująco:

1) oferta złożona przez PKP CargoTabor:

a) cena ? 69,91 pkt.

b) gwarancja ? 10,00 pkt.

c) termin wykonania naprawy każdej z lokomotyw ?15,38 pkt.

d) łączna punktacja ? 95,30 pkt.

2) oferta złożona przez Olkol Oleśnica:

a) cena ? 70,00 pkt.

b) gwarancja ? 9,23 pkt.

c) termin wykonania naprawy każdej z lokomotyw ?20,00 pkt.

d) łączna punktacja 99,23 pkt.

Jak wynika z powyższych danych oferta złożona przez Olkol otrzymała najwyższą ilość punktów a tym samym należy uznać taką ofertą za najkorzystniejszą. Jednakże oferta ta przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wykonawca zaoferował realizację przedmiotu zamówienia za cenę 6 587 482,46 zł podczas gdy zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę 6 297 600,00 zł.

W zakresie części 2 przedmiotu zamówienia tj. wykonania napraw okresowych na 4-tym poziomie utrzymania wraz z modernizacją 8 lokomotyw elektrycznych serii EU/EP07 o udzielenie zamówienia ubiegało się trzech wykonawców:

1) Pojazdy Szynowe Pesa Bydgoszcz;

2) PKP CargoTabor;

3) Olkol Oleśnica;

Oferty ważne i podlegające rozpatrzeniu złożyli wykonawcy wskazani w pkt 2 i 3. Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia kryterium jakim kierował się zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej była:

1) cena za wykonanie przedmiotu zamówienia - waga 70,00 pkt.

2) gwarancja, o której mowa w Rozdziale IV ust. 7 SIWZ ? waga 10,00 pkt.

3) termin wykonania naprawy każdej z lokomotyw ? waga 20,00 pkt.

Zamawiający zgodnie ze wskazaną w SIWZ formułą dokonał oceny punktowej złożonych ofert, która kształtuje się następująco:

1) oferta złożona przez PKP CargoTabor:

a) cena ? 69,39 pkt.

b) gwarancja ? 10,00 pkt.

c) termin wykonania naprawy każdej z lokomotyw ?15,38 pkt.

d) łączna punktacja ? 94,77 pkt.

2) oferta złożona przez Olkol Oleśnica:

a) cena ? 70,00 pkt.

b) gwarancja ? 9,23 pkt.

c) termin wykonania naprawy każdej z lokomotyw ?20,00 pkt.

d) łączna punktacja 99,23 pkt.

Jak wynika z powyższych danych oferta złożona przez Olkol Oleśnica otrzymała najwyższą ilość punktów a tym samym należy uznać taką ofertą za najkorzystniejszą. Jednakże oferta ta przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wykonawca zaoferował realizację przedmiotu zamówienia za cenę 6 538 282,46 zł podczas gdy zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę 6 297 600,00 zł.

W zakresie części 3 przedmiotu zamówienia tj. wykonania napraw okresowych na 4-tym poziomie utrzymania wraz z modernizacją 8 lokomotyw elektrycznych serii EU/EP07 o udzielenie zamówienia ubiegało się trzech wykonawców:

1) Pojazdy Szynowe Pesa Bydgoszcz;

2) PKP CargoTabor;

3) Olkol Oleśnica;

Oferty ważne i podlegające rozpatrzeniu złożyli wykonawcy wskazani w pkt 2 i 3. zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia kryterium jakim kierował się zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej była:

1) cena za wykonanie przedmiotu zamówienia - waga 70,00 pkt.

2) gwarancja ? waga 10,00 pkt.

3) termin wykonania naprawy każdej z lokomotyw ? waga 20,00 pkt.

Zamawiający zgodnie ze wskazaną w SIWZ formułą dokonał oceny punktowej złożonych ofert, która kształtuje się następująco:

1) oferta złożona przez PKP CargoTabor:

a) cena ? 68,87 pkt.

b) gwarancja ? 10,00 pkt.

c) termin wykonania naprawy każdej z lokomotyw ?15,38 pkt.

d) łączna punktacja ? 94,25 pkt.

2) oferta złożona przez Olkol Oleśnica:

a) cena ? 70,00 pkt.

b) gwarancja ? 9,23 pkt.

c) termin wykonania naprawy każdej z lokomotyw ?20,00 pkt.

d) łączna punktacja 99,23 pkt.

Jak wynika z powyższych danych oferta złożona przez Olkol Oleśnica otrzymała najwyższą ilość punktów a tym samym należy uznać taką ofertą za najkorzystniejszą. Jednakże oferta ta przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wykonawca zaoferował realizację przedmiotu zamówienia za cenę 6 489 082,46 zł podczas gdy Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę 6 297 600,00 zł.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
PESA
Olkol
PKP CARGOTABOR
EP07
EU07
  • gutek – 01.02.2017

    a letni rozkład za niedługo i jak trwoga to w tym przypadku do Czech lub Cargo po pomoc

  • PPP – 01.02.2017

    Tanio dawno umarło...

  • Kamil Sikora – 01.02.2017

    Modernizacja? Zakres tej "modernizacji" to jakaś kpina a nie modernizacja. Można by naprawę P4 nazwać w ten sposób jeśli zakładałaby dostosowanie lokomotyw do prędkości 140 km/h poprzez wymianę łożysk na toczne i zmianę przełożenia przekładni głównej na 77:24, tak jak jest to stosowane równo od 45 lat w maszynach serii EP08 typu 102E. Koszt takich P4+M nie byłby wyższy niż 1,3-4 mln za sztukę zaś korzyści byłyby wymierne.

  • DarekP – 01.02.2017

    Odnoszę wrażenie, że jak tylko Olkol wygra przetarg, nawet przy minimalnym przekroczeniu, to zawsze przetarg jest uwalany. To mi już wygląda podejrzanie.

  • Wafel – 02.02.2017

    Razem by o milion więcej zapłacili. A tak wynajmą od Czechów za parę milionów loki na rok, a potem od nowa...

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....