TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Przewozy Regionalne: Jesteśmy w stanie realizować cele nieosiągalne dla innych
InfoRail.pl - Opublikowano: 21.04.2020 17:45:05 5 komentarzy
Przewozy Regionalne: Jesteśmy w stanie realizować cele nieosiągalne dla innych

W jednej z interpelacji poselskich zacytowana została wypowiedź prezesa Przewozów Regionalnych Krzysztofa Zgorzelskiego. Powiedział on mianowicie: Jesteśmy w stanie realizować cele, które są nieosiągalne dla innych przewoźników. To świadczy o naszej sile jako lidera na rynku przewozów pasażerskich w Polsce.

I trudno nie przyznać racji prezesowi. Nikt tak jak Przewozy Regionalne nie realizuje celów nieosiągalnych dla innych przewoźników. Poniżej krótki przegląd osiągnięć kierowanej przez prezesa Zgorzelskiego spółki z ostatnich miesięcy. 

Kupujemy tabor

Przewozy Regionalne kupują tabor. Ostatnie nabytki to EN57AL odkupione od województwa zachodniopomorskiego i wrak SA109 odkupiony od województwa małopolskiego. I o ile zakup tych pierwszych jako tako broni się, są to bowiem jednostki dla Przewozów Regionalnych "z wyższej półki" o tyle już zakup rozbitego szynobusa, którego najpierw nikt nie chciał naprawić a jak już znalazł się chętny to z zaporową ceną, wydaje się być kompletną pomyłką. Cel: kupmy starocia, może być rozbity. Prezes ma rację, żaden inny przewoźnik w Polsce nie realizuje takiego celu.

Eksploatujemy tabor

Przewozy Regionalne są liderem w eksploatowaniu staroci. Jednostki EN57, wycofywane przez innych przewoźników (np. przez Koleje Mazowieckie) albo traktowane jako maskota (np. Koleje Dolnośląskie) w Przewozach Regionalnych są traktowane jako podstawa taboru. Przewoźnik nic nie robi sobie z ustaleń z Urzędami Marszałkowski (łódzkim czy wielkopolskim) i po szumnych zapowiedziach wycofania klasyków nadal wysyła je na trasy. Gdyby dało się przeprowadzić naprawę P6 EN57 to Przewozy Regionalne pewnie by ją wykonały. Cel: dajmy szóste życie EN57. Prezes ma rację, żaden inny przewoźnik w Polsce nie realizuje takiego celu.

Dezynfekujemy tabor

W środku epidemii koronawirusa wszyscy dezynfekują swój tabor. Przewozy Regionalne ogłaszają przetarg na taką usługę. I zastrzegają, że będą dezynfekować przez cały maj, chyba że skończy im się wcześniej kasa na ten cel. Cel: dezynfekujmy, ale nie za bardzo. Prezes ma rację, żaden inny przewoźnik w Polsce nie realizuje takiego celu. Podobnie jak nie nabija w butelkę medyków, twierdząc, że bilety za złotówkę są dla nich. Ale nie dla wszystkich. Bo to jest dobra oferta.

Jeździmy komercyjnie. EN57

Przewozy Regionalne chcą jeździć komercyjnie. Ostatnio na 7 trasach. Składają więc wnioski do UTK, w których piszą … cokolwiek. Byle tylko wpisać. I tak łódzkie (należące do Urzędu Marszałkowskiego) składy mają obsługiwać trasę z Olsztyna do Kołobrzegu. Cel: Wypełnić wniosek, bo tak trzeba. Prezes ma rację, żaden inny przewoźnik tak tego nie robi.

Nie mamy klimatyzowanych pociągów i co nam zrobicie

Nie będziemy obsługiwać waszych połączeń klimatyzowanymi pociągami. I albo zmienicie zapisy przetargowe albo się na was obrazimy. A przecież jesteśmy tylko my. Taką postawę przyjęły Przewozy Regionalne w starciu z Podkarpackim Urzędem Marszałkowskim. Skuteczną. Bo nie dość że bez klimatyzacji to jeszcze za cenę wyższą niż szacunki. Cel: Bo my jesteśmy najważniejsi. Prezes ma rację inny przynajmniej próbują stwarzać pozory.

W czasie pandemii bilety w kasie

Nie chcemy współpracować z jakąś firmą i nie będziemy współpracować. A że jest to firma obsługująca 1,5 mln potencjalnych pasażerów, którzy mogliby kupić bilet przez internet. Co to nas obchodzi. Zalecenie: idźcie do kasy albo do konduktora. Cel: Znowu nam się udało. Prezes ma rację, inni tak tego nie robią.

Wynajmiemy sobie agencję PR

Jest umowa z agencją PR. Może wreszcie złotousty prezes wspomagany przez jednoosobowe "biuro prasowe" zacznie być przynajmniej sprawdzany za nim coś powie. Cel: prezes jest naszą siłą, a siłą jesteśmy my. Przewozy Regionalne. I nawet ukrywanie się pod przykrywką nie zmieni tego, że realizujemy cele nieosiągalne dla innych.

CDN.         



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Przewozy Regionalne
  • czeslaw22 – 21.04.2020

    Żadna firma transportowa nie osiągnęła takiego dna jak Przewozy Regionalne.

  • zeus04 – 21.04.2020

    Jedne firmy lubimy a inne wyraźnie nie. Nikt tu nawet nie stara się o obiektywne artykuły. Dlaczego?

  • Alibaba – 21.04.2020

    I jeszcze długo długo nikt nie powtórzy tego dennego wyniku.

  • Zdzich – 21.04.2020

    Zeus Ty zdaje się tam pracujesz? Jeżeli jestem w błędzie to przepraszam.Popatrz na to z innej strony,pasażera. Siermiężność tej spółki jest powalająca a do tego dochodzi jeszcze niezła propaganda.Mi na przykład nie podoba się to co obecnie dzieje się w KD (Mieszkam w Jeleniej Górze) i o tym pisałem w komentarzach.Ale wracając do PR. Artykuł jest napisany ironicznie :) Skoro PR olewa redakcje InfoRail no to co się dziwić.Czy redaktor w którymś punkcie skłamał? Uważam że nie.

  • zeus04 – 23.04.2020

    Nie pracuję w PR i patrzę głównie na PR z perspektywy pasażera oraz podatnika.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....