TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Przewozy Regionalne na 10 lat w województwie zachodniopomorskim
InfoRail.pl - Opublikowano: 30.10.2019 10:45:38
Przewozy Regionalne na 10 lat w województwie zachodniopomorskim

Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego opublikował wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące umowy o świadczenie usług publicznych w transporcie kolejowym na terenie województwa zachodniopomorskiego na okres 10 lat od dnia 13 grudnia 2020 roku.

Przewozy będą realizowane przez Przewozy Regionalne. Niebawem przedstawiciele stron poinformują o tym fakcie na konferencji prasowej.

Zamówienie obejmuje następujące linie komunikacyjne:

W ramach Zadania 1

Szczecin Główny–Słupsk;

Szczecin Główny–Krzyż–Poznań Główny;

Szczecin Główny–Świnoujście;

Szczecin Główny–Goleniów PL Szczecin–Kołobrzeg;

Kołobrzeg–Koszalin–Słupsk;

Szczecin Główny–Wysoka Kamieńska–Kamień Pomorski;

Szczecin Główny–Runowo Pomorskie–Szczecinek–Chojnice;

Szczecin Główny–Wałcz–Piła Główna;

Szczecin Główny–Kostrzyn–Zielona Góra;

Poznań Główny–Piła Główna–Szczecinek–Białogard–Koszalin/Kołobrzeg;

Szczecinek–Słupsk;

Sławno–Darłowo;

Koszalin–Mielno Koszalińskie, corocznie w okresie wakacyjnym;

Szczecin Główny–Police (Trzebież Szczecińska) od 2022 roku w ramach Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej.

W ramach Zadania 2

Poznań Główny–Szczecin Główny–Świnoujście/Świnoujście Port;

Wykonywanych taborem kolejowym stanowiącym własność Województwa Zachodniopomorskiego, zakupionym w ramach projektu nr POIS.07.01.00-00-052/13-00 którego beneficjentem jest Województwo Zachodniopomorskie.

W ramach Zadania 3

Szczecin Główny–Granica Państwa (Grambow–kierunek Pasewalk);

Szczecin Główny–Granica Państwa (Tantow–kierunek Angermünde).

Organizator zobowiązuje się w ramach przekazywanej operatorowi rekompensaty, finansować przewozy wykonywane na wymienionych liniach wyłącznie do granicy województwa, z wyjątkiem przewozów realizowanych do Słupska. Podstawą finansowania przewozów pasażerskich poza granicą województwa będzie odrębne porozumienie organizatora z województwem pomorskim.

Przewidywana data bezpośredniego zawarcia umowy to 1 listopada 2020 roku.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Przewozy Regionalne
zachodniopmorskie
  • Piotr Badowski – 30.10.2019

    Przewozy Regionalne nie są takie złe w Zachodniopomorskim ;)

  • Mikołaj Andrzejewski – 30.10.2019

    nie rozumiem nagonki na przewozy regionalne... z mojej perspektywy lepiej mi się jeździ polregio niż innymi kolejami jak np. KW. w wlkp mimo zachwalania KW, to ceny mają droższe niz polregio, a warunki jazdy na liniach bez trakcji elektrycznej wołają o pomstę do nieba. lepiej jeździć starszym taborem ale móc usiąść niż stać w nowym taborze nie mając nawet miejsca ruszyć ręką. Warunki jazdy w KW podobne do statków z niewolnikami płynącymi z Afryki do Ameryki... a przypominam bilety droższe... Do tego polregio ma zasięg prawie w całej Polsce, a nie kończy tras na granicy województwa. W związku z tym ma też dobre oferty jak regiokarnet, czy bilety weekendowe. Przy tej siatce połączeń da radę naprawdę dużo zobaczyć, a mimo że część samorządowych kolei bierze udział w tym przedsięwzięciu to np. koleje dolnośląskie nie biorą. Z perspektywy klienta, a przynajmniej mojej nagonka na przewozy regionalne jest niezrozumiała.

  • Darek Spólnicki – 30.10.2019

    To może napiszę tak-współpraca PR z UMWZ zawsze należała do wzorcowych od wielu lat,kto by na stanowisku marszałka nie był.Co więcej od wielu lat PR oferuje takie stawki,których oczekuje marszałek Zachodniopomorskiego,czyli średnio po 11-12 zł za 1 pociagokilometr.Skoro UMWZ i PR się dobrze układa na wzajem,no to nikt się dziwić nie powinien,że UMWZ podpisze umowę z PR na 10 kolejnych lat i w tym miejscu życzę bardzo dobrej współpracy w tym aspekcie. Natomiast niestety Drodzy Panowie,ale autor artykułu ma trochę racji w krytyce powierzenia PR-om przewozów w sposób bezpośredni,bo biorąc pod uwagę fakt,że na Pomorzu Zachodnim jest praktycznie 100% taboru marszałkowskiego i w praktyce ten tabor obsługuje połączenia na terenie Pomorza Zachodniego za wyjątkiem 1 pary pociągów na Zieloną Górę i chyba 2-3 pociągów Kołobrzeg-Poznań to moim zdaniem UMWZ mogło rozpisać na spokojnie procedurę przetargową z rocznym,półtorarocznym wyprzedzeniem na obsługę przewozów kolejowych na terenie województwa zachodniopomorskiego na wspomniane 10 lat i tutaj jeśli byłby przetarg,to nic złego Panowie by się nie stało tak naprawdę,a pokazaliby poprzez procedurę przetargową,że inni też mają szansę. Ale tak czy inaczej jakiej decyzji nie podjąłby Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego,to każda decyzja byłaby bardzo dobra bez względu na wszystko z powodu choćby wymiany całego taboru z EN57 bez modern na Impulsy,które są nową erą na zachodniopomorskich szlakach kolejowych-a dzięki wsparciu UMWZ PR Szczecin ma najnowocześniejszy tabor w kraju moim zdaniem i dlatego uważam,że przedłużenie umowy o kolejne 10 lat to jest bardzo dobry ruch,który pozwoli na przykład na szerszą modernizację Wzgórza Hetmańskiego czy bazy w Kołobrzegu ;)

  • Kolejowy Szczecin – 30.10.2019

    Gratulacje

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....