TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Przewozy Regionalne nie mają 4 klimatyzowanych pociągów. I skarżą przetarg Podkarpacia!
InfoRail.pl - Opublikowano: 31.12.2019 19:45:11
Przewozy Regionalne nie mają 4 klimatyzowanych pociągów. I skarżą przetarg Podkarpacia!

Przewozy Regionalne nie są w stanie spełnić wymogu posiadania czterech klimatyzowanych pojazdów. I składają odwołanie w przetargu rozpisanego przez Podkarpacki Urząd Marszałkowski.

Samorząd poszukuje wykonawcy świadczenia usług publicznych w zakresie kolejowych przewozów pasażerskich organizowanych przez Województwo Podkarpackie oraz w ramach Podmiejskiej Kolei Aglomeracyjnej w okresie od 1.1.2021 r. do 31.12.2025 r.

Planowana praca eksploatacyjna w okresie obowiązywania umowy wyniesie łącznie 21446299 pockm.

Zamawiający wymaga doświadczenia. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.:

1) stu pięćdziesięcioma (150) osobami – maszynista.

Wymagane kwalifikacje:

a) doświadczenie zawodowe obejmujące wykonywanie pracy eksploatacyjnej w ilości nie mniejszej niż 15 000pociągokilometrów średniorocznie za ostatnie 3 lata, jako prowadzący pojazdy trakcyjne przeznaczone do obsługi ruchu pasażerskiego,

b) licencja maszynisty i świadectwo maszynisty,

c) biegła znajomość języka polskiego zgodnie z poziomem biegłości językowej B1 – jeśli język polski nie jest językiem ojczystym;

2) stu pięćdziesięcioma osobami – pracownicy drużyn konduktorskich.

Wymagane kwalifikacje:

a) co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik pociągu pasażerskiego,

b) świadectwo zdania egzaminu kwalifikacyjnego.

Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji.

3) W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje świadczenie usług publicznych w zakresie kolejowych przewozów pasażerskich o wielkości świadczonych usług przewozowych co najmniej 4 000 000 pociągokilometrów średniorocznie.

4) Posiada minimum 4 pojazdy trakcyjne do obsługi ruchu pasażerskiego, z których wyposażony jest w:

— napęd elektryczny,

— co najmniej 140 miejsc siedzących,

— klimatyzację,

— wentylację,

— ogrzewanie,

— udogodnienia dla niepełnosprawnych, w tym windę, wyznaczone miejsce w pojeździe, ubikację,

— system dynamicznej informacji pasażerskiej.

I to właśnie wymóg posiadania 4 klimatyzowanych pojazdów, dla największego przecież, jak sam o sobie nieustannie mówi, przewoźnika jest nie do przejścia. Dlatego składa odwołanie. Wniosek z tego taki, że ten największy w Polsce przewoźnik nie jest w stanie podstawić do obsługi połączeń w całym województwie czterech (!) klimatyzowanych pojazdów. Bo ich nie ma. Jak pisaliśmy w InfoRail.pl Przewozy Regionalne w całym 2019 roku nie kupiły ani nie zmodernizowały żadnego pociągu! Dlatego też przewoźnik wzywa do rezygnacji z tego wymogu.

Ale to nie wszystko. Przewozy Regionalne mają też problem ze wskazaniem rezerwy taborowej. Taki wymóg nazywają bezprzedmiotowym. Przekładając z ich na nasze Przewozy Regionalne tej rezerwy zwyczajnie nie mają, więc wskazać jej nie mogą. A w ich ocenienie nie jest ona potrzebna do realizacji połączeń rozkładowych.

Oferty w przetargu można było składać do 17 stycznia 2020 roku. Ale ze względu na odwołanie pewnie termin ten wkrótce się zmieni. Jedyne kryterium wyboru stanowi cena.

Zamówienie zostało podzielona na dwie części:

Część 1 obejmuje połączenia: Przeworsk – Stalowa Wola, Rudnik n. Sanem – Stalowa Wola Rozwadów, Stalowa Wola Płd – Lublin, Lublin – Stalowa Wola Rozwadów, Rzeszów – Stalowa Wola Rozwadów – Lublin, Rzeszów – Stalowa Wola Południe, Rzeszów – Sandomierz – Stalowa Wola, Rzeszów – Sandomierz, Rzeszów – Katowice, Rzeszów – Wodzisław Śl., Tarnów – Rzeszów, Tarnów – Przemyśl, Rzeszów – Przemyśl, Rzeszów – Medyka, Rzeszów – Przeworsk, Przemyśl – Przeworsk, Rzeszów – Horyniec Zdrój, Rzeszów Wschód – Zamość, Jarosław – Horyniec Zdrój, Lublin – Jarosław, Rzeszów – Jasło, Boguchwała – Rzeszów, Rzeszów – Gorlice, Jasło – Sanok, Jasło – Zagórz, Gorlice – Jasło, Sanok – Zagórz, Rzeszów – Komańcza, Komańcza – Jasło, Rzeszów – Łupków, Rzeszów – Medzilaborce, Sanok – Medzilaborce, Komańcza – Sanok, Dębica – Mielec.

Do realizacji tych połączeń Urząd Marszałkowski udostępni następujące pojazdy:

SA103-001, SA103-002, SA109-007, SA109-010, SA135-010, SA135-011, SA135-012, SA135-013, SA135-014, SA134-022, SA135-023, SA134-029, EN63-001, EN63A-019, EN98-001, EN98-002, EN64-001, EN64-005, EN62A-101, EN62A-102, EN62A-103, SA140-001, SA140-002, EN62A-104, EN62A-105, EN76A-101, EN76A-102.

Część 2 obejmuje natomiast połączenia: Rzeszów – Kolbuszowa, Rzeszów – Dębica, Rzeszów – Przeworsk, Rzeszów – Strzyżów, Rzeszów – Jasionka. Do ich obsługi udostępnione zostaną następujące pojazdy: 222Ma-003, 222Ma-004, 36WEdb-001, 36WEdb-002, 36WEdb-003, 36WEdb-004, 36WEdb-005, 36WEdb-006, 36WEdb-007 i 36WEdb-008.     


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Podkarpackie
przetarg
Przewozy Regionalne

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....