TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Przewozy Regionalne rozkręcają się w cięciach. 19 wielkopolskich EN57 na złom
InfoRail.pl - Opublikowano: 26.07.2019 11:38:01 1 komentarz
Przewozy Regionalne rozkręcają się w cięciach. 19 wielkopolskich EN57 na złom

Oprócz sześciu wagonów, o których pisaliśmy wczoraj, Wielkopolski Oddział Przewozów Regionalnych chce zezłomować także 19 ezt-ów.

Swój żywot w ten sposób mają zakończyć:

EN57-087 z 1964 roku, ale bez okien, wieszaków rowerowych i siedzeń SPOT,

EN57-112 z 1965 roku, bez wyświetlaczy,

EN57-113 z 1965 roku, bez tapicerowanych siedzeń i wyświetlaczy,

EN57-645 z 1967 roku,

EN57-742 z 1969 roku,

EN57-828 z 1971 roku, bez drzwi i wyświetlaczy,

EN57- 907 z 1972 roku,

EN57-957 z 1973 roku,

EN57-985 z 1974 roku, bez foteli tapicerowanych,

EN57-990 z 1974 roku,

EN57-992 z 1974 roku, bez drzwi aluminiowych i SIP,

EN57-1026 z 1975 roku, bez foteli tapicerowanych,

EN57-1158 z 1977 roku,

EN57-1175 z 1977 roku, bez wózków,

EN57-1195 z 1977 roku, bez wózków,

EN57-1252 z 1978 roku, bez wózków i obudowy panelu oświetleniowego,

EN57-1298 z 1979 roku.

Oferty można składać do 1 sierpnia 2019 roku. Tam gdzie się da trzeba będzie ciąć – ostoje, ramy i wózki.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Przewozy Regionalne
EN57
złom
  • Paweł Pasternak – 26.07.2019

    Bardzo dobrze. Dźwięk miażdżonego kibla to najwspanialsza muzyka dla mych uszu 🤩

  • Marian Gosik – 26.07.2019

    Najgorsza firma. Przewozy Regionalne stały się firmą nie przewozu osób a firmą złomiarską.

  • Sławomir Błaszak – 26.07.2019

    kupa plugawego złomu - dobre wieści.

  • Darek Spólnicki – 26.07.2019

    Wiem,że wielu z Was się wkurzy,ale część kibli była odstawiona od conajmniej 1,5 roku,a niektóre z nich miały OG już wcześniej,w 2017 roku.Wśród tych sprzedawanych są też jednostki typu 907,910 czy 957,które były już na przedłużonych rewizjach,a dodatkowo takie 57-742,645 czy 112,113 były odstawione do napraw P4/P5,więc decyzja o cięciu tych kibli jest akurat dobra nie tylko ze względu na koszty stania na torach postojowych w Lesznie,ale także z powodu wyeksploatowania tych EN57 ;)

  • Wojtek Skibiński – 26.07.2019

    Ciąć trupy, do niczego i tak się nie przydadzą...

  • kub98 – 26.07.2019

    Jeszcze trochę a nie będzie ani jednego klasycznego EN57 na torach

  • Michał Piotr Sumisławski – 26.07.2019

    Kiedy ta firma kupi nowe składy do Wrocławia?

  • Wojciech Liberda – 26.07.2019

    A foto z częstochowskiego SURT 😉

  • Sławomir Gugała – 26.07.2019

    Czemu na Olszynce Grochowskiej stoi tyle wagonow .Czekaja na kupcow czy modernizację.?

  • Marcin Stachnik – 27.07.2019

    Czy w internecie gdzieś odnajdę spis aktualnie eksploatowanych EN57 i EN71 na polskich torach? Lub inaczej - czy jest wykaz skasowanych jednostek tak od 10 lat wstecz?

  • Mateusz Kisiel – 29.07.2019

    Cudowna wiadomość 😍

  • Łukasz Szpakoland – 30.07.2019

    nie chcę slyszeć narzekań na brak taboru bo go brakuje starczy wam taboru

  • Łukasz Szpakoland – 30.07.2019

    PR teraz na pewno długo nic nowego nie zakupi hehe

  • Łukasz Szpakoland – 30.07.2019

    czekam aż Pr zaczną tnąć elfy i impulsy po wyjeżdzęniu milionów kilometrów a w szczególności jak za nie się wezmą wodstikowicze hehe

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....