TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Rusza prywatne połączenie Bytów ? Lipusz
InfoRail - Opublikowano: 27.06.2016 08:25:49 1 komentarz
Rusza prywatne połączenie Bytów ? Lipusz (foto: SKPL)

SKPL uruchamia połączenia na trasie Bytów - Lipusz. Na razie weekendowo i wakacyjnie. Pierwszy pociąg wyruszy na trasę 2 lipca. Zestawiony zostanie z ryflaków 102A.

Jak informuje przewoźnik pojazdy te przeszły w dość znacznym zakresie modernizację, dostosowującą je do wymagań współczesnych pasażerów. Naprawa wykonana przez TS Opole objęła przede wszystkim wnętrza wagonów, nadając im nowe, charakterystyczne barwy. Wybór pomarańczowego koloru ścian, jak i niebieskie siedzenia oraz elementy wykończeniowe to efekt zlecenia złożonego jeszcze przez Koleje Dolnośląskie S.A. Oba wagony posiadają ogrzewanie zarówno elektryczne, jak i olejowe. Oznacza to, że mają niezależny system grzewczy, czyli mogą współpracować z lokomotywami niedostosowanymi do ogrzewania pociągów pasażerskich. Ponadto toalety wyposażono w zamknięty obieg WC. Środkowe drzwi wejściowe otwierane są na żądanie podróżnych, za pomocą przycisków umieszczonych zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz pojazdów.

SKPL uruchomi trzy pary połączeń. Z Bytowa pociągi wyruszą o 8, 13:05 i 16:30, w drogę powrotną zaś o 9:50, 14:55 i 18:20. Czas przejazdu to godzina i 20 minut. Po drodze pociągi zatrzymają się na stacjach: Ugoszcz, Studzienice, Osława Dąbrowa i Róg. Ciekawostką jest prędkość, z jaką poruszać się mają pociągi. To 20 km/h. Za bilet zapłacimy 12 zł. Ale przewoźnik będzie honorował zniżki. Pociągi będą kursowały po trasie kolejowej, która o jakiegoś czasu jest własnością samorządu.

SKPL informuje również, że walczy o uruchomienie przewozów na trasie Kętrzyn ? Węgorzewo.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
SKPL
Bytów
  • fromex – 28.06.2016

    Wnętrze niczym kiczowaty plac zabaw dla dzieci. Przecież to się "gryzie" :/Zamawiający zapewne nie słyszał o wpływie barw otoczenia na samopoczucie mimowolnego oglądacza... Zwłaszcza pomarańczowy nie należy do grupy barw uspokajających.Poza tym 20km/h w 1h20min, chyba jednak nie jest żartem, bo linia ma 25km długości i dopiero (!) będzie modernizowana. Może do 2020 r, jak twierdzą włodarze Bytowa.Jak na charakter weekendowo i wakacyjny jeszcze daje radę, ale jako codzienny transport... w tej cenie szybciej i taniej samochodem, niestety.Pozytyw jest taki, że komuś się jeszcze coś chce i "da_sie" w przeciwieństwie do miłościwie nam panującego "nie_da_sie"/"nie opłaca".

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....