TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Sao Paulo: Stadler dostarczy nowe lokomotywy dla MRS Logística S.A.
R. Piech - Opublikowano: 01.03.2010 14:27:33 2 komentarze
Sao Paulo: Stadler dostarczy nowe lokomotywy dla MRS Logística S.A.

MRS Logística S.A. zamówiło w Stadler Rail siedem towarowych lokomotyw wyposażonych w koło zębate. Maszyny o wartości 60 milionów franków szwajcarskich będą najmocniejszymi na świecie lokomotywami przeznaczonymi dla kolei zębatych. Będą one kursowały na 9 km trasie towarowej o rozstawie szyn 1600 mm i zelektryfikowanej napięciem 3 kV DC, łączącej Sao Paulo z portem w Santos. Nowe lokomotywy o mocy 5 MW pozwolą na prowadzenie składów o masie 750 ton na podjazdach o nachyleniu 104%. Jedna lokomotywa o długości 18 metrów będzie miała dwa dwuosiowe wózki wyposażone dodatkowo w koło zębate, natomiast w normalnej służbie mają one pracować w trakcji podwójnej. Podczas przejazdu przez odcinek z szyną zębatą jedynie 25 % siły trakcyjnej będzie przekazywane za pomocą tradycyjnych kół, natomiast za resztę będzie odpowiadała szyna zębata. Maszyny zostaną wyprodukowane w szwajcarskim Busnang a ich dostawy mają się odbyć na przełomie lat 2012/2013. W ramach kontraktu zawarto również opcję na kolejne 3 lokomotywy.
Źródło: Komunikat prasowy Stadler


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Szwajcaria
Stadler
lok.
Brazylia
MRS
  • gosc – 01.03.2010

    Czy ktos wie czy Pesa startowała w tym przetargu?

  • R. Piech – 01.03.2010

    A po co Pesa miałaby startować w przetargu na szerokotorowe lokomotywy towarowe o dużej mocy i z kołem zębatym? Można by wręcz zapytać inaczej, czy ktoś widziałby innego dostawcę pojazdu z kołem zębatym niż Stadler?

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....