TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Siemens dostarczy 75 lokomotyw dla przewoźnika Amtrak
- Opublikowano: 02.01.2019 11:45:39
Siemens dostarczy 75 lokomotyw dla przewoźnika Amtrak (źródło: Siemens)

Spółka Siemens Mobility otrzymała zlecenie na zaprojektowanie i wykonanie 75 sztuk lokomotywy spalinowej typu Charger dla państwowego przewoźnika Amtrak w Stanach Zjednoczonych.

Wartość kontraktu to blisko 850 milionów dolarów. Dostawa pierwszych lokomotyw jest planowana na lato 2021 r. Pierwsze kursy rozpoczną się kilka miesięcy później.

Lokomotywy będą ciągnęły pociągi na liniach północ-południe oraz wschód-zachód. Wszystkie zakontraktowane lokomotywy wejdą do służby do roku 2024. Lokomotywy będą kursować na liniach:

• Auto Train (Waszyngton DC do Orlando, Floryda),

• California Zephyr (Chicago, Illinois, do San Francisco, Kalifornia),

• Capitol Limited (Waszyngton DC do Chicago, Illinois),

• Cardinal (Nowy Jork do Chicago, Illinois),

• City of New Orleans (Chicago, Illinois do Nowego Orleanu, Luizjana),

• Coast Starlight (Seattle, Waszyngton do Los Angeles, Kalifornia),

• Crescent (Nowy Jork do Nowego Orleanu, Luizjana),

• Empire Builder (Chicago, Illinois do Seattle, Waszyngton),

• Lake Shore Limited (Boston, Massachusetts do Chicago, Illinois),

• Palmetto (Nowy Jork do Savannah, Georgia)

• Silver Star/Silver Meteor (Nowy Jork do Miami, Floryda),

• Southwest Chief (Chicago, Illinois do Los Angeles, Kalifornia),

• Sunset Limited (Nowy Orlean, Luizjana do Los Angeles, Kalifornia)

• Texas Eagle (Chicago, do Los Angeles, Kalifornia przez San Antonio w Teksasie).

Jesteśmy dumni i wdzięczni, że możemy pogłębić naszą współpracę ze spółką Amtrak, wiodącego przewoźnika pasażerskiego w USA, która rozpoczęła się ponad 10 lat temu, kiedy to dostarczyliśmy lokomotywy na szlak łączący jedne z największych amerykańskich miast - Waszyngton i Nowy Jork, Jesteśmy przekonani, że nowe lokomotywy pomogą Amtrakowi zapewnić bezpieczne, przyjazne dla środowiska usługi pasażerskie na światowym poziomie. Lokomotywy Charger zwiększają komfort pasażerów, dostępność pociągów oraz polepszają stabilność pracy składów w ciągu całego cyklu życia pojazdów, tym samym ulepszając rentowność operacyjną pociągów na długodystansowych trasach - powiedziała Sabrina Soussan, szefowa Siemens Mobility.

Lokomotywy typu Charger są jednymi z najbardziej popularnych lokomotyw dla pociągów pasażerskich w USA. Obecnie na trasach tego kraju kursuje ponad 70 sztuk tego typu, pokonując prawie 5 milionów kilometrów tras każdego roku. Lokomotywy umożliwiają korzystanie z najnowszych systemów bezpieczeństwa, w tym zarządzanie energią podczas zderzenia (Crash Energy Management) oraz certyfikowany w Stanach Zjednoczonych system sterowania pociągiem PTC, który poprawia wydajność składu.

Nowe lokomotywy są w stanie rozpędzić się do 125 mi/h (ok. 200 km/h) dzięki 16 cylindrowym silnikom QSK95 Cummins o mocy 4.400 koni mechanicznych. Chargery są cichsze niż wymieniane standardowe lokomotywy spalinowe. Idealnie pasują do designu wagonów i są łatwiejsze do sterowania. Płynniejsza kontrola i cichsza jazda zwiększają komfort pasażerów jak i maszynistów.

Nowe lokomotywy są również bardziej przyjazne dla środowiska naturalnego od ich poprzedników. Spełniają normy emisyjne, pozwalające na zmniejszenie emisji tlenków azotu o ponad 89%, a cząstek stałych o 95%.

Lokomotywy będą produkowane w zakładach Siemensa w Sacramento w Kalifornii. Fabryka w Sacramento jest zasilana w 80% przez energię słoneczną. Silniki diesla są produkowane przez spółkę Cummins w fabryce w Seymour w stanie Indiana.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Siemens
lokomotywa
USA
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....