TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Siemens Mobility zaprezentuje w Berlinie nową lokomotywę Vectron Dual Mode
- Opublikowano: 28.08.2018 10:56:25 1 komentarz
Siemens Mobility zaprezentuje w Berlinie nową lokomotywę Vectron Dual Mode (foto: Siemens)

Siemens Mobility zaprezentuje na targach w Berlinie nową lokomotywę Vectron Dual Mode.

Pojazd o podwójnym trybie zasilania może korzystać zarówno z napędu silnikiem diesla, jak i napędu elektrycznego. Na zelektryfikowanych odcinkach linii nowe lokomotywy są zasilane prądem elektrycznym, co pozwala oszczędzać paliwo i zmniejszyć koszty utrzymania. Lokomotywę można przełączać na tryb zasilania silnikiem diesla na niezelektryfikowanych odcinkach Dzięki koncepcji Dual Mode, operatorzy zwiększają swój wkład w ochronę środowiska przez cały cykl życia lokomotywy. Pojazd został zaprojektowany dla transportu towarowego i można będzie ją zamówić od końca września 2018 r.

Tryb Vectron Dual Mode łączy w sobie najlepsze cechy z dwóch światów: Jest wyposażona zarówno w potężny silnik diesla, jak również w napęd elektryczny. Tam, gdzie jest napowietrzna sieć trakcyjna, lokomotywa pracuje cicho bez emisji, oszczędzając koszty paliwa i utrzymania. Tryb Dual Vectron to zrównoważona, przyjazna dla środowiska i efektywna kosztowo alternatywa do konwencjonalnych lokomotyw - mówi Sabrina Soussan, CEO w Siemens Mobility.

Sieć kolejowa w Niemczech jest obecnie zelektryfikowana w około 60 procentach, a nowe lokomotywy z Siemens Mobility mogą również działać pomiędzy zelektryfikowanymi odcinkami, eliminując potrzebę zmiany lokomotywy. Pozwala to aglomeracjom i metropoliom, gdzie często sieci kolejowe są zelektryfikowane, na redukcję emisji.

Tryb Vectron Dual Mode opiera się na sprawdzonych podzespołach Vectron. Nowa lokomotywa została zbudowana na tor 1 435 mm i waży 90 ton. Lokomotywa ta jest przeznaczona do pracy w systemie zasilania elektrycznego AC 15 kV i wyposażona jest w system ochrony pociągu PZB. Bez względu na jej tryb pracy, lokomotywa rozwija moc o wartości 2.000 kW na powierzchni tocznej koła. Zbiornik oleju napędowego Vectron mieści 2500 litrów paliwa. Prędkość lokomotywy to 160 km/h.

Siemens Mobility zaprezentuje Vectron Dual Mode na targach w Berlinie. Wszystkie rozwiązania firmy dla transportu kolejowego można będzie zobaczyć w hali 4,2 na stoisku 201/202 jak i na ekspozycji zewnętrznej O420.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Siemens
lokomotywa
Vectron
  • DarekP – 29.08.2018

    No to Pesa nie będzie pierwsza, szkoda. Miejmy nadzieję, że nie zagrozi to projektowi Gamy DualPower.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....