TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Składy Alstomu, Bombardiera i Stadlera obsłużą połączenia w Zagłębiu Ruhry
RG InfoRail - Opublikowano: 08.07.2016 09:35:43 1 komentarz
Wyzwaniem jest, aby zrównoważyć ceny pomiędzy wymogami oszczędności i akceptacją rynkową - powiedział Castrillo

VRR wybrał oferty przewoźników Keolis i Abellio w przetargu na obsługę połączeń w ramach S-bahn i linii regionalnych. Nowi operatorzy przejmą zadania od DB Regio w grudniu 2019 r.

KEOLIS został wybrany w części 1. Kontrakt będzie realizowany przez 12 lat i obejmie obsługę linii S1 Dortmund - Solingen i S4 Lütgendortmund ? Unna. Łącznie zadanie obejmuje 4,8 mln pockm na rok.

Abellio został natomiast wybrany w części 2. Zadanie to obejmuje obsługę linii RB3 Dortmund - Duisburg, RB40 Hagen - Essen, RB41 Wesel - Wuppertal, S2 Dortmund - Recklinghausen / Essen, S3 Oberhausen - Hattingen i S9 Hagen - Recklinghausen / Haltern am See przez 15 lat. W sumie daje to 7,1 mln pockm na rok.

Istniejąca umowa z DB Regio, obejmująca obsługę linii S6 i S11, ma być przedłużona do 2023 roku.

I tabor. Do obsługi części 1 mają być skierowane jednostki elektryczne Alstomu i Bombardiera, które zakupione zostały w zeszłym roku. Pojeżdżą na tych trasach co najmniej do 2034 r.

Zadanie 2 będzie natomiast obsługiwane nowymi Flirtami od Stadlera. Szwajcarski producent dostarczy 41 takich pociągów, które mają kursować co najmniej przez 30 lat.

Jednostki z 180 miejscami zostaną wykorzystane na liniach S2 i S28, zaś dłuższe pociągi z 296 miejscami na S3, S9, RB3, RB40 i RB41. VRR zapewnia, że będą miały one bardziej komfortowe fotele, niż istniejąca flota. Będą też gniazdka elektryczne, bezpłatne Wi-Fi, CCTV, toalety i szerokie drzwi, liczące 1 800 mm.

Pociągi na ww. trasach będą kursować z częstotliwością 15 lub 30 minut.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Alstom
Stadler
Bombardier
  • pirquadrat – 12.07.2016

    S-Bahn, nie S-bhan. Na S1 i S4 beda jezdzic BR422, ktore zostaly zakupione przez DB kilka lat temu, BR1440 Alstoma jezdza na S5/S8 i maja z auktualnym wydazeniem nic do czynienia. Redakcja powinna sie lepiej poinformowac.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....