TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Składy Alstomu, Bombardiera i Stadlera obsłużą połączenia w Zagłębiu Ruhry
RG InfoRail - Opublikowano: 08.07.2016 09:35:43 1 komentarz
Wyzwaniem jest, aby zrównoważyć ceny pomiędzy wymogami oszczędności i akceptacją rynkową - powiedział Castrillo

VRR wybrał oferty przewoźników Keolis i Abellio w przetargu na obsługę połączeń w ramach S-bahn i linii regionalnych. Nowi operatorzy przejmą zadania od DB Regio w grudniu 2019 r.

KEOLIS został wybrany w części 1. Kontrakt będzie realizowany przez 12 lat i obejmie obsługę linii S1 Dortmund - Solingen i S4 Lütgendortmund ? Unna. Łącznie zadanie obejmuje 4,8 mln pockm na rok.

Abellio został natomiast wybrany w części 2. Zadanie to obejmuje obsługę linii RB3 Dortmund - Duisburg, RB40 Hagen - Essen, RB41 Wesel - Wuppertal, S2 Dortmund - Recklinghausen / Essen, S3 Oberhausen - Hattingen i S9 Hagen - Recklinghausen / Haltern am See przez 15 lat. W sumie daje to 7,1 mln pockm na rok.

Istniejąca umowa z DB Regio, obejmująca obsługę linii S6 i S11, ma być przedłużona do 2023 roku.

I tabor. Do obsługi części 1 mają być skierowane jednostki elektryczne Alstomu i Bombardiera, które zakupione zostały w zeszłym roku. Pojeżdżą na tych trasach co najmniej do 2034 r.

Zadanie 2 będzie natomiast obsługiwane nowymi Flirtami od Stadlera. Szwajcarski producent dostarczy 41 takich pociągów, które mają kursować co najmniej przez 30 lat.

Jednostki z 180 miejscami zostaną wykorzystane na liniach S2 i S28, zaś dłuższe pociągi z 296 miejscami na S3, S9, RB3, RB40 i RB41. VRR zapewnia, że będą miały one bardziej komfortowe fotele, niż istniejąca flota. Będą też gniazdka elektryczne, bezpłatne Wi-Fi, CCTV, toalety i szerokie drzwi, liczące 1 800 mm.

Pociągi na ww. trasach będą kursować z częstotliwością 15 lub 30 minut.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Alstom
Stadler
Bombardier
  • pirquadrat – 12.07.2016

    S-Bahn, nie S-bhan. Na S1 i S4 beda jezdzic BR422, ktore zostaly zakupione przez DB kilka lat temu, BR1440 Alstoma jezdza na S5/S8 i maja z auktualnym wydazeniem nic do czynienia. Redakcja powinna sie lepiej poinformowac.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....