TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

SKM Warszawa ponawia przetarg na naprawy Impulsów
InfoRail.pl - Opublikowano: 30.07.2019 13:27:37
SKM Warszawa ponawia przetarg na naprawy Impulsów

SKM Warszawa ponowiła przetarg na wykonanie obsług 4-go poziomu utrzymania na dziewięciu elektrycznych zespołach trakcyjnych typu 35WE oraz wykonanie prac, wykraczających poza stały zakres obsługi P4 określony w DSU.

Zamówienie dotyczy jednostkach o numerach fabrycznych 001, 002, 003, 004, 005, 006, 008, 009, 010.

Prace mają być wykonane według zatwierdzonej w dniu 20.04.2015 r. Dokumentacji Systemu Utrzymania dla EZT typu 35 WE.

Trzeba będzie wykonać wszelkie legalizacja urządzeń poddozorowych, związanych z bezpieczeństwem oraz zachowanie lub odnowienie ich oznakowania wraz z ich demontażem i montażem po wykonanych legalizacjach. Dodatkowo, w ramach obsługi P4 każdego z dziewięciu elektrycznych zespołów trakcyjnych należy wykonać bezwzględnie:

- badanie główne przekładni osiowych przewidziane po 6-tym roku eksploatacji, zgodnie z DTR producenta przekładni tj. firmą Gmeinder Getriebe und Maschinenfabrik GmbH. Badanie główne (remont przekładni) zgodnie z DTR producenta powinno być przeprowadzane jedynie w warsztacie autoryzowanym przez zakład producenta przekładni;

- konserwację silników trakcyjnych odpowiadającą konserwacji wykonywanej co 6 lat lub co 1 000 000,00 km (jeden milion kilometrów), zależnie od tego który z interwałów zostanie osiągnięty wcześniej, zgodnie z DTR producenta silników trakcyjnych tj. firmę Tractionssysteme Austria GmbH;

- wymianę klinowych elementów sprężystych sprzęgieł wieloklinowych typu KPK 390.2 – 1/6 firmy KWD Kupplungswerk Dresden GmbH zgodnie z DTR producenta;

- przegląd remontowy 1 (OH1) sprzęgów czołowych, sprzęgów międzywagonowych oraz sprzęgów pośrednich (adapterów sprzęgu czołowego) odpowiadający zgodnie z DTR producenta przeglądowi wykonywanemu po ośmiu latach eksploatacji;

- naprawę drzwi odskokowo-przesuwnych typu wraz z wymianą zużytych elementów drzwi zgodnie z DTR producenta. Kwalifikacja zużytych elementów wszystkich drzwi odskokowo-przesuwnych zostanie przeprowadzona przez przedstawiciela Wykonawcy oraz przedstawiciela Zamawiającego po przekazaniu każdego z dziewięciu Pojazdów na obsługę P4.

Dodatkowo ma zostać wykonane malowanie pojazdów tj. naprawa ewentualnych uszkodzeń na poszyciu pudła związane z przygotowaniem powierzchni pudła do malowania, malowanie powierzchni zewnętrznej obejmujące także dach, odtworzenie zewnętrznego oznakowania dostarczonego EZT, zabezpieczenie pomalowanej powierzchni środkiem antygraffiti.

Zamówienie obejmuje także wykonanie prac, wykraczających poza stały zakres obsługi technicznej 4-go poziomu utrzymania, tj. prac koniecznych do wykonania dla uzyskania stanu technicznego.

Oferty można składać do 9 sierpnia 2019 roku. Decyduje cena. Prace powinny zostać zrealizowane do 30 kwietnia 2021 roku.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
SKM Warszawa
35WE
P4

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....