TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Słowackie lokomotywy Emil Zatopek
INFORAIL Karol Wach - Opublikowano: 23.08.2013 14:28:15 1 komentarz
Słowackie lokomotywy Emil Zatopek

Škoda Transportation produkuje nowoczesne lokomotywy dla słowackich kolei ZSSK. To wielosystemowa maszyna Emil Zatopek, która ze względu na swoją uniwersalność mogła zostać dostosowana do potrzeb i wymagań dotyczących funkcjonowania słowackiego przewoźnika, a co za tym idzie prowadzenia pociągów po tamtejszej sieci. Lokomotywy Emil Zatopek w wariancie dla kolei ZSSK są przeznaczone do pracy z nowymi zestawami piętrowymi push&pull, które dostarcza już ostrawska Škoda Vagonka. Spełniają wszystkie surowe normy technologiczne oraz najnowsze europejskie wymagania dotyczące bezpieczeństwa (TSI). Największą zaletą maszyn jest możliwość pracy w trzech systemach napięcia, co sprawia, że zmiana sieci, a co za tym idzie przekroczenie granicy państwa nie skutkuje koniecznością zmiany lokomotywy. To ważne zwłaszcza przy prowadzeniu pociągów międzynarodowych.  

Lokomotywa jest wyposażona w system bezpieczeństwa ETCS L1. Posiada także system odzyskiwania energii i ponownego wykorzystania jej, po uprzednim przekazaniu do sieci. Nowością jest także wewnętrzny i zewnętrzny system kamer. Ponadto słowacka lokomotywa Emil Zatopek wyposażona jest w zabezpieczenia LZB, co umożliwia pracę na sieci ÖBB w Austrii i system Mirel umożliwiający wjazd na tereny Czech, Węgier i Polski. Co ciekawe, lokomotywa może być obsługiwana bezpośrednio z wagonów sterowniczych zestawów push&pull.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
ZSSK
Słowacja
Skoda
lokomotywa
  • Jerzy_CZ – 26.08.2013

    Te dwie sztuki dla ZSSK zgadzają się prawie w pełni też z czeską serią 380 - czeskie egzemplarze nie posiadają ETCS oraz inne drobiazgi.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....