TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Stadler dostarczy pociągi na linię S7 z Berna
InfoRail - Opublikowano: 09.05.2016 15:04:29 7 komentarzy
Stadler dostarczy pociągi na linię S7 z Berna

Regionalverkehr Bern-Solothurn kupuje od Stadler Rail 14 pociągów. Składy zostaną przeznaczone na linię S7. Wartość zamówienia to 134 mln franków.

Linia S7 łączny Berno i Worb i jest jedną z najbardziej obciążonych w całej sieci tamtejszego S-bahn. Codziennie korzysta z niej 24 tysiące pasażerów.

Pociągi jakie dostarczy Stadler będą czteroczłonowe, o długości 60 m. Każdy na swój pokład zabierze 104 pasażerów na miejscach siedzących i kolejnych 360 na stojąco. Składy zostaną wyposażone w 8 par drzwi. Będzie też klimatyzacja.

Umowa obejmuje także dostawy części zamiennych. Nowe pociągi mają pojawić się w 2018 roku. Wszystkie zostaną wdrożone do ruchu do 2020 roku. Zastąpią na trasie czterdziestoletnie jednostki.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Stadler
Berno
Szwajcaria
  • Twardy – 09.05.2016

    Ale maszkaron. To juz pesa robi ladniejsze i za pol ceny

  • kubex – 09.05.2016

    To wygląda jak tramwaj z lat 80... masakra!

  • MichalK – 09.05.2016

    kubex - gorzej, to wygląda jak Duewagi z lat '60 które straszą nas jeszcze w niektórych miastach.

  • mix – 09.05.2016

    Szwajcarzy będą zachwyceni. To jest naród o wyjątkowo złym guście i jeśli chodzi o design konserwatywnie tkwią w latach 80. Gdybyście zobaczyli, jak oni się ubierają, jak urządzają mieszkania, czym dekorują ogródki, wygląd tego pociągu wcale by Was nie zdziwił. )

  • wujek Fester – 09.05.2016

    Pociąg musi być przede wszystkim funkcjonalny, nie musi być piękny, ale mógłby być przynajmniej ładny. Sadziłem że po takich perełkach jak Bombardier Talent 2 i Newag 39WE nic brzydszego po torach już nie będzie jeździło, myliłem się, Stadler też potrafi.

  • Combino – 10.05.2016

    Drodzy komentatorzy powyżej,ONI CHCIELI TAKIE POCIĄGI! Wręcz chlubią się designerskimi składami. Pierwsza moja myśl to były innsbruckie Outlooki,ale to jednak coś pośredniego; to są lekkie koleje (przecież na bardzo podobne Stadler dawał Diamanty,a nie Flirty),więc mogą sobie pozwolić na takie fiu-bździu;zresztą wcześniej dostarczone Stadlery też są oryginalne.A co do gustu i dekoracji całej Szwajcarii: ten kraj w olbrzymim stopniu żyje z turystyki :)

  • FRanek – 10.05.2016

    Taki "bufet", tylko brzydszy.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....