TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Stadler zaprezentował lokomotywę EURODUAL
InfoRail.pl - Opublikowano: 18.09.2018 16:42:20 1 komentarz
Stadler zaprezentował lokomotywę EURODUAL

Stadler i Havelländische Eisenbahn AG (HVLE) zaprezentowali dziś (18 września) najnowszej generacji 6-osiową lokomotywę EURODUAL.

HVLE będzie miało dziesięć z nich na mocy kontraktu zawartego w 2017 roku. Jak poinformował producent system EURODUAL firmy Stadler oznacza maksymalną efektywność energetyczną, wydajność i niezawodność, a więc także maksymalną wydajność dla operatorów kolejowych. Potężna lokomotywa została zaprojektowana do poruszania się z dużą prędkością przez mieszane europejskie korytarze. Znaczna siła pociągowa do 500 kN może zapewnić największy uciąg na rynku europejskim. Jednocześnie minimalizowany jest wpływ na środowisko dzięki wskaźnikowi recyklingu wynoszącemu 97,71 procent oraz zmniejszonemu poziomowi hałasu i emisji spalin. Wbudowany generator CAT C175-16 jest zgodny z najnowszymi europejskimi standardami Stage IIIB i Stage V.

"EURODUAL jest odpowiedzią technologiczną od Stadlera na wyzwania przewozów kolejowych z technologią przyszłości, obejmującą wszystkie potrzeby przewoźnika, m.in. wydajność i niezawodność, a także szereg korzyści ekonomicznych i środowiskowych" - mówi Iñigo Parra, szef firmy Stadler Valencia.

"Zakup EURODUAL jest kamieniem milowym w naszej ambitnej strategii jakości. EURODUAL pozwoli HVLE wzmocnić pozycję na rynku i zrealizować zrównoważony wzrost" - dodaje Martin Wischner, członek zarządu HVLE.

HVLE planuje wykorzystać EURODUAL na wymagającej linii Blankenburg-Rübeland. Ma ona nachylenie ponad 63 ‰. Na tej stromej linii pociągi o wadze 1.650 ton muszą być dziś prowadzone dwiema lokomotywami.

HVLE jest pierwszym nabywcą najnowszej generacji tych bimodalnych lokomotyw, które zostały opracowane przez firmę Stadler na rynek europejski. Umowa na dostawę dziesięciu lokomotyw i obsługę serwisową została podpisana w zeszłym roku. Proces odbiorów pierwszych dwóch egzemplarzy zaczął się kilka tygodni temu w Niemczech, będą one dostarczane w roku 2020. Potężne lokomotywy mogą wygenerować moc do 7000 kW w trybie elektrycznym i do 2800 kW w spalinowo-elektrycznym dla przewozów towarowych z prędkością 120 km/h w całych Niemczech.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Stadler
lokomotywa
  • Kaszebe – 19.09.2018

    Czyli Pesa na Trako 2019 pokaże nową lokomotywę autonomiczną na którą podpisała umowę teraz w Berlinie tak jak zrobił to Stadler który podpisał umowę z HVLE rok temu.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....