TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Strabag modernizuje linie kolejowe
STRABAG/INFORAIL (KW) - Opublikowano: 02.01.2012 10:10:03
Strabag modernizuje linie kolejowe

Strabag Sp. z o.o. Budownictwo Infrastruktury - firma znana do tej pory na polskim rynku głównie jako wykonawca inwestycji drogowych - umacnia także pozycję w sektorze budownictwa kolejowego, głównie za sprawą dwóch projektów modernizacyjnych linii kolejowych: Tczew –Kostrzyn oraz Zbąszynek –Gorzów Wielkopolski. Modernizacja obu odcinków pochłonęła prawie 100 tys. ton tłucznia kolejowego, ponad 500 sztuk podkładów betonowych PS-83/K, 32.172 sztuk podkładów betonowych PS-83/SB, 1.720 szt. podkładów drewnianych oraz niemal 1.500 ton szyn 49E1. Łączna wartość obu kontraktów wyniosła 45,84 mln zł netto. Prace obejmują 73,9 kmt jednotorowej linii Zbąszynek - Gorzów Wlkp. oraz prawie 91,3 kmt na odcinku Gorzów Wlkp. - Kostrzyn nad Odrą.

Modernizacje linii kolejowej nr 203 Tczew –Kostrzyn na odcinku Krzyż –Kostrzyn w km od 297,000 do km 342,453 i modernizacja linii kolejowej nr 367 Zbąszynek –Gorzów Wlkp. zakończyły się, zgodnie z planem, 31 grudnia 2011 r. Oba projekty realizowane są w województwie lubuskim, niedaleko granicy z Niemcami, i wpisują się w serię projektów, w które zaangażowany jest Strabag o symbolicznym znaczeniu łączenia Polski z Zachodem. Inwestycje przybliżą komfort jazdy polską koleją do standardów europejskich. Stanie się to przede wszystkim dzięki zwiększeniu prędkości rozkładowej dla szynobusów do 100 km/h na linii 367 i do 120 km/h na linii 203, a przez to skrócenie czasu podróży na modernizowanych odcinkach, wzrost bezpieczeństwa podróży, wzrost bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych oraz udostępnienie dworca kolejowego w Gorzowie Wielkopolskim dla osób niepełnosprawnych dzięki montażowi platform przyschodowych, a w Kostrzynie poprzez wybudowanie bezpiecznego przejścia między peronami.

Modernizacja linii kolejowej nr 203 Tczew –Kostrzyn na odcinku Krzyż –Kostrzyn w km od 297,000 do km 342,453 i modernizacja linii kolejowej nr 367 Zbąszynek –Gorzów Wlkp. są współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 –2013 i są realizowane na zamówienie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. przez konsorcjum w składzie: STRABAG Sp. z o.o., STRABAG RAIL GmbH, TRAKCE a.s., TRAKCE –TOR Sp. z o.o. w terminie 06.04.2010r. –31.12.2011 r.

Strabag szuka kontraktów, które pozwolą mu łagodniej wejść w prognozowany czas niższych nakładów na budowę autostrad i dróg. Zwrot ku kolei jest jednym z takich kroków, oczywiście nie jedynym, podjętym przez firmę. Zaplecze technologiczne i doświadczenie firmy Strabag w Austrii czy Niemczech sprawia, że ma ona wiele do zaoferowania w dziedzinie budownictwa kolejowego. Strabag Sp. z o.o. wygrał również przetarg na realizację modernizacji linii kolejowej z Rzeszowa do Jasła. Jest to drugi pod względem wartości kontrakt kolejowy Strabaga, po modernizacji fragmentu linii E 20 na odcinku Łuków –Międzyrzec Podlaski. Ponadto Strabag wykonuje modernizację linii kolejowej także na odcinku Radom-Rożki trasy Warszawa-Kraków.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Strabag
Kostrzyn
Gorzów Wielkopolski
modernizacja

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....