TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Strabag modernizuje linie kolejowe
STRABAG/INFORAIL (KW) - Opublikowano: 02.01.2012 10:10:03
Strabag modernizuje linie kolejowe

Strabag Sp. z o.o. Budownictwo Infrastruktury - firma znana do tej pory na polskim rynku głównie jako wykonawca inwestycji drogowych - umacnia także pozycję w sektorze budownictwa kolejowego, głównie za sprawą dwóch projektów modernizacyjnych linii kolejowych: Tczew –Kostrzyn oraz Zbąszynek –Gorzów Wielkopolski. Modernizacja obu odcinków pochłonęła prawie 100 tys. ton tłucznia kolejowego, ponad 500 sztuk podkładów betonowych PS-83/K, 32.172 sztuk podkładów betonowych PS-83/SB, 1.720 szt. podkładów drewnianych oraz niemal 1.500 ton szyn 49E1. Łączna wartość obu kontraktów wyniosła 45,84 mln zł netto. Prace obejmują 73,9 kmt jednotorowej linii Zbąszynek - Gorzów Wlkp. oraz prawie 91,3 kmt na odcinku Gorzów Wlkp. - Kostrzyn nad Odrą.

Modernizacje linii kolejowej nr 203 Tczew –Kostrzyn na odcinku Krzyż –Kostrzyn w km od 297,000 do km 342,453 i modernizacja linii kolejowej nr 367 Zbąszynek –Gorzów Wlkp. zakończyły się, zgodnie z planem, 31 grudnia 2011 r. Oba projekty realizowane są w województwie lubuskim, niedaleko granicy z Niemcami, i wpisują się w serię projektów, w które zaangażowany jest Strabag o symbolicznym znaczeniu łączenia Polski z Zachodem. Inwestycje przybliżą komfort jazdy polską koleją do standardów europejskich. Stanie się to przede wszystkim dzięki zwiększeniu prędkości rozkładowej dla szynobusów do 100 km/h na linii 367 i do 120 km/h na linii 203, a przez to skrócenie czasu podróży na modernizowanych odcinkach, wzrost bezpieczeństwa podróży, wzrost bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych oraz udostępnienie dworca kolejowego w Gorzowie Wielkopolskim dla osób niepełnosprawnych dzięki montażowi platform przyschodowych, a w Kostrzynie poprzez wybudowanie bezpiecznego przejścia między peronami.

Modernizacja linii kolejowej nr 203 Tczew –Kostrzyn na odcinku Krzyż –Kostrzyn w km od 297,000 do km 342,453 i modernizacja linii kolejowej nr 367 Zbąszynek –Gorzów Wlkp. są współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 –2013 i są realizowane na zamówienie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. przez konsorcjum w składzie: STRABAG Sp. z o.o., STRABAG RAIL GmbH, TRAKCE a.s., TRAKCE –TOR Sp. z o.o. w terminie 06.04.2010r. –31.12.2011 r.

Strabag szuka kontraktów, które pozwolą mu łagodniej wejść w prognozowany czas niższych nakładów na budowę autostrad i dróg. Zwrot ku kolei jest jednym z takich kroków, oczywiście nie jedynym, podjętym przez firmę. Zaplecze technologiczne i doświadczenie firmy Strabag w Austrii czy Niemczech sprawia, że ma ona wiele do zaoferowania w dziedzinie budownictwa kolejowego. Strabag Sp. z o.o. wygrał również przetarg na realizację modernizacji linii kolejowej z Rzeszowa do Jasła. Jest to drugi pod względem wartości kontrakt kolejowy Strabaga, po modernizacji fragmentu linii E 20 na odcinku Łuków –Międzyrzec Podlaski. Ponadto Strabag wykonuje modernizację linii kolejowej także na odcinku Radom-Rożki trasy Warszawa-Kraków.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Strabag
Kostrzyn
Gorzów Wielkopolski
modernizacja
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....