TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Sześć ofert na piętrusy dla Izraela, bez polskich producentów
InfoRail - Opublikowano: 03.10.2016 09:48:29 4 komentarze
Sześć ofert na piętrusy dla Izraela, bez polskich producentów (foto: Wikipedia/Oyoyoy, lic. CC BY-SA 3.0)

Sześć ofert wpłynęło finalnie w przetargu Kolei Izraelskich na dostawę piętowych ezt-ów. Wśród oferentów nie ma firm z Polski.

Oferty złożyli: Alstom, Bombardier, Hitachi Rail Italy, Siemens, Škoda Transportation i Stadler Rail. Zamówienie obejmuje dostawę 60 dwupokładowych pociągów, składających się łącznie z 330 członów.

Koleje Izraelskie wymagają dostawy pociągów o pojemności do 1700 miejsc (w zależności od konfiguracji). Oczekują, że pierwsze pociągi zostaną przekazane pod koniec 2019 roku i będą kursować na liniach być zelektryfikowana, m.in. do Jerozolimy. Trasa ta ma zostać otwarta w kwietniu 2018 roku. Wówczas pojawią się tam składy push-pull, które przewoźnik ma już w swojej flocie.

Zwycięzca przetargu będzie zobowiązany również do budowy nowego obiektu, w którym utrzymywane będą nowe pociągi. Ma on zostać zlokalizowany w Aszkelon.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Izrael
ezt
Alstom
Bombardier
Hitachi
Siemens
Škoda
Stadler
  • gutek – 03.10.2016

    jak się spisują wagony piętrowe i lokomotywy Pesy w KM? bo o tym cisza

  • Tomek – 03.10.2016

    właśnie ta cisza jest najlepszym potwierdzeniem ich dotychczasowej niezawodności :) Ogólnie z gamami elektrycznymi nie ma problemów, czego niestety nie można powiedzieć o ich spalinowym odpowiedniku :(

  • Gorzów – 03.10.2016

    Gamma spalinowa ma problemy w Polsce B na dobrych niemieckich torach jakoś nie chce defektować

  • jatal – 03.10.2016

    @ GorzówJeśli część zdania jest błędna to nie ma pewności również co do reszty. ;)(Gamma to tramwaj Modertransu.)

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....