Tabor Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej wymaga konserwacji i renowacji

inforail
21.02.2020 09:45
0 Komentarzy

Fundacja BieszczadzkiejKolejki Leśnej ogłosiła przetarg na wykonawcy usługi w zakresie renowacji ikonserwacji 3 sztuk lokomotyw i 7 sztuk wagonów dla Fundacji BieszczadzkiejKolejki Leśnej w ramach projektu „Karpackie kolejki – podróż śladami karpackichkolejek wąskotorowych”.

Parametry techniczne lokomotywy:

– długość ze zderzakami – 7,10m,

– szerokość – 2,72m,

– wysokość – 3,25m.

Parametry techniczne wagonu:

– długość ze zderzakami – 11,19 m,

– szerokość pudła – 2,12 m,

– wysokość wagonu – 3,30m,

– średnica kół – 60 cm.

Zakres usługi obejmuje:

I. renowację lokomotyw – 3 sztuki – w tym:

1) usunięcie starych powłok lakierniczych do powierzchnistalowej pełnościennej łącznie na pow. 295,8m2,

2) malowanie natryskowe konstrukcji pełnościennych nałącznej powierzchni 295,8m2,

3) uzupełnienie skorodowanych wycinków blach w korpusielokomotyw,

II. renowację i konserwację wagonów – 7 sztuk – w tym:

1) ręczne usunięcie starych powłok lakierniczych dopowierzchni stalowej pełnościennej na łącznej pow. 854m2,

2) uzupełnienie szyb w wagonach o wym. 0,8×1,1m (szybywykonane ze szkła bezpiecznego) łączna ilość 7 sztuk,

3) wymianę elementów drewnianych konstrukcji wspierającychokna,

4) uzupełnienie ubytków skorodowanych blach w korpusiewagonu na pow. łącznej ok. 3,5m2,

5) malowanie natryskowe konstrukcji pełnościennych nałącznej powierzchni 854m2,

6) malowanie przy zachowaniu dotychczasowej kolorystykilokomotyw i wagonów (lokomotywy – kolor czerwony, biały, czarny; wagony – kolorzielony, żółty, czarny),

7) naprawę i konserwację podwozia i układu biegowegowagonów:

– wywiązanie wózków spod pudeł wagonów, demontaż części ipodzespołów wózków,

– regeneracja czopów skrętu oraz ślizgów (czyszczenie lubwymiana),

– oczyszczenie układów smarowania wagonu,

– regeneracja części i podzespołów maźnic (naprawa aparatówsmarnych, regeneracja łożysk ślizgowych),

– zabudowa wózków do wagonu,

– regulacja balansu, regulacja (wyrównanie) odległościdolnych krawędzi ostoi wagonu do główek szyn.

Oferty w przetargu można składać do 27 lutego 2020 roku. Zamawiającybędzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

1) cena całego przedmiotu zamówienia = 95%. W kryterium”cena” zostanie zastosowany wzór:

Pc = Cmin: C x 95 pkt, gdzie: Pc – liczba punktów, Cmin –cena najniższa oraz C – cena badana

2) długość okresu gwarancji i rękojmi za wady = 5%. Wkryterium „długość okresu gwarancji i rękojmi za wady” zostanie zastosowananastępująca metoda punktacji:

– Zaoferowanie 36 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi zawady – 5,0.

– Zaoferowanie 24 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi zawady – 4,0.

– Zaoferowanie 12 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi zawady – 3,0.

Maksymalna długość okresu gwarancji i rękojmi za wady, jakabędzie podlegała punktacji wynosi 36 miesięcy. Minimalna długość okresugwarancji i rękojmi za wady wymaganej przez zamawiającego wynosi 12 miesięcy.Oferta wykonawcy, która uzyska najwyższą z powyższych kryteriów sumarycznąliczbę punktów, obliczoną do dwóch miejsc po przecinku, uznana zostanie zanajkorzystniejszą.

W przypadku równej ilości punktów za korzystniejszą uznanazostanie oferta wykonawcy z niższą ceną, a w przypadku równych cen – oferta wykonawcy,który wykaże się wykonaniem większej ilości zamówień odpowiadających rodzajowoi wartościowo przedmiotowi zamówienia, a w przypadku wykazania równych ilościtakich zamówień decydować będzie wyższa sumaryczna ich wartość.


Komentarze