TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Taborowa wyprzedaż w Kopalni Węgla Brunatnego Konin. W tym lokomotywy EL.2
InfoRail.pl - Opublikowano: 21.08.2020 14:45:27
Taborowa wyprzedaż w Kopalni Węgla Brunatnego Konin. W tym lokomotywy EL.2 (foto: KWB)

Kopalnia Węgla Brunatnego Konin wystawiła na sprzedaż lokomotywy i wagony.

Do kupienia są:

1. Wagon samowyładowczy typ 9-402.0 oznaczenie jako VAP, rok produkcji 1978 - 1980, 12 sztuk, cena za sztukę to 16 747,50 PLN. Wagon typu VAP/9-402, serii Fads jest wagonem 4-osiowym, towarowym, samowyładowczym. Wagon ten jest przeznaczony do przewozu węgla i koksu. Wagon wyposażony jest w 4 klapy boczne otwierane za pomocą mechanizmu pneumatycznego, lub ręcznego, oraz w podłogę dwuspadową, co umożliwia grawitacyjny wyładunek przewożonego materiału. Wagon posiada układ hamulcowy pneumatyczny typu Oerlikon. Pudło wagonu spoczywa na dwóch wózkach jezdnych typu 26-2.8 konstrukcji spawanej, o rozstawie osi 2 000 mm, z resorami 11-o piórowymi o przekroju 120x16 mm. Mocno wyeksploatowane , nie posiadają aktualnych badań rewizyjnych masa katalogowa 29000 kg.

2. Wagon typ 410V, rok produkcji 1966 – 15 sztuk, rok produkcji 1969 – 10 sztuk, rok produkcji 1974 – 3 sztuki. Łącznie to 28 sztuk, każdy został wyceniony na 16 747,50 PLN. Wagon typu 407V jest wagonem 4-osiowym, towarowym, samowyładowczym.. Wagon jest konstrukcji całkowicie spawanej. W części środkowej pudło przedzielone jest przegrodą poprzeczno-środkową. Pudło wagonu konstrukcji stalowej całkowicie spawanej, wyposażone jest w 4 klapy boczne (po 2 z każdego boku), otwierane za pomocą mechanizmu pneumatycznego lub ręcznego. W celu ułatwienia wyładunku węgla w okresie mrozów wagon posiada ogrzewanie z zamontowanymi 120 szt. grzejnikami elektrycznymi. Wagon posiada układ hamulcowy zespolony samoczynny pneumatyczny typu Oerlikon. Pudło wagonu spoczywa na dwóch wózkach jezdnych zwrotnych o rozstawie osi 1 800 mm, z 4 resorami 11 piórowymi o przekroju 120x16 mm. nie posiadają aktualnych badań rewizyjnych masa katalogowa 29000kg

3. Lokomotywa elektryczna EL.2.100 El.04, rok produkcji 1960 za 47 812,50  PLN, brak 4 silników trakcyjnych.

4. Lokomotywa elektryczna EL.2.100 El.22, rok produkcji 1974 za 41 437,50  PLN, brak 4 silników trakcyjnych.

5. Lokomotywa elektryczna EL.2.100 El.02, rok produkcji 1959 za 41 437,50 PLN, brak 4 silników trakcyjnych.

6. Lokomotywa elektryczna EL.2.100 El.05, rok produkcji 1961 za 51 000,00  PLN

7. Lokomotywa elektryczna EL.2.100 El.14, rok produkcji 1970 za 41 437,50 PLN, brak 4 silników trakcyjnych.

8. Lokomotywa elektryczna EL.2.100 El.21, rok produkcji 1962 za 25 987,50 PLN. Zdemontowano wszystkie urządzenia został złom stalowy masa ok. 45000 kg.

9.Lokomotywa elektryczna EL.2.24-100 El.01, rok produkcji 1987 za 41 437,50 PLN, brak 4 silników trakcyjnych.

10.Lokomotywa spalinowa Ls 300(SM30), rok produkcji 1970 za 20 400,00 PLN.

Lokomotywy zostały wyprodukowane przez zakłady FABLOK Chrzanów i przeznaczone do prac manewrowych i prowadzenia lekkich pociągów. Napędzane są silnikiem spalinowym Wola 2DVSa 350 o mocy 350 KM.

długość zez zderzakami 10.140 mm;

rozstaw osi 6.500 mm;

masa w stanie służbowym 36.000 kg;

średnica kół 850 mm , zbiorni 1.060 l.;

hamulec powietrzny Knorr'a oraz ręczny;

szerokość 3.130mm; rozstaw wózka 1.900mm;

siła pociągowa 73,55 kN.

Lokomotywy nie posiadają aktualnego przeglądu rewizyjnego (ostatni 2005r.) Ich stan techniczny jest zły, są wyeksploatowane.

11. Wózek motorowy typ WM10 rok produkcji 1991, za 5 400,00 PLN. Jest przeznaczony do wykonywania różnych prac w kolejnictwie.

masa własna 12.000 kg;

nośność 10.000 kg;

prędkość max. 70 km/godz.;

siła uciągu 35 kN;

Napęd silnikiem wysokoprężnym typ 6CT107 produkowany na bazie silnika SW-100 silni 6-cylindrowy. Rzędowy o pojemności 6,540 cm3 i mocy 115 kW , przeznaczony do współpracy z przyczepą PWM-10 o masie 4,1 t i ładowności 10t.

Wózek nie posiada aktualnej rewizji (ostatnia 1998 r.) Drezyna mocno wyeksploatowana stan techniczny – zły. Producent Racibórz  Masa ok. 9000kg

12. Wagon "szutrówka do przewozy tłucznia za 8 662,00 PLN.

13. Wagon "szutrówka do przewozy tłucznia – 2 sztuki za 6 930,00 PLN każda.

To wagony samowyładowcze 2-osiowy. Rok produkcji nieznany. Pudło wagonu konstrukcji stalowej całkowicie spawanej, wyposażone w dwie klapy wyładowcze. Pudło wagonu posadowione na ramie nośnej. Osie wagonu osadzone są na czterech resorach 8-mio piórowych. Wagon wyposażony w instalację hamulcową pneumatyczną. Hamulce mechaniczny zespolony Oerlikon. Max obciążenie 28.000 kg, masa właściwa wagonu 12.000 kg. Wagony nie posiadają badań rewizyjnych.

14. Wagon platforma za 5 250,00  PLN

15. Wagon platforma za  2 100,00  PLN

Wagony WAP i 407V nie posiadają:

a. Świadectw dopuszczenia do eksploatacji typu pojazdu kolejowego – dokument wystawiony przez Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego lub Głównego Inspektora Kolejnictwa uprawniający do użytkowania danego typu wagonu w przewozach kolejowych.

b. Świadectw sprawności technicznej pojazdu kolejowego – dokument wystawiony przez upoważnionego przedstawiciela potwierdzający, że dany wagon jest sprawny technicznie.

c. Wagony nie posiadają dostępu do infrastruktury kolejowej.

Wagony posiadają Dokumentację Techniczno Ruchową (DTR), która jest dostępna dla Kupującego.

Wystawione do sprzedaży wagony można oglądać w PAK KWB Konin w dniach 21 – 28 sierpnia 2020 r.

A oferty na zakup można składać do 17 września 2020 r.  


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
lokomotywa
wagon

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....