TLK Kociewie pod lupą UTK. Będą kary dla przewoźnika?
Zapowiadany jakonowość i dogodne połączenie z Gorzowa Wielkopolskiego do Trójmiasta przez Piłęokazuje się na razie największym niewypałem nowego rozkładu jazdy. Chodzi rzeczjasna o TLK Kociewie.
Pociągiem tym zainteresował się Urząd Transportu Kolejowego.Nad przewoźnikiem zawisło widmo kar. Dlaczego? Otóż TLK Kociewie to swoistaloteria. Jedzie albo nie jedzie, a nawet jeśli jedzie to zwykle opóźniony. Przewoźnikproblem zna i dostrzega, na razie nie za bardzo ma pole do manewru. Powodyodwołania bądź opóźnienia pociągu to najczęściej awarie lokomotywy. Pociąg prowadzony jest maszynami spalinowymi. To czeskie lokomotywy serii 754. Te niestety nie są niezawodne. Przynajmniejprowadząc TLK Kociewie. Finalnie wszystko to sprawia, że jest to jedno znajbardziej opóźnionych połączeń kolejowych.
Ale. TLK Kociewie jeździć musi, bo wypełnia założenia PlanuTransportowego. Jak wspomnieliśmy wcześniej zapewnia on bezpośrednie połączenieTrójmiasta z Gorzowem Wielkopolskim, Piłą czy Krzyżem. W przypadku, gdypołączenia nie można obsłużyć pociągiem przewoźnik decyduje się na realizowaniego autobusową komunikacją zastępczą. Co na to UTK? Czy przewoźnik zostanieukarany? Zobaczymy?
„
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze