TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Torpol z umową na E20
TORPOL InfoRail.pl - Opublikowano: 31.03.2017 08:43:37 3 komentarze
Torpol z umową na E20 (foto: PKP PLK)

PKP PLK S.A. i Torpol S.A., zawarty umowę dotyczącą realizacji robót budowlanych na linii kolejowej Warszawa ? Poznań w obszarze LCS Konin ? odcinek Barłogi ? Swarzędz w ramach projektu pn. "Prace na linii kolejowej E20 na odcinku Warszawa ? Poznań ? pozostałe roboty, odcinek Sochaczew ? Swarzędz".

Kontrakt realizowany będzie w ramach unijnego instrumentu finansowego Connecting Europe Facility (CEF), a jego wartość wynosi 1.030,4 mln zł brutto.

Zakres prac w ramach projektu przewiduje modernizację najważniejszych elementów infrastruktury kolejowej m.in.: kompleksową przebudowę stacji i posterunków ruchu (w tym budowę budynku LCS w Koninie), przebudowę 149 km nawierzchni torowej i podtorza oraz 331 km sieci trakcyjnej, a także przejść i przejazdów kolejowo-drogowych oraz budowę nowych obiektów inżynierskich.

Dzisiejsze podpisanie umowy to przede wszystkim zasługa ciężkiej pracy, wiedzy eksperckiej i olbrzymiego doświadczenia całego zespołu pracowników Torpol S.A., uczestniczących w przygotowaniu tak idealnie zestawionej oferty. To dzięki Ich kompetencji pozyskaliśmy największy dotychczas z nowej perspektywy kontrakt, potwierdzając tym samym swoją bardzo mocną pozycję na trudnym obecnie rynku infrastruktury kolejowej. ? skomentował Grzegorz Grabowski, prezes Torpolu ? Projekt ten jest dla nas bardzo ważny nie tylko ze względu na jego wartość, ale również ze względu na jego lokalizację. W Koninie posiadamy bazę sprzętową, co pozytywnie wpłynie na optymalne wykorzystanie parku maszynowego i kadry inżynierskiej oraz umożliwi składowanie materiałów przestrzennych. Przełoży się to zatem na sprawną realizację zadania ? dodaje Grabowski. Nasz portfel zamówień opiewa obecnie na kwotę 1,64 mld zł netto bez udziału konsorcjantów. Oczywiście nadal konsekwentnie skupiamy się na jego budowaniu, czekając na kolejne pozytywne rozstrzygnięcia ? podsumował prezes Torpolu.

Termin realizacji prac budowalnych wskazany w umowie został określony na 41 miesięcy od daty jej zawarcia, natomiast gwarancja wykonawcy wynosi 72 miesięcy.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Torpol
Konin
E20
  • spec od kolei – 01.04.2017

    Gwoli ścisłości należało by podać które stacje będą przebudowane. Bo z artykułu wynika , że wszystkie. A tak nie jest. Przebudowie podlegać będą stacje Koło, Konin, Podstolice i posterunek odgałęźny Sokołowo Wrzesińskie. Ponadto przystanek Konin Zachód.2 pytania:1) Dlaczego zrywany będzie tor o dobrych parametrach w od Koła do Konina2) Dlaczego do naprawy podtorza( na odcinkach gdzie nie przewiduje się wymiany nawierzchni) nie będą stosowane maszyny typu AHM tylko wykonawca będzie zrywać tor i ponownie go budować

  • TT – 01.04.2017

    Całkowity idiotyzm. Nawet prędkości nie podwyższają do 200+km/h. Pieniądze w błoto.

  • spec od kolei – 02.04.2017

    @TTCzy pieniądze "w błoto" ( dosłownie w podtorze) to się okaże. Aby podwyższyć prędkość ponad 200 km/h potrzeba by:1) likwidacji przejazdów kolejowo-drogowych2) Przebudowy wszystkich stacji do tej pory zmodernizowanych (Kramsk, Cienin, Strzałkowo, Nekla, Kostrzyn) celem eliminacji z torów głównych rozjazdów R3003) o ETCS nie wspominam bo to inne zadanie i będzie

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....