TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Turcja: Łączący Europę z Azją tunel kolejowy pod Bosforem gotowy będzie w 2011 roku
Roland von Bagratuni 1.08.2007 - Opublikowano: 01.08.2007 15:04:29
Turcja: Łączący Europę z Azją tunel kolejowy pod Bosforem gotowy będzie w 2011 roku

Jak podaje turecki portal http://www.marmaray.com w roku 2011 będzie oddany do użytku tunel kolejowy pod Bosforem i morzem Marmara, łączący Turcję z Europą. Dzięki temu wagonów kolejowych jadących z Europy na wschód Turcji i jeszcze dalej, nie trzeba będzie przewozić promem. Cała budowa kosztuje 3 miliardy dolarów i według portalu jego przepustowość wyniesie 70 tys. pasażerów na godzinę. Azjatycki koniec tunelu kończyć się będzie tam, gdzie zaczyna się otwarta (naziemna) część tunelu metra. Czas przejazdu między dzielnicami Konstantynopolu Gebze i Halkali skróci się do półtorej godziny. Jak wiadomo budowa 13,6 kilometrowego tunelu i go torów kolejowych o ogólnej długości 63 km zaczęto jeszcze w 2004 roku.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
tunel
Turcja
tory

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....