TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Velaro Novo – nowy pociąg dużych prędkości
- Opublikowano: 17.06.2018 09:47:02
Velaro Novo – nowy pociąg dużych prędkości (wiz. Siemens)

Siemens zaprezentował nowy projekt pociągu dużych prędkości Velaro Novo, który wg producenta ustanawia nowe standardy wydajności i zrównoważonego rozwoju oraz oferuje nowy poziom komfortu dla pasażerów w czasie podróży.

Siemens podał, że planuje stosować nowo-zaprojektowaną platformę pociągu dużych prędkości na trasach kolejowych na całym świecie. Pociągi będą mogły kursować z prędkością między 250-360 km/h.

Pociąg Velaro Nowo jest nasza odpowiedzią na globalne zapotrzebowanie na transport dużych prędkości. Pociąg otwiera nowy rozdział w chlubnej księdze sukcesów projektu Velaro i pozwala zaoferować pasażerom przewoźnika komfort i ekonomiczne rozwiązania w całym okresie eksploatacji pociągu. To co dziś prezentujemy to wynik pięciu lat pracy, platforma charakteryzuje sie niskim poborem energii i niskimi kosztami prac naprawczych, a jednocześnie zapewnia maksymalną dostępność i niezawodność - mówi Sabrina Soussan, prezes w Siemens Mobility Division.


Siemens podał, że pociąg jest w stanie rozwinąć prędkość 300 km/h, zużywa o 30% mniej energii niż jego poprzednik z linii Velaro, co przekłada się na oszczędność 1.375 ton dwutlenku węgla rocznie. Dzięki lekkiej konstrukcji, ciężar pojazdu został zredukowany o 15%. Jednocześnie ilość miejsca dla pasażerów została zwiększona o 10%. Idea projektu oparta jest na pustej tubie, co oznacza, że we wnętrzu pojazdu nie ma stałych elementów i może ono być aranżowane według zaleceń klienta. Tego typu opcje sprawiają, że Velaro Novo jest wyjątkowo rozwojowym projektem na przyszłe lata, a pociąg może zostać w każdej chwili dostosowany do zmieniających się wymagań przewoźnika. Koszty napraw i prac konserwacyjnych zostały zredukowane dzięki urządzeniom pomiarowym i czujnikom najnowszej technologii.

Spółka Siemens poinformowała, że testuje elementy nowego pociągu od kwietnia tego roku. Pojazd testowy, zintegrowany z ICE S i obsługiwany przez DB Systemtechnik, jest obecnie testowany na różnych trasach w Niemczech.

Siemens wyprodukował już cztery generacje pociągu Velaro. Są one w użyciu od roku 2000 i obecnie służą na trasach w Niemczech, Holandii, Belgii, Szwajcarii, Hiszpanii, Francji, Chin, Rosji, Wielkiej Brytanii i Turcji. Flota Velaro codziennie przemierza milion kilometrów tras. W Niemczech Velaro jest używany z oznakowaniem ICE 3 (seria 407), w flocie Deutsche Bahn AG. Siemens rozpoczął prace nad projektem nowego Velaro Nowo w roku 2013 i szacuje się, że pierwsze gotowe pociągi rozpoczną służbę na trasach komercyjnych w roku 2023.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Siemens
KDP
Velaro
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....