TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

W nowym rozkładzie bez pociągów Warszawa ? Leszno ? Wrocław, ile by to kosztowało?
InfoRail - Opublikowano: 14.11.2016 09:15:55 3 komentarze
W nowym rozkładzie bez pociągów Warszawa ? Leszno ? Wrocław, ile by to kosztowało?

Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa przedstawiło szacunkową analizę kosztu uruchomienia połączenia Warszawa ? Poznań ? Leszno - Wrocław w oparciu o średni koszt dla kategorii TLK w roku 2016. Ile to mogłoby kosztować?

Dane zawarte zostały w poniższej tabeli:

Ministerstwo zastrzega jednak, że ze względu na skumulowanie takich czynników jak brak od 2 lat połączenia na trasie Wrocław ? Poznań ? Warszawa czy wpływ modernizacji linii kolejowej nr 3 wyznaczenie w sposób wiarygodny szacunkowej wielkości potoku pasażerskiego, a wtórnie prognozowanego przychodu jest niezwykle trudne.

W rocznym rozkładzie jazdy edycji 2016/2017 (analogicznie jak w rozkładzie jazdy 2015/2016) PKP Intercity nie zaplanowały uruchomienia bezpośredniego połączenia kolejowego w takiej relacji, jednakże rozpatrywana jest możliwość uruchomienia połączenia Leszna z Warszawą przez Poznań w ramach korekty rozkładu jazdy 2016/2017 od 11 czerwca 2017 r.

Obsługa relacji Leszno ? Warszawa przez Poznań możliwa byłaby poprzez wydłużenie pociągu TLK 71150/1 i 17150/1 "Warta" relacji Poznań Główny ? Warszawa Wschodnia ? Poznań Główny. Należy mieć jednak na względzie zbieżność terminu z rozpoczynającą się przerwą w ruchu na linii kolejowej nr 3 i związane z tym wydłużenie czasu przejazdu o około godzinę w związku z planowanym kursowaniem pociągów drogą okrężną przez Gniezno, Inowrocław Rąbinek. Dlatego też rozwiązanie polegające na zapewnieniu bezpośredniego połączenia Leszna z Warszawą wydaje się zasadne dopiero po zakończeniu prac na linii kolejowej nr 3.

MIB podaje, że rezygnacja z połączeń bezpośrednich na trasie Wrocław ? Leszno ? Warszawa związana była ze skierowaniem pociągów relacji Wrocław ? Warszawa trasą przez Opole, Częstochowę Stradom oraz CMK, która to zapewnia znacznie atrakcyjniejszy czas przejazdu. Główną intencją połączenia, ze względu na potencjał przewozowy Wrocławia i Leszna, jest zagwarantowanie bezpośredniego przejazdu w relacji międzywojewódzkiej Wrocław ? Warszawa, a nie Leszno ? Warszawa. Dodatkowym powodem rezygnacji z połączenia Wrocław ? Warszawa przez Leszno, Poznań było nasilenie prac modernizacyjnych na linii 271 i związane z tym wydłużenie czasu przejazdu.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity. Leszno
TLK
  • gutek – 14.11.2016

    jakby tak liczyc to nic nie pojedzie

  • mediafun – 14.11.2016

    No tak chyba z Leszna przez Ostrów Wlkp i potem na lodz i wawe. Czas przejazdu o dziwo porównywalny gdy zaczną remont poznań- wawa

  • kolejFAN – 15.11.2016

    kłania się brak druta od Krotoszyna do Leszna..nie rozumiem jak można wszystko wyliczać na podstawie kosztów. Przecież koszty to jedno a dwa to cel - służba publiczna, jeśli jakiś pociąg jest potrzebny to go uruchamiamy! Tak jest w normalnych krajach ale nie u nas. Na zbrojenia miliardy są ,ale na podstawową komunikacje dla regionów nie ma.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....