TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

W zmodernizowanych wagonach PKP IC pojawią się urządzenia vendingowe
InfoRail.pl - Opublikowano: 24.06.2019 11:02:26
W zmodernizowanych wagonach PKP IC pojawią się urządzenia vendingowe (foto: KŚ)

PKP Intercity chcą montować w zmodernizowanych wagonach urządzania vendingowe. Zanim zostanie ogłoszony przetarg na ich dostawę przewoźnik przeprowadzi dialog techniczny.

Samo postępowanie ma obejmować dostawę urządzeń wraz z usługą utrzymania i uzupełniania produktów spożywczych.

Dialog

Celem Dialogu technicznego jest pozyskanie informacji niezbędnych do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym w szczególności informacji z zakresu:

a) opisu przedmiotu zamówienia, w tym identyfikacji parametrów maszyn, które stanowią przedmiot Dialogu technicznego dopuszczonych do eksploatacji w taborze kolejowym,

b) określenia warunków umowy, w tym określenia zasad płatności za wykonanie zamówienia,

c) określenia szacowanych terminów realizacji zamówienia,

d) charakteru świadczenia usługi wyposażenia maszyn w produkty spożywcze,

e) identyfikacji cyklu życia maszyny vendingowej,

f) wyboru odpowiedniego modelu biznesowego (zakup, wynajem lub inna forma),

g) skonfrontowania potrzeb i wymagań Zamawiającego w kontekście możliwości ich realizacji przez rozwiązania oferowane przez funkcjonujące na danym rynku podmioty oferujące określonego rodzaju dostawy,

h) rodzaju i dostępności usług serwisowych.

Jakie urządzenia?

Zakres wymagań funkcjonalnych i innych stawianych przez Zamawiającego wobec przedmiotu zamówienia obejmuje:

1. Wymagane rodzaje automatów:

1) do napojów ciepłych (kawa, herbata)

2) do napojów zimnych i przekąsek

2. Wymagane specyfikacja techniczna - maszyna do napojów ciepłych:

1) szerokość - max 650 mm;

2) głębokość – max 900 mm;

3) wysokość – max 1830 mm;

4) waga maszyny netto – max 180 kg;

5) wymagane wyposażenie w zasobnik wody z możliwością podłączenia pod zbiornik zewnętrzny;

6) wymagane wyposażenie w systemy antywstrząsowe, antyzamarzaniowe;

7) wymagany certyfikat dopuszczający do instalacji w pojazdach szynowych oraz certyfikaty wymagane przepisami kolejowymi;

8) sposób zasilania, przyłącza (wyposażenie w akumulator) - akumulatory i przetwornica statyczna;

9) wymagany ekran do wyświetlania komunikatów;

10) wymagany indywidualny zbiornik na ścieki.

3. Wymagana specyfikacja techniczna – maszyna do napojów zimnych i przekąsek:

1) szerokość - max 890 mm;

2) głębokość – max 900 mm;

3) wysokość – max 1830 mm;

4) waga maszyny netto – max 280 kg;

5) nie jest wymagane wyposażenie w zasobnik wody;

6) wymagany podajnik spiralowy lub sprężynowy;

7) wymagane wyposażenie w systemy antywstrząsowe, antyzamarzaniowe;

8) wymagany certyfikat dopuszczający do instalacji w pojazdach szynowych oraz certyfikaty wymagane przepisami kolejowymi;

9) sposób zasilania, przyłącza (wyposażenie w akumulator) - akumulatory i przetwornica statyczna;

10) wymagany ekran do wyświetlania komunikatów.

4. Wymagane funkcje dodatkowe:

1) Alarm antywłamaniowy;

2) Modem Wi-Fi + modem wewnętrzny na co najmniej 4 karty SIM

5. System płatności:

1) Płatności bezgotówkowe w wariancie płatności zbliżeniowych; dostosowania do obsługi kart bankowych, płatność Blik (opcjonalnie);

2) Dostosowana do telemetrii: rozbudowany protokół MDB i obsługa komunikacji w protokole EVA-DTS

6. Raportowanie:

1) Dane dotyczące sprzedaży w automacie danego produktu, danej grupy produktów, danego dnia, godziny, tygodnia, miesiąca itp. dla danego automatu, wybranej grupy automatów np. na danej trasie pociągu,

2) Poziomu zaopatrzenia w towar danego automatu, awarii, godziny odwiedzin automatu,

3) Zdalna obsługa reklamacji (np. w przypadku zablokowania produktu w automacie), komunikaty głosowe (opcja).

7. Usługi dodatkowe:

1) Serwis automatów w tym naprawa automatów przez minimum 108 miesięcy,

2) Szkolenie personelu obsługującego automaty,

3) Serwis/gwarancja/naprawa: czas gwarancji, czas reakcji na awarie/lokalizacje, przeglądy okresowe/lokalizacje, dostępność części.

Wnioski do udziału w dialogu technicznym można składać do 5 lipca 2019 roku.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
wagon
  • Michał Gąsior – 24.06.2019

    A co to za pociąg na zdjęciu? Wygląda na kibla po modernizacji KŚ 🤔 ale nie kojarzę automatów w tych pociągach, ktoś wie czy one faktycznie są i w ilu pociągach?

  • Pio Tr – 24.06.2019

    Daniel, no popatrz, co za ironia losu 😂

  • Łukasz Kalociński – 24.06.2019

    Ale żeby kawa i woda była porządna, a nie zwykła "lura".

  • Bartosz Wódczak – 24.06.2019

    Lepiej zamiast chyba, bo jak na te ceny czasem się patrzy to głowa boli

  • Dominik Mielcarek – 24.06.2019

    Powinny być od początku...

  • Patryk Wychowaniec – 24.06.2019

    W TLK takie by też mogli zamontować...

  • Matěj Zaško – 24.06.2019

    oczywiście do Szczecina nie dojadą, tak jak zmodernizowane dedykowane wagony Szczecin-Przemyśl dojechały tylko na pokaz do Stargardu i tyle je widziano, dalej złomy jeżdżą a do Gdańska to jeszcze gierkowskie składy z brązowymi firankami w co 4 przedziale i zarwanymi kanapami

  • Logistyka Narutowicza – 24.06.2019

    Dobry pomysł.

  • Michał Paweł Łukasz – 24.06.2019

    Jeżeli ludzie lubią rozwodniony wrzątkiem proszek to czemu nie.

  • Paolo Diego – 24.06.2019

    A to nie są przypadkiem po prostu "automaty"?

  • Kamil Nowakowski – 24.06.2019

    i pewka kawa po 10 zylca w takim automacie 🤣

  • Paweł Obelnicki – 24.06.2019

    Akurat automaty powinny być normą w takich wagonach ;)

  • Paweł Krzysztof Kołodziej – 24.06.2019

    A po polsku można ?

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....