Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

WARS zostaje w nocnych pociągach PKP Intercity

inforail
24.08.2015 07:30
0 Komentarzy

PKP Intercity poinformowały, że jedyną ofertę w przetargu nawykonywanie usług w wagonach sypialnych (WL), z miejscami do leżenia z pościelą(Bc) i z miejscami do leżenia bez pościeli (Bcbp), polegających naprzygotowaniu tych wagonów do obsługi podróżnych i na obsłudze podróżnych wtrakcie jazdy, w okresie od 1 września do 12 grudnia 2015 roku złożył WARS.Spółka ta zatem pozostaje w nocnych pociągach przewoźnika, co w zasadzie niejest żadną niespodzianką. Z kronikarskiego obowiązku przypomnijmy szczegółowyzakres prac do wykonania. To:

1) przygotowaniu wnętrz wagonów WL, Bc do przewozu osób, wtym między innymi:

a) sprzątanie wnętrz wagonów;

b) utrzymanie sprawności technicznej i eksploatacyjnejwnętrz wagonów;

c) zakup niezbędnej pościeli, bielizny pościelowej,ręczników wielokrotnego użytku oraz ich pranie;

d) zakup niezbędnej ilości zasłonek, kotar, rolet, chodnikówi ich czyszczenie oraz naprawa;

e) zakup wieszaków ubraniowych, tacy do serwowania zimnych igorących napojów, czajników stalowych, kuchenek elektrycznych, drabinek;

f) zakup i wymiana butli gazowych (jak również zapewnienieuzupełniania w gaz propan butan) oraz reduktorów gazowych;

g) zaplanowanie ilości oraz zakup i dostawa opału, płynuniezamarzającego do układu grzewczego wagonów sypialnych oraz oleju opałowegona każdy sezon grzewczy (koszty pokrywa Zamawiający);

h) opalanie węglem wagonów WL;

i) usuwanie popiołu z wagonów WL i gospodarowanie odpadami,zgodnie z przepisami Ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r.;

j) drobne naprawy i konserwacja urządzeń zamontowanychwewnątrz wagonów WL i Bc;

k) nadzorowanie wagonów z włączonym ogrzewaniem elektrycznymlub olejowym znajdujących się w rezerwie czynnej lub włączonych do składówpociągów, przekazywanie Zamawiającemu informacji o zaistniałychnieprawidłowościach oraz nadzór nad pracą układu wentylacyjno-nawiewnego;

l) zabezpieczenie wagonów przed włamaniem, kradzieżą idewastacją oraz ponoszenie odpowiedzialności za szkody wyrządzone wskutekwłamania;

m) zakup i dostawa środków czystości do wagonów WL, Bc(m.in. papier toaletowy, środki do sprzątania, płyny do dezynfekcji, ścierki,mopy, wiadra itp.);

2) obsługa podróżnych odbywających przejazd w wagonach WL iBc, w tym w szczególności:

a) przygotowanie przedziałów i miejsc (w tym ścielenie łóżek)zakup i wydawanie podróżnym zestawów higienicznych, które Wykonawca zapewnia wewłasnym zakresie;

b) zakup i wydawanie podróżnym zestawów poczęstunkowych(napojów, przekąsek) które Wykonawca zapewnia we własnym zakresie.

3) obsługa podróżnych odbywających przejazd w wagonach Bcbp,w tym w szczególności: zakup i wydawanie prześcieradeł jednorazowych, które wykonawcazapewnia we własnym zakresie;

4) otaczanie podróżnego opieką, interesowanie się jegopotrzebami ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osoby niepełnosprawnej;

5) sprzedaży z mini baru produktów spożywczych (zwyłączeniem napojów alkoholowych);

6) zakup i wydawanie podróżnym napojów w sytuacjachawaryjnych, które Wykonawca zapewnia we własnym zakresie;

7) utrzymanie czystości korytarzy, oraz toalet wagonów WL iBc podczas jazdy;

8) prowadzenie wymaganej dokumentacji drogowej;

9) informowanie służb porządkowych i pracownikówZamawiającego o wszystkich sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa podróży;

10) dokonywania poświadczeń na biletach;

11) rejestrowanie w dokumentacji drogowej wszystkich usterektechnicznych powstałych podczas jazdy i zgłoszenie ich kierownikowi pociągu;

12) zapewnienie wykwalifikowanej obsługi w ilości niezbędnejdo prawidłowego wykonania usług;

13) Pokrycie kosztów związanych z zapewnieniem w pociągachmiejsc wypoczynku dla obsługi wykonującej usługi w imieniu Wykonawcy wpociągach;

14) zapewnienie ubioru odzieży służbowej dla obsługi wedługjednolitego wzoru;

15) organizacja szkoleń dla obsługi z instrukcji i przepisóworaz bieżąca aktualizacja informacji niezbędnych do wykonywania usługi;

16) zapewnienie obecności obsługi w wagonie podczas jazdpróbnych na kolejach UZ, BC, i RŻD po naprawach okresowych wózkówszerokotorowych.

Przewoźnik w zawiadomieniu o wyniku postępowania nie podajeinformacji o cenie oferty złożonej przez WARS.


Komentarze