TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Węgry będą kupować nowe pociągi. Znowu od Stadlera?
PAP InfoRail.pl - Opublikowano: 04.10.2017 09:22:17 4 komentarze
Węgry będą kupować nowe pociągi. Znowu od Stadlera?

Węgry wydadzą do 2020 r. 1,5 bln ft (4,8 mld euro) na rozwój sieci kolejowej - zapowiedział we wtorek minister spraw zagranicznych i współpracy gospodarczej z zagranicą Peter Szijjarto w Budapeszcie.

Szijjarto oświadczył, że zostanie zmodernizowanych 900 km torów kolejowych, a także zostaną zakupione nowe pociągi. Przypomnijmy, że ostatnio dobrą passę na Węgrzech ma Stadler. Jeden z Flirtów dla przewoźnika GYSEV został pokazana na Trako. Jednostki tego producenta mają w swoim parku taborowym także koleje państwowe MAV-Start.

Peter Szijjarto oznajmił również, że w najbliższych latach długość zelektryfikowanych linii kolejowych na Węgrzech wyniesie 3300 km. Obecnie zelektryfikowana jest 35 proc. z ok. 7400 km linii kolejowych w kraju. Szijjarto ostrzegł, że jeśli nie zostanie rozwinięta sieć połączeń kolejowych, to będzie zagrożone osiąganie przez Węgry kolejnych rekordów w wymianie handlowej z zagranicą.

Jak zaznaczył, rywalizacja międzynarodowa o inwestycje i tworzenie nowych miejsc pracy jest coraz ostrzejsza. Tymczasem chociaż na Węgrzech jest najniższy w całej Europie podatek dochodowy od osób prawnych (9 proc.) i osób fizycznych (15 proc.), to potencjalni inwestorzy regularnie pytają o aspekty logistyczne oraz o to, czy jest wystarczająca ilość siły roboczej - wskazał.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Węgry
Stadler
  • Pk – 04.10.2017

    Pan poseł Król powinien bić na alarm!!! "Bratankowie" wbijają nam nóż w plecy nie chcą kupować w Pesie!!!

  • Ja wol – 04.10.2017

    E tam nie chca. Kupią

  • zeus04 – 04.10.2017

    Mamy obecnie w Polsce 460 posłów i 100 senatorów...

  • www – 04.10.2017

    A u nas co robią kolejarze? Serio gdzieś na wschodzie Polski ktoś w ogóle planuje zbudować jakiś duży nowoczesny zakład produkcyjny? A nie daj boże można zaplanować dowóz pracowników koleją z dalszej okolicy? E, tam. W wielu miejscach to i komunikacja autobusowa leży i kwiczy.U nas nadal podejście pro-rozwojowe kolejarzy to mrzonka. Wyremontuje się stare EN57 i ktoś myśli, że to przyciągnie jakiegoś poważnego inwestora? Dajcie spokój. Z takim podejściem kolejarzy to kolej nie jest nam za bardzo potrzebna, bo trzeba postawić na rozwój dróg dla samochodów. Inaczej setki powiatów nigdy się nie rozwinie i będzie tkwiła w marazmie. Czemu kolejarze w końcu nie mogą przyjąć do wiadomości tego jak robi się to w innych krajach? Tak, lepiej zbudować jakieś linie z miasta A do B i nie dać żadnej możliwości zbudowania czegokolwiek po drodze. Przez przypadek wzdłuż CMK jest praktycznie gospodarcza pustynia? Jest świetnie to sobie zbudujmy linię szybkich kolei, która odetnie kolejne tereny! A co tam! Kolejarze mieszkają przecież tylko w dużych miastach.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....