TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Własne szynobusy – większa elastyczność w rozdysponowaniu taboru
InfoRail.pl - Opublikowano: 08.05.2017 10:34:28 2 komentarze
Własne szynobusy – większa elastyczność w rozdysponowaniu taboru

Jak już informowaliśmy na łamach InfoRail.pl Przewozy Regionalne zakupiły od PESY trzy Linki. Dwa kolejne mają pojawić się w ramach opcji.

Jak wiadomo przewoźnik boryka się z problemami w obsłudze tras niezelekryfikowanych. Pomorze czy Opolszczyzna to najlepsze tego przykłady. Posiadając własny tabor Spółka Przewozy Regionalne będzie mogła elastyczniej reagować na bieżące potrzeby w danym województwie, tak jak to jest realizowane w przypadku elektrycznych zespołów trakcyjnych – czytamy w stanowisku przewoźnika. Zdecydowana bowiem większość spalinowych autobusów szynowych wykorzystywanych obecnie przez Przewozy Regionalne stanowi własność urzędów marszałkowskich, które nie zawsze wyrażają zgodę na wykonywanie pracy przewozowej swoimi pojazdami poza granicami danego województwa. Aktualnie problemy z realizacją rozkładu jazdy przewoźnik ma m.in. we wspomnianym województwie opolskim. Niemniej jednak, starając się zapewnić ciągłość przewozową oraz minimalizować konieczność uruchamiania zastępczej komunikacji autobusowej, za wyłączone autobusy szynowe do Opolskiego Oddziału Przewozów Regionalnych oddelegowany został od 19 grudnia 2016 r. do 31 marca 2017 r. skład wagonowy, tj. lokomotywa spalinowa SU42 wraz z wagonem piętrowym.

Z informacji przekazanych przez przewoźnika do Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa wynika, że Opolski Oddział Przewozów Regionalnych dysponuje jedenastoma spalinowymi autobusami szynowymi, które zakupione zostały przez Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego i stanowią jego własność. Dzienne zapotrzebowanie do przewozu to 8 tego typu pojazdów. Tym samym 3 z nich stanowią rezerwę taborową na wypadek przeglądów okresowych oraz napraw. Taka rezerwa taborowa powinna zapewnić ciągłość przewozową. Trudności dotyczące taboru wynikają przede wszystkim z czasowego wyłączenia z eksploatacji pojazdów, w których stwierdzono uszkodzenia ramy wózka. Aktualnie trwają naprawy pojazdów. Jak informowaliśmy na łamach InfoRail.pl w ubiegłym tygodniu ogłoszony został też przetarg na wykonanie przeglądów z poziomu PU4 dla autobusów szynowych SA134-009, SA134-011, SA134-012, SA134-013 oraz SA134-014.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
szynobus
Przewozy Regionalne
  • gonzo – 08.05.2017

    Opolskie kupuje superpociągi dublujące innych przewoźników na trasie do Wrocławia a prowincja zapieprza komunikacją zastępczą.

  • Marek – 09.05.2017

    Gdyby nie zakupy taboru przez urząd Marszałkowski juz dawno nie było by czymi jezdzic czekamy na jakistronie tabor który spółka kupi do obsługi defakto trzech województw dala proszę opole

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....