TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Wybór trasy dla Talgo nie był przypadkowy
InfoRail - Opublikowano: 20.12.2016 11:39:47 6 komentarzy
Wybór trasy dla Talgo nie był przypadkowy (foto: RŻD)

Przez wiele lat były problemy z szybkim przejściem na europejską szerokość torów z tej rosyjskiej. Teraz ten problem jest rozwiązany. Koleje powinny się zjednoczyć, a dziś mamy nowoczesny tabor, który sprawia, że przejście z jednego toru na drugi zajmuje zaledwie 20 minut. Operacja ta zajmowała do tej pory godziny- powiedział podczas pierwszego przejazdu Talgo z Moskwy do Berlina szef RŻD Oleg Belozerov.

Prezes przewoźnika podkreślił też, na co wcześniej nie zwracaliśmy uwagi, że nowe jednostki są przyjazne i bardziej dostępne dla osób niepełnosprawnych.

Ten pociąg to nasze wspólne, międzynarodowe przedsięwzięcie ? mówił z kolei minister transportu Rosji Maksym Sokolow. I przypomniał, że teraz Berlin jest o 5 godzin bliżej od Moskwy. Czas przejazdu pociągiem "?????" między tymi dwiema stolicami skrócił się do 20 godzin. Gratuluję moim kolegom z RŻD, jak również producentowi pociągów i partnerom zagranicznym ? dodał.

Wybór trasy Moskwa ? Berlin jako tej, na której będą kursowały pociągi Talgo nie jest przypadkowy. RŻD informują bowiem, że to właśnie tu notowany jest największy wzrost liczby pasażerów w przewozach dalekobieżnych. W okresie od stycznia do listopada z połączenia tego skorzystało 25,8 tys. pasażerów. To o 35% więcej niż w roku ubiegłym. Dla porównania dodajmy, że patrząc na całość międzynarodowego ruchu dalekobieżnego w Rosji dostrzegamy tendencję wzrostową na poziomie 9%. RŻD przewiozły do listopada 561,4 tys. pasażerów.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Talgo
RŻD
Moskwa
Berlin
  • Coś na ten temat wiem – 20.12.2016

    tylko osoba nieodpowiedzialna w tym portalu infoRail może cytować rosjanina który mówi że dopiero teraz problem zmiany rozstawu kół został rozwiązany. Gdzie był ten pan jak kursował SUW 2000 z Warszawy do Wilna, jak kursował pociąg Kraków-Kijów, jak dzielni panowie przypatrywali się systemowi który działał niezależnie od pogody i od miejsca ustawienia przestawki. Ten artykuł nadaje się do kosza. Żal mi takiego pismaka i redaktorka naczelnego który pozwala na takie artykuły.

  • Andrzej – 20.12.2016

    W pełni popieram, nie trzeba zamieszczać wszystkiego, co w rękę wlezie, żeby tylko zapełnić stronice portalu.

  • ??CHINARAIL?? – 20.12.2016

    Zgadzam się z przedmówcą. Dlaczego autor nie wspomniał o systemie SUW 2000?

  • kolejFAN – 21.12.2016

    SUW 2000 ...niewygodna prawda dla pismaków i PICu.!!!

  • Andrzej – 21.12.2016

    Nie jestem w stanie teraz udowodnić, gdzie to czytałem i kiedy, ale na pewno na łamach Inforai. SUW2000 jest jedynym sytemem dla pociągów towarowych, nie wiem, czy to prawda. I druga rzecz, na granicy francusko-hiszpańskiej zainstalowano stanowiska dla wszystkich, znanych w Europie, systemów automatycznej zmiany, w tym dla SUW 2000, mimo, iż nie ma jeszcze tego systemu dla szerokości hiszpańskiej. Też coś znaczy. Oczywiście, informacje do zweryfikowania przez znających się na rzeczy.

  • allensteiner – 21.12.2016

    Najlepiej przez Olsztyn, szuwary i bagna

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....