TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Zabytek Przewozów Regionalnych gnije w Chojnicach. W doborowym towarzystwie
InfoRail.pl - Opublikowano: 05.08.2019 11:29:08 1 komentarz
Zabytek Przewozów Regionalnych gnije w Chojnicach. W doborowym towarzystwie (foto: Wikipedia/Paweł Zdziarsk)

Przewozy Regionalne nieskutecznie próbują pozbyć się zabytkowego pojazdu, którego nie mogą zezłomować, a także dwóch innych ciekawych składów.

Chodzi mianowicie o jednostki SA101-001, SA104-001 i SA102-003. W trybie zapytania o informację publiczną próbowaliśmy dowiedzieć się, co dzieje się z tymi jednostkami. Niestety Przewozy Regionalne nie udzieliły takiej informacji, pozostawiając wniosek bez rozpoznania. Nie jest naszą rolą kierowanie sprawy do sądu administracyjnego, więc nie będziemy tego czynić. Tym bardziej, że jak powszechnie wiadomo, Przewozy Regionalne operują w swojej wyimaginowanej rzeczywistości, w której funkcjonują jako przewoźnik idealny, doskonale zarządzany. A poza tym nie było wielką sztuką ustalenie, bez pomocy Przewozów Regionalnych, że wszystkie pojazdy stoją nadal w Chojnicach, gdzie oczekują na dalsze decyzje.

W momencie wystawiania na sprzedaż ich status był następujący:

1) SA104-001 – pojazd jest niesprawny, nie posiada aktualnego świadectwa sprawności, wymaga naprawy P5. Został wyprodukowany w 1995 r. Decyzją konserwatora zabytków został wpisany do rejestru zabytków.

2) SA101-001 – pojazd jest niesprawny, nie posiada aktualnego świadectwa sprawności, wymaga naprawy P5. Został wyprodukowany w 1991 r.

3) SA102-003 – pojazd jest niesprawny, nie posiada aktualnego świadectwa sprawności, wymaga naprawy P5. Został wyprodukowany w 1996 r.

Niestety Przewozy Regionalne nie dość, że nie mają żadnej koncepcji na to, co zrobić z tymi pojazdami, to jeszcze nie potrafią się do tego przyznać. Pewne jest to, że żadnego z nich nie czeka nic dobrego u obecnego właściciela. Jedynym ratunkiem dla nich jest przekazanie podmiotom, które zachowałyby je jako eksponaty muzealne. Niestety Przewozy Regionalne, jako spółka źle zarządzana, nie są w stanie podjąć decyzji o przekazaniu składów za symboliczną złotówkę. Oczywistym jest, że żadne ze stowarzyszeń nie wyłoży kwoty około 40 tysięcy na zakup niesprawnego pociągu. A może właśnie o to chodzi, żeby wszystkie trzy pojazdy zgniły w sposób naturalny. Wtedy zrobi się protokół zniszczenia, w tym akurat Przewozy Regionalne są perfekcyjne.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Przewozy Regionalne
  • Zdzich – 06.08.2019

    Czy ktoś wie co się stało z SA102-001,istnieje jeszcze?

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....