TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Zachodniopomorskie modernizuje szynobusy
UMWZ - Opublikowano: 16.12.2011 11:54:50 2 komentarze
Zachodniopomorskie modernizuje szynobusy

Województwo zachodniopomorskie w swoim kolejowym parku maszynowym ma już 12 supernowoczesnych spalinowych zespołów trakcyjnych SA136, których kupno było możliwe dzięki środkom z Regionalnego Programu Operacyjnego. Ale władze regionu na tym nie poprzestają. Znaczące wzmocnienie taboru przyniesie też niewątpliwie realizacja projektu pn. „Zakup pasażerskiego taboru kolejowego do obsługi połączeń międzywojewódzkich organizowanych przez województwa: lubuskie, łódzkie, wielkopolskie i zachodniopomorskie”z listy kluczowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Dzięki niemu połączenia regionalne będzie obsługiwać 7 całkowicie nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych. Jednak nie tylko zakupy nowych pojazdów są przedmiotem troski władz województwa. Cały czas mają one baczenie na stan i sprawność taboru kolejowego, którym władają. Na modernizację szynobusów SA103 budżet województwa wyłoży w sumie ponad 1,5 mln złotych.

Dwa dni temu na kolejowy szlak wyruszył pierwszy z modernizowanych trzech szynobusów. 13 grudnia br. przedstawiciele Urzędu Marszałkowskiego wraz z przedstawicielami spółki Przewozy Regionalne dokonali końcowego odbioru pojazdu SA103-008 modernizowanego przez bydgoską spółkę PESA.  W ramach modernizacji została zabudowana klimatyzacja przedziału dla pasażerów, wymieniono siedzenia na nowoczesne z zagłówkami i podłokietnikami gwarantujące bardziej bezpieczne, wygodniejsze i komfortowe warunku podróżowania, szczególnie w sezonie letnim. Dodatkowo podjęto szereg działań mających na celu poprawę niezawodności pojazdu, m.in. pojazd został wyposażony w system GPRS, wideomonitoringu i rejestracji danych, pokładowej informacji pasażerskiej audio/wideo, lokalizacji i transmisji danych, kontroli gospodarki paliwowej a także parametrów technicznych urządzeń wchodzących w ich skład. Jednocześnie zmieniono kolorystykę pojazdu na zgodną z serią pojazdów typu SA136 i SA109, które kursują w barwach marki województwa.  Do końca 2011 roku zostanie ukończona modernizacja jeszcze dwóch posiadanych pojazdów typu SA103, które obsługują niezelektryfikowane linie kolejowe w województwie zachodniopomorskim.  Na realizację zadania „Modernizacja pojazdów szynowych SA103”Zarząd Województwa przeznaczył 1 529 316 złotych.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Zachodniopomorskie
PESA
SA103
szynobus
  • – 19.12.2011

    Popieprzono podpisy pod zdjąciami

  • nowy – 20.12.2011

    Kolej, to nie tylko tabor ale i organizacja. W roku bieżącym wpadłem w "Kołobrzeska pułapkę". Pojechałem m.in. do Kołobrzegu z biletem turystycznym. Wieczornego powrotu do Szczecina Szynobusem SA136 nie było. (Ponoć dlatego, że szynobusy nocują za ogrodzeniem w Kołobrzegu) Powrót z przesiadką w Białogardzie okazał się niemożliwy (przesiadka z EN57 do Poznania na EN57 do Szczecina - opóźnienie odjazdu ze 40 min. z powodu natłoku odjazdów. Kupno biletu na pospieszny TLK do Szczecina w kasie okazało się niemożliwe - gigantyczne kolejki (!) Musiałem kupić bilet u konduktora płacąc dodatkowe 5o zł ! Powrót był w tłoku - na stojąco, Tak to kolej zniechęca do turystycznych podróży!

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....