Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Zaniki napięcia między Krakowem a Katowicami

inforail
15.10.2020 08:45
0 Komentarzy

W południe w środę(14 października) PKP Polskie Linie Kolejowe przywróciły pełną przejezdnośćpociągów elektrycznych na trasie Kraków – Katowice. Składy nie kursowały tam od5.30 rano z powodu zaniku napięcia sieci trakcyjnej. Przyczyny zdarzeniawyjaśnia specjalna komisja.

Składy wyjeżdżające kursują już zgodnie z rozkładem jazdy.Wcześniej, w godzinach porannych, za niektóre pociągi z Oświęcimia do Krakowazorganizowano zastępczą komunikację autobusową na odcinku Trzebinia – KrakówGłówny. By utrzymać komunikację, pociągi przeciągano także trakcją spalinową.

Dwa pociągi Intercity relacji Bohumin – Przemyśl i KrakówGłówny – Bohumin skierowano drogą zmienioną przez Skawinę – Kraków Główny.

Według zarządcy infrastruktury kolejowej, przyczyną zmianbył zanik napięcia w sieci trakcyjnej na odcinku Trzebinia – Dulowa.(PAP)

Komentarze