TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Zmodernizowane opolskie ezt-y wyjechały na wyremontowane trasy
INFORAIL - Opublikowano: 11.06.2014 09:52:16 13 komentarzy
Zmodernizowane opolskie ezt-y wyjechały na wyremontowane trasy
10 czerwca o godzinie 13.58 z dworca Opole Główne odjechał do Strzelec Opolskich pociąg specjalny, obsługiwany zmodernizowaną jednostką, jedną z czterech, jakie województwo opolskie ma do dyspozycji. Wszystkie ezt-y zostały zakupione w 2010 roku przez samorząd i gruntownie przebudowane. Prace modernizacyjne zostały przeprowadzone w latach 2011-2014. Całość inwestycji, łącznie z zakupem składów, kosztowała 35 mln złotych. Pieniądze pochodziły z Funduszu Kolejowego oraz rezerwy celowej skarbu państwa. Remont przeprowadziło Konsorcjum Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz S.A. i Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego \'Mińsk Mazowiecki\' S.A.Zmodernizowane zespoły trakcyjne zapewniają znaczną poprawę komfortu podróży. Mają klimatyzowane wnętrze oraz nowoczesny napęd umożliwiający rozwinięcie prędkości do 120 km na godzinę, a także system monitoringu i informacji pasażerskiej (audio-video). Są także przystosowane dla osób z ograniczoną sprawnością ruchową.W elektrycznych zespołach trakcyjnych zostały zamontowane silniki asynchroniczne oraz szereg urządzeń umożliwiających rekuperację (odzysk) energii elektrycznej. I tak, w trakcie hamowania elektrodynamicznego, ich energia mechaniczna przetwarzana jest na energię elektryczną oddawaną z powrotem do sieci trakcyjnej, co przynosi znaczne oszczędności. Dzięki wbudowanym licznikom poboru prądu przewoźnik rozlicza się za rzeczywiście zużytą energię elektryczną.Łącznie samorząd województwa opolskiego posiada 15 pojazdów, w tym 4 zmodernizowane i 11 nowych (spalinowych), które kursują na terenie województw: opolskiego oraz ościennych –śląskim i dolnośląskim. Obsługę tych jednostek prowadzą Przewozy Regionalne.Warto dodać, że podczas inauguracyjnego przejazdu, zmodernizowany pociąg przemieszczał się po zrewitalizowanej - przez Polskie Linie Kolejowe S.A. - w ramach projektu POIŚ 7.1-65 „Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez poprawę stanu technicznego linii kolejowej nr 132 na odcinku Błotnica Strzelecka –Opole Groszowice”trasie. Szerzej o inwestycjach na Opolszczyźnie informowaliśmy tutaj.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Opolskie
ezt
PESA
ZNTK Mińsk Mazowiecki
modernizacja
  • Combino – 11.06.2014

    W "przejazd inauguracyjny" to on sobie mógł pojechać 10 czerwca,co nie zmienia faktu że liniowo już w tym stanie jeździł znacznie wcześniej (żeby było zabawnie,to 23 maja sfociłem go w Kluczborku jako pociąg z Opola do Wrocławia Głównego).

  • jjgff – 11.06.2014

    nie mają klimatyzacji! tylko kabina

  • gunter – 12.06.2014

    Widziałem te zmodernizowane składy i wewnątrz prezentowały się naprawdę przyjemnie.

  • ns – 21.06.2014

    Super faktu nie zmienia że to złom

  • js – 21.06.2014

    Lepiej nowe

  • js – 21.06.2014

    Lepiej nowe

  • js – 21.06.2014

    Lepiej nowe i już

  • dj – 21.06.2014

    Stare

  • dj – 21.06.2014

    Stare

  • hdsj – 21.06.2014

    Nie zmienia faktu to że jest stare jak nic

  • js – 21.06.2014

    Słabo

  • js – 21.06.2014

    Słaby ten komfort podróży

  • js – 21.06.2014

    @hdsj Oszczedności jak nic

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....