TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

ZNTK Mińsk Mazowiecki biorą całość zamówienia Kolei Mazowieckich
INFORAIL - Opublikowano: 27.11.2015 15:40:22 9 komentarzy
ZNTK Mińsk Mazowiecki biorą całość zamówienia Kolei Mazowieckich

ZNTK Mińsk Mazowiecki wygrywają we wszystkich częściach przetargu na wykonanie napraw i modernizacji ezt-ów serii EN57 Kolei Mazowieckich. Jak już informowaliśmy oferta firmy była najtańsza, stąd też rozstrzygnięcie nie powinno dziwić.

Przypomnijmy, jak to wyglądało szczegółowo.

Zadanie nr 1 ? wykonanie napraw poziomu P4 z modyfikacją 19 ezt-ów EN57

Oferta nr 1 Przewozy Regionalne Zakład Napraw Taboru w Kruszewcu, cena ? 18765000,00 zł netto/23 080950,00 zł brutto, termin wykonania prac 31 grudnia 2017 r., termin wykonania naprawy jednego ezt-a ? 40 dni, gwarancja ? 24 miesięcy na cały ezt, malaturę, przyzwojone maszyny ezt oraz 36 miesięcy na podzespoły i zespoły zamontowane podczas modernizacji ? oferent został wykluczony.

Oferta nr 2 Newag SA, cena ? 30368000,00 zł netto/37 352640,00 zł brutto, termin wykonania prac 31 grudnia 2017 r., termin wykonania naprawy jednego ezt-a ? 40 dni, gwarancja ? 18 miesięcy na cały ezt, 24 miesiące na malaturę, przyzwojone maszyny ezt oraz 36 miesięcy na podzespoły i zespoły zamontowane podczas modernizacji ? oferta oceniona na 46,3738 pkt, z czego za cenę - 46,3738 pkt i za gwarancję ? 0 pkt.

Oferta nr 3 ZNTK Mińsk Mazowiecki SA oraz PESA Bydgoszcz SA ? cena 16567991,00 zł netto/20 378628,93 zł brutto, termin wykonania prac 31 grudnia 2017 r., termin wykonania naprawy jednego ezt-a ? 40 dni, gwarancja ? 28 miesięcy na cały ezt, 24 miesiące na malaturę, przyzwojone maszyny ezt oraz 36 miesięcy na podzespoły i zespoły zamontowane podczas modernizacji ? oceniona na 100,0000 pkt, z czego za cenę ? 85,0000 pkt i za gwarancję ? 15,0000 pkt.

Zamawiający zamierzał przeznaczyć na to zadanie 13379000,00 zł netto/16 456170,00 zł brutto. Kryteria wyboru ofert to: cena ? 85%, okres udzielonej gwarancji jakości na cały ezt ? 15%.

Zadanie nr 2 ? wykonanie 20 napraw w poziomie P5 z modernizacją ezt-ów EN57 z możliwością rozszerzenia zamówienia o 19 dodatkowych składów

Oferta nr 1 ZNTK Mińsk Mazowiecki SA oraz PESA SA ? cena 214110000,00 zł netto/263 355300,00 zł brutto, termin wykonania prac 31 grudnia 2017 r., termin wykonania naprawy pierwszego i drugiego ezt-a ? 120 dni, pozostałych, również tych z opcji ? 50 dni, gwarancja na każdy ezt ? 60 miesięcy ? oceniona na 100,0000 pkt, z czego 70,0000 pkt za cenę i po 10,0000 w pozostałych kryteriach, o których piszemy poniżej.

Oferta nr 2 Newag SA ? cena 255840000,00 zł netto/314 683200,00 zł brutto, termin wykonania prac 31 grudnia 2017 r., termin wykonania naprawy pierwszego i drugiego ezt-a ? 120 dni, pozostałych, również tych z opcji ? 50 dni, gwarancja na każdy ezt ? 60 miesięcy ? oceniona na 88,5823 pkt, z czego 58,5823 pkt za cenę i po 10,0000 pkt w pozostałych kryteriach.

Zamawiający zamierzał przeznaczyć na to zadanie 253500000,00 zł netto/311 805000,00 zł brutto. Kryteria wyboru to: cena ? 70%, okres udzielonej gwarancji ? 10%, termin naprawy pierwszego i drugiego ezt-a ? 10%, termin naprawy trzeciego i kolejnych ezt-ów ? 10%.

Zadanie nr 3 ? wykonanie 33 napraw P4 ezt-ów serii EN57.

Oferta nr 1 Newag SA ? cena 66000000,00 zł netto/81 180000,00 zł brutto, termin realizacji zadania 30 września 2018 r., termin wykonania naprawy każdego ezt-a ? 60 dni, gwarancja na ezt ? 18 miesięcy ?została oceniona na 48,8750 pkt, z czego 48,8750 pkt pkt za cenę oraz 0 pkt za gwarancję.

Oferta nr 2 ZNTK Mińsk Mazowiecki SA oraz PESA SA ? cena 37950000,00 zł netto/46 678500,00 zł brutto, termin realizacji zadania 30 września 2018 r., termin wykonania naprawy każdego ezt-a ? 60 dni, gwarancja na ezt ? 18 miesięcy ? została oceniona na 100,0000 pkt, z czego 85,0000 pkt za cenę oraz 15,0000 pkt za gwarancję .

Zamawiający zamierzał przeznaczyć na to zadanie 44715000,00 zł netto/54 999450,00 zł brutto. Kryteria wyboru stanowią: cena ? 85%, okres udzielonej gwarancji na cały ezt ? 15%.

Termin wykonania wszystkich prac został określony na 34 miesiące od daty udzielenia zamówienia. Należy je zrealizować:

w zakresie zadania nr 1 w terminie do dnia 31 grudnia 2017 r.,

w zakresie zadania nr 2 wraz z zastosowaniem przez Zamawiającego prawa opcji w terminie do dnia 31 maja 2017 r.,

w zakresie zadania nr 3 w terminie od dnia 01 stycznia 2017 r. do dnia 30 września 2018 r.

Zamawiający żąda wykonania naprawy w poziomie utrzymania P4 z modyfikacją każdego elektrycznego zespołu trakcyjnego w terminie nie dłuższym niż 40 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania elektrycznego zespołu trakcyjnego do naprawy (dot. zadania nr 1).

Zamawiający żąda wykonania naprawy w poziomie utrzymania P5 z modernizacją pierwszego i drugiego elektrycznego zespołu trakcyjnego w terminie nie dłuższym niż 145 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania elektrycznego zespołu trakcyjnego do naprawy, a naprawę każdego z pozostałych elektrycznych zespołów trakcyjnych (również objętych prawem opcji) w terminie nie dłuższym niż 65 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania elektrycznego zespołu trakcyjnego do naprawy z tym, że termin odbioru tych elektrycznych zespołów trakcyjnych nie może przypadać przez upływem terminu wykonania naprawy z modernizacją pierwszego i drugiego elektrycznego zespołu trakcyjnego (dot. zadania nr 2).

Zamawiający żąda wykonania naprawy w poziomie utrzymania P4 każdego elektrycznego zespołu trakcyjnego w terminie nie dłuższym niż 60 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania elektrycznego zespołu trakcyjnego do naprawy (dot. zadania nr 3).



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Koleje Mazowieckie
ZNTK Mińsk Mazowiecki
modernizacja
EN57
  • koko – 27.11.2015

    W zadaniu 3 jest błąd: wskazanie Newagu jako zwycięzcy. Zamiast Newagu wpiszcie ZNTK MM i odwrotnie i będzie ok. Pozdrawiam

  • InfoRail – 27.11.2015

    Dzięki. Powinno być ok.

  • Tomek – 27.11.2015

    czy szanowna redakcja, albo któryś z komentujących posiada wiedzę jak praktycznie ma wyglądać ww. modernizacja "kibelków" KM? Czy będzie to coś na wzór "tygrysów" jakimi obecnie jeżdżą PR, czy też raczej należy uznać wygranie przetargu przez ZNTK w Mińsku Mazowieckim, za powtórkę z modernizacji taboru, jaki obecnie jest w użytkowaniu KM?

  • alojz – 27.11.2015

    @Tomek: A dlaczego KMy miałyby obniżać standard modernizacji do "tygrysów"? W ramach drugiego zadania powstaną EN57AL w standardzie KM. Pozostałe zadania to zwykłe rewizje.

  • ! – 27.11.2015

    Tygrysy to też AL.

  • zdegustowany – 28.11.2015

    Biorą albo nie. Newag już pisze odwołanie w kio się załatwi

  • MichalK – 28.11.2015

    A niby czemu ma pisać? Dali sporo wyższą cenę tak więc po co przepłacać.

  • ja lol – 29.11.2015

    Newag z tego co widac skupia sie na nowych pojazdach. No i przedwszystkim na terminowosci

  • sphinx – 29.11.2015

    Tytuł powinien brzmieć: "ZNTK Mińsk Mazowiecki bierze całość zamówienia Kolei Mazowieckich". Obecna forma ("biorą") byłaby prawidłowa gdyby zamiast skrótu była napisana pełna nazwa zakładu.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....